Campanii de publicitate de milioane de dolari sunt disponibile doar reale "rechinii de afaceri" au mijloace extraordinare și au propriile lor de PR-departamente. Pentru întreprinderile mici și chiar mijlocii promova produsul lor și de a atrage noi clienți de multe ori se transformă într-o căutare chinuitoare pentru răspunsurile la întrebările: Există un marketing cu buget redus, și ceea ce poate fi selectat metode pentru a crește vânzările, fără a compromite bugetul încă destul de slabe? Dar de marketing abil - nu înseamnă scump, există metode eficiente care nu necesită costuri mult.
Anunturi ziar gratuit
Această metodă, potrivit analiștilor, va păstra popularitatea sa în Rusia pentru încă cel puțin 15-20 de ani. În ciuda popularității în creștere a internetului, numărul mare de persoane din țara noastră continuă să se bucure de ziare, cum ar fi necesar pentru a cumpăra sau vinde nimic. Extrem de popular acest tip de marketing va fi de agentii imobiliare, echipele de construcții sau firme care furnizează alte servicii populare.
Publicitate pe masina
Această metodă vă permite să comunice ieftin despre ei înșiși într-un număr semnificativ de clienți potențiali. Desigur, numărul cererii și lista de servicii nu este potrivit pentru toate tipurile de afaceri, dar dacă sunteți în livrarea de mese pentru birouri, monta plafoane sau repara masinile, această abordare de marketing va contribui la creșterea numărului de clienți.
SMS-mailing
Această opțiune este potrivită pentru saloane low-buget de marketing de infrumusetare, magazine de îmbrăcăminte, second-hand, vânzări de articole sportive si materiale de constructii. Informați-vă clienții despre noile colecții, deținerea de acțiuni și scăderea prețurilor, și achizițiile repetate nu va tine la curent în așteptare.
Promovarea produselor cu ajutorul partenerilor
Mai multe teancuri de cărți de vizită pentru a face schimb cu alte întreprinderi mici - nu este o idee rea pentru cei care sunt doar intrarea pe piață. Această opțiune este de servicii adecvate de taxi, frizerii, saloane de mobilier, agenții de turism, studiouri de design, și așa mai departe.
Grupuri pe rețelele sociale
Astăzi, multe companii sunt cu succes folosind această metodă de a promova produsele și serviciile lor. Prin intermediul rețelelor sociale sunt de vânzare pachete turistice, produse cosmetice, îmbrăcăminte hand-made, precum si ofera o varietate de servicii - de la crearea de site-uri de instalare de plafoane suspendate. Crearea de astfel de comunități în cadrul rețelei nu are nevoie de investiții, și se întoarce sunt de multe ori superioare metodele obișnuite de publicitate.
Primele pentru atragerea de clienti
Această abordare de marketing va permite clienților noștri fideli să achiziționeze produse sau servicii ale companiei la un discount semnificativ în cazul în care acesta va conduce la câteva dintre prietenii lui. Această metodă este bun pentru salon de frumusete, manichiura, agentii imobiliare, mici cafenele și restaurante, și chiar și un număr de întreprinderi similare care furnizează servicii pentru populație.
Publicitate pe asfalt
Aceasta este o mutare destul de neobișnuită, care ia presupunerile din cheltuielile de a raporta un număr foarte mare de potențiali clienți cu privire la existența ta. Plasate sub picioarele anunțul trebuie să fie concis, clar, și asigurați-vă că pentru a include informatii de contact (în cazul în care nu se află în imediata vecinătate a magazinului sau de la birou al firmei). Desigur, această versiune a bugetului nu este potrivit pentru toate marketing, dar pentru cei care furnizează servicii de transport, vinde produse populare sau doar doriți pentru a informa clienții potențiali despre deschiderea unui nou outlet poate deveni un mod de masă de publicitate.
Faceți cunoștință cu oameni
La prima vedere, această metodă de marketing poate părea absurd - nu va fi proprietarul clădirii la magazin pentru a purta o pereche de saci de mortar de pe ocazie de a vinde noul lor prieten? Desigur, nu. Dar, aici, în cazul în care proprietarul unei companii angajate în promovarea și dezvoltarea de site-uri "accidental", spune despre afacerea într-un club de sport, pe care el participă, ori vorbesc despre necesitatea de a crea un site mic, în salonul de înfrumusețare, sală de masaj, și în agenția imobiliară vizitei sale acolo, este foarte posibil ca firma sa va primi în curând un alt ordin.
Postarea de anunturi
Chiar și această metodă banal poate ajuta o firmă dedicată livrarea de apartamente de inchiriat sau repararea locuințelor pentru a crește numărul de clienți potențiali. În plus, aceste anunțuri nu necesita practic nici un cost.
Business Card online
Dacă vorbim despre site-ul, dezvoltarea a ceea ce a implicat o echipa de profesionisti, aceasta este o modalitate costisitoare de publicitate. Și aici e un simplu site-ul carte de afaceri, vă puteți crea propria dvs. - nu competențe speciale pentru acest lucru nu este necesar. Principalul avantaj al acestei pagini de internet este abilitatea de a comunica despre ei înșiși pentru a potențialilor clienți care caută informații cu privire la serviciile pe care le oferă pe Web.
Desigur, aceste metode de marketing va fi nevoie de cel puțin un cost minim, iar timpul și efortul de a le pune în aplicare, dar, în orice caz, de serviciile oferite de agențiile de publicitate profesionale va costa mult mai mult, și cât de eficiente vor fi înființate pentru a promova compania, nu poți prezice mereu.
Anunturi ziar gratuit
Această metodă, potrivit analiștilor, va păstra popularitatea sa în Rusia pentru încă cel puțin 15-20 de ani. În ciuda popularității în creștere a internetului, numărul mare de persoane din țara noastră continuă să se bucure de ziare, cum ar fi necesar pentru a cumpăra sau vinde nimic. Extrem de popular acest tip de marketing va fi de agentii imobiliare, echipele de construcții sau firme care furnizează alte servicii populare.
Publicitate pe masina
Această metodă vă permite să comunice ieftin despre ei înșiși într-un număr semnificativ de clienți potențiali. Desigur, numărul cererii și lista de servicii nu este potrivit pentru toate tipurile de afaceri, dar dacă sunteți în livrarea de mese pentru birouri, monta plafoane sau repara masinile, această abordare de marketing va contribui la creșterea numărului de clienți.
SMS-mailing
Această opțiune este potrivită pentru saloane low-buget de marketing de infrumusetare, magazine de îmbrăcăminte, second-hand, vânzări de articole sportive si materiale de constructii. Informați-vă clienții despre noile colecții, deținerea de acțiuni și scăderea prețurilor, și achizițiile repetate nu va tine la curent în așteptare.
Promovarea produselor cu ajutorul partenerilor
Mai multe teancuri de cărți de vizită pentru a face schimb cu alte întreprinderi mici - nu este o idee rea pentru cei care sunt doar intrarea pe piață. Această opțiune este de servicii adecvate de taxi, frizerii, saloane de mobilier, agenții de turism, studiouri de design, și așa mai departe.
Grupuri pe rețelele sociale
Astăzi, multe companii sunt cu succes folosind această metodă de a promova produsele și serviciile lor. Prin intermediul rețelelor sociale sunt de vânzare pachete turistice, produse cosmetice, îmbrăcăminte hand-made, precum si ofera o varietate de servicii - de la crearea de site-uri de instalare de plafoane suspendate. Crearea de astfel de comunități în cadrul rețelei nu are nevoie de investiții, și se întoarce sunt de multe ori superioare metodele obișnuite de publicitate.
Primele pentru atragerea de clienti
Această abordare de marketing va permite clienților noștri fideli să achiziționeze produse sau servicii ale companiei la un discount semnificativ în cazul în care acesta va conduce la câteva dintre prietenii lui. Această metodă este bun pentru salon de frumusete, manichiura, agentii imobiliare, mici cafenele și restaurante, și chiar și un număr de întreprinderi similare care furnizează servicii pentru populație.
Publicitate pe asfalt
Aceasta este o mutare destul de neobișnuită, care ia presupunerile din cheltuielile de a raporta un număr foarte mare de potențiali clienți cu privire la existența ta. Plasate sub picioarele anunțul trebuie să fie concis, clar, și asigurați-vă că pentru a include informatii de contact (în cazul în care nu se află în imediata vecinătate a magazinului sau de la birou al firmei). Desigur, această versiune a bugetului nu este potrivit pentru toate marketing, dar pentru cei care furnizează servicii de transport, vinde produse populare sau doar doriți pentru a informa clienții potențiali despre deschiderea unui nou outlet poate deveni un mod de masă de publicitate.
Faceți cunoștință cu oameni
La prima vedere, această metodă de marketing poate părea absurd - nu va fi proprietarul clădirii la magazin pentru a purta o pereche de saci de mortar de pe ocazie de a vinde noul lor prieten? Desigur, nu. Dar, aici, în cazul în care proprietarul unei companii angajate în promovarea și dezvoltarea de site-uri "accidental", spune despre afacerea într-un club de sport, pe care el participă, ori vorbesc despre necesitatea de a crea un site mic, în salonul de înfrumusețare, sală de masaj, și în agenția imobiliară vizitei sale acolo, este foarte posibil ca firma sa va primi în curând un alt ordin.
Postarea de anunturi
Chiar și această metodă banal poate ajuta o firmă dedicată livrarea de apartamente de inchiriat sau repararea locuințelor pentru a crește numărul de clienți potențiali. În plus, aceste anunțuri nu necesita practic nici un cost.
Business Card online
Dacă vorbim despre site-ul, dezvoltarea a ceea ce a implicat o echipa de profesionisti, aceasta este o modalitate costisitoare de publicitate. Și aici e un simplu site-ul carte de afaceri, vă puteți crea propria dvs. - nu competențe speciale pentru acest lucru nu este necesar. Principalul avantaj al acestei pagini de internet este abilitatea de a comunica despre ei înșiși pentru a potențialilor clienți care caută informații cu privire la serviciile pe care le oferă pe Web.
Desigur, aceste metode de marketing va fi nevoie de cel puțin un cost minim, iar timpul și efortul de a le pune în aplicare, dar, în orice caz, de serviciile oferite de agențiile de publicitate profesionale va costa mult mai mult, și cât de eficiente vor fi înființate pentru a promova compania, nu poți prezice mereu.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu