Problema de atragerea de noi clienti - e o problemă actuală, atât pentru marile lanturi de retail, precum și magazine mici, deschise de antreprenori în devenire. Una dintre cele mai comune greseli incepatori - este o certitudine că o singură campanie de publicitate va fi suficient pentru a deveni un flux constant de clienti. De fapt, prima reclama, având în vedere înainte de începerea oricărui proiect - nu este nimic mai mult decât informarea potențialilor consumatori. Pentru a ajunge ei să vină la tine și să facă doar achiziții regulate, ai nevoie de ceva mai mult - o strategie planificată cu grijă, care va include nu numai publicitate eficiente, dar alte instrumente pentru a atrage noi clienti.
Stimularea consumatorilor
Chiar daca esti o mie de ori să vă spun clienții potențiali despre ce exact magazin de carte, un salon de frumusete sau studio - cel mai bun din oraș, această informație nu este întotdeauna interesat de ele. Mult mai important să se explice consumatorilor ce avantajul său să ajungă la tine.
Potrivit unui studiu realizat de marketing în două dintre cele trei cazuri, cumpărătorul va alege produsul cel care îi va permite să salva. Livrare gratuita, instalare sau donat, împreună cu card de reducere de cumpărare - aceasta este o momeală mare de potențiali clienți. Mulți dintre ei nici macar nu observa că ei plătesc de multe ori la fel de mult ca s-ar fi plătit atunci când cumpără de la competitori, ca un om de afaceri priceput va face consumatorul crede că el este de a face o afacere foarte bună.
Cum se ajunge la client pentru a aduce un prieten?
Nu contează cât de interesant și de neuitat, nici a dvs. de publicitate, dar pentru majoritatea oamenilor, opinii și recomandări de cei cu care cunosc personal, înseamnă mult mai mult. Prin urmare, orice vânzător, indiferent de specificul activității sale, ar trebui să ne amintim că succesul operei sale trebuie să se facă astfel încât un client multumit a adus cu el ceva mai mult.
Acest lucru poate fi realizat în mai multe moduri. În primul rând, ar trebui să acorde atenție la calitatea serviciilor și a produselor - acesta este adevărul, nu are nevoie de dovezi. Dar dacă sunteți încrezători în calitatea serviciilor și a bunurilor acestora, precum și fluxul de clienți, cu toate acestea, sunt cu mult sub nivelul dorit, este posibil să se recurgă la tot felul de acțiuni. Această metodă este deosebit de bine adaptate pentru a crește fluxul de saloane de coafura si restaurante - fiecare dintre clienții dumneavoastră sunt încurajați să aducă de-a lungul alte 1-2 persoane și să obțină reduceri de valoare. În cazul în care trei prieteni vor fi în măsură să facă un stil și manichiură și să le plătească pentru două, sau un sport companii de bare de la mai multe persoane oferit un cuplu de litri de bere pe gratis - este de natură să crească în mod semnificativ numărul de clienți.
Psihologiei umane este amenajat în așa fel încât se solicită să utilizeze posibilitatea de a economisi chiar și un minim, astfel încât orice "masa gratuita" este obligat să-l atrage la tine.
Degustare liber
O altă caracteristică a naturii umane, prin care se poate mări numărul de clienți și, în consecință, profitul - curiozitatea. Și dacă îl combină cu capacitatea de a obține ceva pentru drum liber - asigurați-vă că nimeni nu poate rezista.
Acesta este motivul pentru o astfel de degustări gratuite de populare, sesiuni de testare de la cosmeticieni, stiliști consiliere gratuită, abilitatea de a plimbare un nou punct de atracție pentru gratis, sau așa mai departe. Orice produs nou este întotdeauna o curiozitate, astfel încât posibilitatea să-l încercați în prim plan și spun prietenii despre ea, implică un număr considerabil de persoane. În același timp, conform studiilor statistice ale celor 10 de oameni care sunt testarea produsului gratis, l cumpere 3-4 deja pentru bani.
Deci, în scopul de a face afaceri cu adevărat de succes și suficient de profitabile pentru a limita publicitatea normala - trebuie să vină în mod constant cu noi idei creative care cresc veniturile din afacerea ta.
Stimularea consumatorilor
Chiar daca esti o mie de ori să vă spun clienții potențiali despre ce exact magazin de carte, un salon de frumusete sau studio - cel mai bun din oraș, această informație nu este întotdeauna interesat de ele. Mult mai important să se explice consumatorilor ce avantajul său să ajungă la tine.
Potrivit unui studiu realizat de marketing în două dintre cele trei cazuri, cumpărătorul va alege produsul cel care îi va permite să salva. Livrare gratuita, instalare sau donat, împreună cu card de reducere de cumpărare - aceasta este o momeală mare de potențiali clienți. Mulți dintre ei nici macar nu observa că ei plătesc de multe ori la fel de mult ca s-ar fi plătit atunci când cumpără de la competitori, ca un om de afaceri priceput va face consumatorul crede că el este de a face o afacere foarte bună.
Cum se ajunge la client pentru a aduce un prieten?
Nu contează cât de interesant și de neuitat, nici a dvs. de publicitate, dar pentru majoritatea oamenilor, opinii și recomandări de cei cu care cunosc personal, înseamnă mult mai mult. Prin urmare, orice vânzător, indiferent de specificul activității sale, ar trebui să ne amintim că succesul operei sale trebuie să se facă astfel încât un client multumit a adus cu el ceva mai mult.
Acest lucru poate fi realizat în mai multe moduri. În primul rând, ar trebui să acorde atenție la calitatea serviciilor și a produselor - acesta este adevărul, nu are nevoie de dovezi. Dar dacă sunteți încrezători în calitatea serviciilor și a bunurilor acestora, precum și fluxul de clienți, cu toate acestea, sunt cu mult sub nivelul dorit, este posibil să se recurgă la tot felul de acțiuni. Această metodă este deosebit de bine adaptate pentru a crește fluxul de saloane de coafura si restaurante - fiecare dintre clienții dumneavoastră sunt încurajați să aducă de-a lungul alte 1-2 persoane și să obțină reduceri de valoare. În cazul în care trei prieteni vor fi în măsură să facă un stil și manichiură și să le plătească pentru două, sau un sport companii de bare de la mai multe persoane oferit un cuplu de litri de bere pe gratis - este de natură să crească în mod semnificativ numărul de clienți.
Psihologiei umane este amenajat în așa fel încât se solicită să utilizeze posibilitatea de a economisi chiar și un minim, astfel încât orice "masa gratuita" este obligat să-l atrage la tine.
Degustare liber
O altă caracteristică a naturii umane, prin care se poate mări numărul de clienți și, în consecință, profitul - curiozitatea. Și dacă îl combină cu capacitatea de a obține ceva pentru drum liber - asigurați-vă că nimeni nu poate rezista.
Acesta este motivul pentru o astfel de degustări gratuite de populare, sesiuni de testare de la cosmeticieni, stiliști consiliere gratuită, abilitatea de a plimbare un nou punct de atracție pentru gratis, sau așa mai departe. Orice produs nou este întotdeauna o curiozitate, astfel încât posibilitatea să-l încercați în prim plan și spun prietenii despre ea, implică un număr considerabil de persoane. În același timp, conform studiilor statistice ale celor 10 de oameni care sunt testarea produsului gratis, l cumpere 3-4 deja pentru bani.
Deci, în scopul de a face afaceri cu adevărat de succes și suficient de profitabile pentru a limita publicitatea normala - trebuie să vină în mod constant cu noi idei creative care cresc veniturile din afacerea ta.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu