Idee de afacere - deschiderea biroului de arhitectura
Până în prezent, firme de arhitectura private, devin tip foarte popular de afaceri. Boom-ul de construcție, care a afectat aproape toate regiunile țării, ceea ce face tipul menționat mai sus de venituri este destul de promițătoare. O creștere a veniturilor de nu doar pentru companiile, ci și publicului larg, este un avantaj suplimentar pentru dezvoltarea acestei afaceri. De asemenea, trebuie subliniat faptul că cererea pentru serviciile de birou de arhitectură este în prezent depășește în mod semnificativ de aprovizionare. Deci, cum de a face bani prin acest tip de activitate? Vom încerca să dea un răspuns detaliat la această întrebare.
Cu ce se începe
Pentru a deschide un birou de arhitectura, aveți nevoie pentru a inchiria un birou relativ mic (100 de metri pătrați), cu intrare separata. Este de dorit, în cazul în care acesta se află într-una dintre cele mai prestigioase zone ale orașului. Camera trebuie să fie echipate cu aparate și mobilier necesare, în funcție de specificul de afaceri, precum și a satisface toate nevoile sale. Personal minim - 3 persoane (proiectant, designer si decorator).
Documentele necesare
Birou de arhitectură, de obicei, organizate în statut de persoană juridică. Licența pentru construcții și reparații și munca de proiectare este o necesitate. Cu toate acestea, există o excepție: în cazul în care sediul central - arhitect cu o licență personalizată pentru activități creative, entitatea nu trebuie să fie licențiate separat.
De înregistrare a licenței, solicitantul trebuie să respecte pe deplin cerințele legislative și criterii. Un rol important este jucat, de asemenea, de experiență de muncă și de dezvoltare a competențelor. În plus, durata licenței de organizare trebuie să se supună unei inspecții speciale efectuate de către agenții de supraveghere de autor.
Specializarea in domeniu
De obicei, firme de arhitectura oferă clienților săi următoarele servicii:
dezvoltarea de proiecte și de execuție a documentației de proiectare;
formarea conceptului stilistică a obiectului;
crearea de desene tehnice;
acord de reabilitare;
reparații;
supravegherea domeniu de peste punerii în aplicare a proiectului;
Echipament pentru camere de materiale de decor și mobilier.
Gama de servicii poate varia în funcție de specificul companiei. Fiecare dintre tipurile de muncă să fie plătite într-un ordin separat.
Profit imaginar
Despre presupusa firma de arhitectura venit poate fi judecat pe baza prețului serviciilor prestate. Astfel, dezvoltarea unui spațiu convențional de viață interior va costa aproximativ 50 dolari un metru. Proiecte de design de proiecte de construcții va costa la clienți în 200 de unități convenționale pe metru pătrat, aproximativ 900-1100 USD în această lună va costa supraveghere. Costul lucrărilor va depinde de gradul lor de complexitate.
Potențiali consumatori a serviciilor
Principalii consumatori de firma de arhitectura vor fi proprietarii de case, birouri și companii care doresc să elibereze spațiul de lucru adecvat. Ca aceste servicii sunt populare printre proprietarii de saloane de infrumusetare, cafenele, restaurante și alte întreprinderi de servicii.
Cum de a găsi utilizatorului
Promovarea birou de servicii, după cum puteți, cu ajutorul de publicații de promovare și site-uri web, precum și prin participarea la emisiunile de televiziune tematice. O modalitate buna de a trece informațiile de la intermediar devine un agent imobiliar și construcții. Această metodă ar trebui să se realizeze în funcție de cunoștințele personale ale angajaților și sediul. Taxele de brokeraj, în acest caz, va juca un rol imens. Noi nu trebuie să uităm despre recomandările de la clienții anteriori - acestea sunt un mijloc excelent de a crea o imagine pozitivă a întreprinderii.
Astfel, deschiderea biroului de arhitectura - o idee de afacere promițătoare, punerea în aplicare a ceea ce va permite antreprenor pentru a primi un venit constant.
Până în prezent, firme de arhitectura private, devin tip foarte popular de afaceri. Boom-ul de construcție, care a afectat aproape toate regiunile țării, ceea ce face tipul menționat mai sus de venituri este destul de promițătoare. O creștere a veniturilor de nu doar pentru companiile, ci și publicului larg, este un avantaj suplimentar pentru dezvoltarea acestei afaceri. De asemenea, trebuie subliniat faptul că cererea pentru serviciile de birou de arhitectură este în prezent depășește în mod semnificativ de aprovizionare. Deci, cum de a face bani prin acest tip de activitate? Vom încerca să dea un răspuns detaliat la această întrebare.
Cu ce se începe
Pentru a deschide un birou de arhitectura, aveți nevoie pentru a inchiria un birou relativ mic (100 de metri pătrați), cu intrare separata. Este de dorit, în cazul în care acesta se află într-una dintre cele mai prestigioase zone ale orașului. Camera trebuie să fie echipate cu aparate și mobilier necesare, în funcție de specificul de afaceri, precum și a satisface toate nevoile sale. Personal minim - 3 persoane (proiectant, designer si decorator).
Documentele necesare
Birou de arhitectură, de obicei, organizate în statut de persoană juridică. Licența pentru construcții și reparații și munca de proiectare este o necesitate. Cu toate acestea, există o excepție: în cazul în care sediul central - arhitect cu o licență personalizată pentru activități creative, entitatea nu trebuie să fie licențiate separat.
De înregistrare a licenței, solicitantul trebuie să respecte pe deplin cerințele legislative și criterii. Un rol important este jucat, de asemenea, de experiență de muncă și de dezvoltare a competențelor. În plus, durata licenței de organizare trebuie să se supună unei inspecții speciale efectuate de către agenții de supraveghere de autor.
Specializarea in domeniu
De obicei, firme de arhitectura oferă clienților săi următoarele servicii:
dezvoltarea de proiecte și de execuție a documentației de proiectare;
formarea conceptului stilistică a obiectului;
crearea de desene tehnice;
acord de reabilitare;
reparații;
supravegherea domeniu de peste punerii în aplicare a proiectului;
Echipament pentru camere de materiale de decor și mobilier.
Gama de servicii poate varia în funcție de specificul companiei. Fiecare dintre tipurile de muncă să fie plătite într-un ordin separat.
Profit imaginar
Despre presupusa firma de arhitectura venit poate fi judecat pe baza prețului serviciilor prestate. Astfel, dezvoltarea unui spațiu convențional de viață interior va costa aproximativ 50 dolari un metru. Proiecte de design de proiecte de construcții va costa la clienți în 200 de unități convenționale pe metru pătrat, aproximativ 900-1100 USD în această lună va costa supraveghere. Costul lucrărilor va depinde de gradul lor de complexitate.
Potențiali consumatori a serviciilor
Principalii consumatori de firma de arhitectura vor fi proprietarii de case, birouri și companii care doresc să elibereze spațiul de lucru adecvat. Ca aceste servicii sunt populare printre proprietarii de saloane de infrumusetare, cafenele, restaurante și alte întreprinderi de servicii.
Cum de a găsi utilizatorului
Promovarea birou de servicii, după cum puteți, cu ajutorul de publicații de promovare și site-uri web, precum și prin participarea la emisiunile de televiziune tematice. O modalitate buna de a trece informațiile de la intermediar devine un agent imobiliar și construcții. Această metodă ar trebui să se realizeze în funcție de cunoștințele personale ale angajaților și sediul. Taxele de brokeraj, în acest caz, va juca un rol imens. Noi nu trebuie să uităm despre recomandările de la clienții anteriori - acestea sunt un mijloc excelent de a crea o imagine pozitivă a întreprinderii.
Astfel, deschiderea biroului de arhitectura - o idee de afacere promițătoare, punerea în aplicare a ceea ce va permite antreprenor pentru a primi un venit constant.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu