Clienții și formarea membrilor, evaluarea eficienței acestora sunt adesea înclinat la două puncte de vedere opuse. Unii cred că aceasta este timp pierdut și bani, deoarece utilizarea nu face nici un antrenament. Alții cred contrariul, că aceasta este o modalitate eficientă de a rezolva toate problemele. Ambele părți au dreptate, dar numai parțial. Fiecare antrenament este proiectat pentru rezolvarea unei sarcini strict limitate, care nu trebuie să ascultăm pe cei care promit să rezolve toate problemele prin participarea la un curs de formare sau chiar un program de instruire.
Prezice eficacitatea de formare
Formare ar trebui să se concentreze pe dezvoltarea abilităților practice ale participanților. Acest lucru ar putea fi dezvoltarea de sisteme de motivare, moduri legitime de a reduce impozitele, dezvoltarea de metode și tehnici pentru a atrage clienții, etc
În scopul de a familiariza participanții cu conținutul procesului de învățare, dezvoltatorii fac un program care descrie principalele secțiuni ale obiectivelor de învățare și rezultatele așteptate. Dupa ce a citit un program bine scris, clientul nu este o dorință de a cumpăra un curs de formare de afaceri. Nu face dreptate. Trebuie să fie mai atent la alegerea de organizația de formare. Este de dorit ca aceasta a lucrat mult timp în domeniul formării, precum și echipa de formatori format din profesioniști cu experiență, care au o avere de experiență nu numai în domeniul educației adulților, dar, de asemenea, în domeniul legat de subiect de studiu. Adesea, ele lucrează în domenii legate de temele de formare continuă, cum ar fi consultanta pe probleme financiare, consultanță în domeniul managementului de personal, etc
Semne de slaba pregătire
În competența organizatorilor de evenimente de formare și întrebarea de conducere este în cazul în care:
Participanții sunt invitați pentru două zile de training cu cunoștințe și abilități care necesită trecerea la cursuri de formare de două luni;
în timpul discuției de condițiile de participare, posibilitățile de hotel, ia participanții la locul de formare și alte probleme organizatorice, veți obține informații contradictorii de la organizatori;
în curs de pregătire pentru evenimentul de mai multe ori a amânat data și locul ședinței, chiar mai rău, dacă schimbarea antrenori.
În unele cazuri, educația de calitate nu poate fi eficient?
Înainte de a vă rezerva un curs de formare la compania selectată, societatea trebuie să efectueze o analiză detaliată a activităților sale, pentru a identifica problemele, procesele de business ineficiente, arbori de decizie, etc
Numai atunci se poate efectua de formare: profesioniști, manageri sau nivel de conducere. Este mai bine dacă o astfel de analiză va organizații de formare, care în viitor vor fi comandate de formare. Acest lucru va permite să se pregătească cel mai bun program de instruire de calitate. Dacă acest pas este omis de formare este de multe ori pierde eficacitatea. Exemplu: instruire în domeniul afacerilor pentru a crește vânzările prin îmbunătățirea consultanții interactiune cu clientii nu a reușit, în cazul în care produsele sunt fabricate la uzina este de calitate scăzută, de stabilire a prețurilor nu este gândit, acțiunile concurenților nu contează, campaniile de publicitate au o eficiență scăzută, etc
Alegerea unui învățământ de calitate trebuie să se bazeze pe un studiu cuprinzător de mai mulți factori, printre care sunt antrenori foarte importante profesionale, de coordonare a tuturor părților programului de formare, conformitatea cu subiecte relevante ale problemelor de formare ale organizației, etc O analiză preliminară aprofundată a ofertelor de pe piata de servicii de formare, va oferi instruire care va contribui la dezvoltarea cu succes a companiei.
Prezice eficacitatea de formare
Formare ar trebui să se concentreze pe dezvoltarea abilităților practice ale participanților. Acest lucru ar putea fi dezvoltarea de sisteme de motivare, moduri legitime de a reduce impozitele, dezvoltarea de metode și tehnici pentru a atrage clienții, etc
În scopul de a familiariza participanții cu conținutul procesului de învățare, dezvoltatorii fac un program care descrie principalele secțiuni ale obiectivelor de învățare și rezultatele așteptate. Dupa ce a citit un program bine scris, clientul nu este o dorință de a cumpăra un curs de formare de afaceri. Nu face dreptate. Trebuie să fie mai atent la alegerea de organizația de formare. Este de dorit ca aceasta a lucrat mult timp în domeniul formării, precum și echipa de formatori format din profesioniști cu experiență, care au o avere de experiență nu numai în domeniul educației adulților, dar, de asemenea, în domeniul legat de subiect de studiu. Adesea, ele lucrează în domenii legate de temele de formare continuă, cum ar fi consultanta pe probleme financiare, consultanță în domeniul managementului de personal, etc
Semne de slaba pregătire
În competența organizatorilor de evenimente de formare și întrebarea de conducere este în cazul în care:
Participanții sunt invitați pentru două zile de training cu cunoștințe și abilități care necesită trecerea la cursuri de formare de două luni;
în timpul discuției de condițiile de participare, posibilitățile de hotel, ia participanții la locul de formare și alte probleme organizatorice, veți obține informații contradictorii de la organizatori;
în curs de pregătire pentru evenimentul de mai multe ori a amânat data și locul ședinței, chiar mai rău, dacă schimbarea antrenori.
În unele cazuri, educația de calitate nu poate fi eficient?
Înainte de a vă rezerva un curs de formare la compania selectată, societatea trebuie să efectueze o analiză detaliată a activităților sale, pentru a identifica problemele, procesele de business ineficiente, arbori de decizie, etc
Numai atunci se poate efectua de formare: profesioniști, manageri sau nivel de conducere. Este mai bine dacă o astfel de analiză va organizații de formare, care în viitor vor fi comandate de formare. Acest lucru va permite să se pregătească cel mai bun program de instruire de calitate. Dacă acest pas este omis de formare este de multe ori pierde eficacitatea. Exemplu: instruire în domeniul afacerilor pentru a crește vânzările prin îmbunătățirea consultanții interactiune cu clientii nu a reușit, în cazul în care produsele sunt fabricate la uzina este de calitate scăzută, de stabilire a prețurilor nu este gândit, acțiunile concurenților nu contează, campaniile de publicitate au o eficiență scăzută, etc
Alegerea unui învățământ de calitate trebuie să se bazeze pe un studiu cuprinzător de mai mulți factori, printre care sunt antrenori foarte importante profesionale, de coordonare a tuturor părților programului de formare, conformitatea cu subiecte relevante ale problemelor de formare ale organizației, etc O analiză preliminară aprofundată a ofertelor de pe piata de servicii de formare, va oferi instruire care va contribui la dezvoltarea cu succes a companiei.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu