Ideea de afaceri - deschidere galerie
Nu toată lumea aspiră la clarificarea relațiilor cu concurenții și pasiuni de neoprit în bătălia de marketing. Mulți oameni doresc o viață liniștită și pașnică, înconjurat de frumoase și ochi lucruri plăcute. Dacă acest lucru este de tine, trebuie să vă gândiți deschide propria galerie de artă. Dar acest lucru nu înseamnă că viața va fi plictisitor și neinteresant. Nu la toate. Acesta este umplut cu culori strălucitoare, cunoștințe plăcute și se va deschide, fără îndoială, noi orizonturi de afaceri.
Cine are nevoie de o galerie?
În corectitudine, trebuie remarcat faptul că cele mai multe dintre deschizandu-si propria artiști galerie cred că este. Ei o fac, desigur, în primul rând pentru afișare și vânzarea de propria lor muncă. Cu toate acestea, există cazuri în care proprietarii de galerie sunt oameni iubesc doar arta. În orice caz, o persoană care nu este legată direct de arta, va fi mult mai dificil de a atrage atenția publicului a copilului - este foarte important un anumit cerc de prieteni cu aceleasi interese.
Cum de a face o galerie?
La început, veniturile pot fi generate de plata unei taxe de intrare și un procent de vânzare a expoziției. Când galeria va deveni un loc popular și statutul, sursă de venit va fi și acordarea autori pentru a atrage atenția asupra creativității. Este important să nu se reducă bara de selecție a lucrărilor.
De ce aveți nevoie pentru a deschide o galerie?
În scopul de a deschide o galerie va necesita nu doar investiții financiare (deși acestea nu au fost anulate), dar mental.
Calculați costul este ușor. În primul rând, ar fi costul de a cumpăra sau închiria și de publicitate. De asemenea, nu uitați că camera ar putea avea nevoie de reparații.
Ma gandesc la viitorul amplasament al galerii, mulți cred că cea mai bună opțiune ar cumpăra spații mai aproape de centru. Cu toate acestea, acest lucru nu este întotdeauna decizia corectă. În primul rând, costul pe metru pătrat în centrul orașului va fi mult mai scump, dar având în vedere că o galerie va fi nevoie de aproximativ 200 mp zonă, prin diferența totală devine semnificativ. În al doilea rând, dreptul de a alege locul alături de galeria existente (preferabil mai multe). Persoanele care participa la aceste spectacole, asigurați-vă că pop în și să vă. Cel puțin o dată, iar aici este important să nu să cadă cu fața în noroi și de a atrage un vizitator la data viitoare el nu trece.
Camera include, de asemenea, o galerie, este important să se acorde atenție la lumina naturala - obligați să fie o multime de ferestre, care oferă lumină suficientă pentru studiul de expunere. Face reparații, este important pentru a participa la starea de cabluri și de a face lumina de fundal pentru fiecare exponat.
Nu te prea firele de păr împărți cu o galerie de interior. Nimic nu ar trebui să distragă atenția de la exponate, culori atât de simplu și forme - ceea ce aveți nevoie.
O altă nuanță, fără de care vizita o galerie poate fi incomod - aer condiționat și de ventilație de calitate.
Va fi important și de securitate - securitate bun și de asigurări în această afacere nu va fi de prisos.
Pentru intreaga galerie necesită personal format din galerie proprietar (autorilor selectează și exponate, se execută o galerie, cu responsabilitate pentru imaginea sa), curator (organizează expoziție), secretarul de presă (care se ocupă de relații publice), consultant (funcționează cu potentialii cumparatori) și ekspozitsionerom (de a pune poze, dezvoltarea conceptului de eveniment).
Principalul lucru care vă va ajuta să câștige o mulțime de bani pe propria galerie - este reputația. Desigur, o dată din senin, ea nu apare. Prin urmare, trebuie să fim pregătiți pentru faptul că va lua ceva fondurile financiare (cel puțin pentru următoarele șase luni).
Galerie reputație va fi determinată de artefacte pe care doriți să le expune. De aceea, este important să se selecteze cu atenție autorilor și activitatea lor. Cel mai bine este de a avansa (5-6 luni în avans), pentru a face un plan de activități, pentru a negocia cu oameni care sunt interesați în prezentarea operelor lor. Este necesar de la bun început pentru a determina direcția de galerie și nu se abate de la ea - astfel încât să puteți atrage și păstra vizitatori. Puteți efectua focus grupuri - întrebându-se ce autorii oaspeților doriți să vedeți, va fi capabil de a determina cu exactitate cursul viitor.
În plus, se pot organiza evenimente tematice și de caritate. Aceste activități vor ajuta să stabilească relații de afaceri, fără de care afacerea nu este suficient de des.
Perioada de recuperare a investiției este dificil de a determina galerie - totul depinde de cât de popular va fi stabilirea. Dar este sigur să spun că, dacă sunteți în stare să aducă în atenția galerie, pentru vizitatorii de interes a intriga ei, atunci de afaceri va aduce un venit decent.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu