luni, 24 iunie 2013

Strategia de conducere a luptei cu concurenta

Antreprenorii aspiranti, organizarea și dezvoltarea propriei afaceri, mereu supuse mecanismului menționat ca concurența. Nu este suficient pentru a produce un produs de calitate, cu naivitate crezând că ușa de linia de Office. Este important de a atrage clienți și convinge-l să efectueze lor de hard-a câștigat dreptul pentru tine. Cum poate rezista forțelor competitive și de a câștiga în această luptă crucială pentru afaceri?

Analiza competitiva
Cine deține informația, el deține lume. Formarea unei strategii competente și eficiente pentru a contracara concurenților trebuie întotdeauna precedată de o analiză a mediului.
În primul rând aveți nevoie pentru a determina pozițiile pe piață ale principalelor concurenți din industria și de a evalua strategia lor actuale, dar în acest caz, ar fi posibil să se dezvolte o prognoza de propriile lor acțiuni. După ce a cerut punctele forte și punctele slabe ale concurenților, antreprenorul trebuie să decidă prin care se poate oferi în avantajul lor de afaceri. De fapt, această decizie se reduce la întrebarea: nu mai bine sau mai ieftin pentru a vinde?
Strategiile competitive ale firmelor
Toate varietate de strategii de comportament ale societății în raport cu concurenții săi pot fi împărțite în următoarele tipuri:
Strategia sa axat pe avantajul de cost. Esența ei constă în faptul că economia este pe efectul de scara permite firmei să stabilească prețul produsului este mai mic decât concurența. Această strategie este potrivit pentru firmele mari care satisface cererea masivă și controlează o parte semnificativă a pieței.
Strategia de diferențiere. Ai pariat pe valoarea ridicată a produsului în ochii consumatorului. Pentru a crea ceva nou este dificil, dar spune lumii că produsul dvs. - este o tendință de high-tech de progres mult mai ușor. În același brand și publicitate activă va face treaba.
Strategia de focalizare. Sugerează concentrându-se pe anumit segment de piață antreprenor și specializare îngustă de afaceri. În consecință, firma produce un produs de calitate, la cele mai mici costuri. Această strategie este caracterizată în principal de companiile mici și mijlocii.
Rolul inovării în fața concurenței
În loc de a lupta mereu pentru cota de piață, oferă clientului ceva complet nou, și veți obține o garanție absolută că va veni la tine exact. În conformitate cu această strategie, nu trebuie să ne străduim să fie cel mai bun în nișă dvs., aveți nevoie pentru a fi unicul furnizor de un produs unic. O astfel de abordare necesită o investiție financiară semnificativă și implică un risc considerabil. Cu toate acestea, în cazul în care proiectul este de succes, proprietarul va fi recompensat în întregime.
Și inovarea pot fi nu numai un produs sau serviciu pe care le oferă clientului. Tehnologii de producție îmbunătățite vor permite companiei să-și diversifice operațiunile sale, și o nouă metodă de control - o utilizare mult mai eficientă a resurselor umane.
În scopul de a supraviețui și de a reuși în orice afacere, ai nevoie de ceva diferit de concurs, aceasta este realitatea capitalismului. Dar nu uitați că consumator exigent este dificil de a surprinde, iar rolul principal în lupta pentru ea, deși este dat de marketing competente și de publicitate eficiente. Fără ea cele mai ieftine și de calitate produse trec neobservate. Concursul poate și trebuie să stea cu tot felul de acțiuni, reduceri, cadouri și bonusuri. Și să fie întotdeauna conștient de faptul că trebuie să rămână pe piață, la orice pret - a pierdut o dată antreprenor riscă să fie lăsat cu nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu