joi, 23 mai 2013

Tehnici simple, accesibile și eficiente pentru a atrage bani


Tehnici simple, accesibile și eficiente pentru atrage bani
La fel ca mai multi dintre prietenii mei, am fost mult timp interesat în tehnica de a atrage bani. Ele sunt numite metode, procedee, tehnici, ritualuri, dar esența lor este una - cum de a atrage fluxuri de numerar. A citit o mulțime de literatură, după ce a încercat ceva pe mine personal, aș dori să împărtășesc cu cititorii unele dintre descoperirile mele, care poate fi util și interesant pentru mulți.
După primul său succes în această afacere foarte interesant și distractiv, am început să împărtășesc cu prietenii ei o varietate de tehnici, care sunt, în opinia mea subiectivă, "de lucru." Și se trezesc brusc confruntat cu o astfel de problemă: de multe ori, ceea ce a lucrat pentru mine, absolut nu au de lucru în altele, dar de ce? Am devenit foarte interesat, asa ca am inceput sa intrebe prietenii cu privire la detaliile și au ajuns la concluzia că desfășurarea oricărui echipament trebuie să fie precedată de formare. Deci, în acest moment am oferit în mai multe detalii.

Pregătirea sau analiza de bariere naturale
Primul lucru este de a începe - e portofelul. Vă rugăm să încercați să-l pentru tine de a evalua critic aspectul său, și dacă nu sunteți sigur - pune pe cineva să o facă de la familie sau prieteni. Răspunde la următoarea întrebare: va această pungă de a atrage bani, că este, dacă, de fapt, atragerea de energie? În cazul în care geanta este vechi, ponosite, cu lacrimi, tăieturi, zgârieturi, etc, atunci răspunsul nu poate fi pozitiv.
În cazul în care doriți să-l schimbe la un unul nou regim de urgență, vă rugăm să rețineți că cea mai bună culoare pentru o pungă - roșu. Nu am avut posibilitatea de a cumpara un nou poșetă, frumos, așa că am găsit un mod foarte practic out: am întrebat pe soțul meu să-l dea la cel mai apropiat de vacanță (care prezintă exact ceea ce vreau).
A doua etapă - uite geanta înăuntru. Cum sunt facturile în ea? Acestea ar trebui să fie aliniate perfect, în ordine crescătoare, dar, în orice caz, nu mototolită și într-un fel inghesuiti pe drum.
A treia etapă: păstrarea banilor la domiciliu. Pune-le într-o cutie frumos loc de cutii de conserve, punga de plastic sau un plic rupt.

Tehnologia cea mai practică
Ritual cu nuci. Una dintre cele mai simple tehnici. Veți avea nevoie de câteva bucăți de nuci de caju (nu prajit!). Însuși numele explică deja alegerea acestor fructe speciale: în limba engleză numerar - Cash, te - ai. Pentru a fi împărțite cu grijă într-o jumătate de nuc (dacă nu imediat - Încercați celelalte, dar că nu au existat firimituri), să ia un marker sau gel de stilou, jumătate în mijlocul remiză "plus", pe de altă parte - "minus" (semnele). După aceea, a pus aceste jumătăți într-o pungă, dar în birouri diferite. Imaginați-vă, și a zis cu voce tare pentru a fi auzit Universului, "ca trase plus și minus, astfel încât a atras banii în geanta mea."
Tehnologie pentru moneda și oglinda. Tehnica este un pic ca Feng Shui. Este nevoie de trei note de orice monedă este același tip și dimensiune (de exemplu, trei proiecte de lege pentru $ 1). Este de dorit ca acestea sunt curate și nu încrețită. Selectați o oglinda in casa (curat și întreg!) Deci, a ajuns cu siguranță lumina soarelui naturale. Bani cu atenție, să investească precis și frumos într-o (nu mat!) Fișier transparent și atașați banda de oglinda (poate fi mai mare) pentru a reflecta orice note. Spune: "Banii se reflectă într-o oglindă, și în geanta mea - sunt multiplicate."
Tehnologie rusească veche. Strămoșii noștri au fost oameni foarte cunostinte, atât de des folosite "monedă magnet" pentru a atrage bani. Ia rubla metal (mai bine dacă acesta este proaspăt) și pune-l departe într-o pungă. El nu se poate petrece, schimb, dona sau da la altcineva. Spune: "Aceasta - magnet mea, bani în ofertele pungă pentru a merge."

Cum să înțeleagă tehnica "funcționează"?
Să spunem că ați ales tehnica a tot ceea ce în conformitate cu instrucțiunile și acum se așteaptă că va cădea în jos un sac de bani. Nu, îmi arată practica mea de cinci ani, în cazul în care tehnica a lucrat, ar fi:
revenirea neașteptat de bani luate de la tine în datorii;
o promovare la locul de muncă;
oferta avantajoasa de la parteneri;
casual, part-time, etc
Eu, de exemplu, în cazul în care tehnica "a câștigat" cu moneda și cu oglinda, apoi a doua zi soțul meu a primit un bonus neașteptat la locul de muncă, iar două zile mai târziu prietenul meu mi-a oferit un timp profitabilă parte permanentă la domiciliu. Acum am folosi întotdeauna 2.1 tehnologie, uneori o "deconectare" și să o înlocuiască cu un alt, pentru a vedea ce s-ar întâmpla. E frumos atunci când următorul surpriza este forțându-te să aștepte mult timp.
În orice caz, fiecare tehnician incepe sa "lucreze" cel puțin - a doua zi, maxim - într-o lună, totul depinde de circumstanțe și de dorința dumneavoastră. Dacă alegeți să utilizați 2-3 tehnici diferite în același timp, nu vă faceți griji, acestea sunt reciproc "interveni" nu vor. Vă doresc să atragă suma pe care o va aduce fericire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu