marți, 28 mai 2013

Ideea de afaceri - imprimare pe tricouri și căni

Ideea de afaceri - imprimare pe tricouri și căni
Imprimarea pe tricouri si cani - o zonă potențiala promițătoare de afaceri, și în același timp, cu branding personal și turism, și producția de suveniruri. Cu provizii și echipamente, manifestarea abordare creativă a problemei minime poate pe termen scurt pentru a aduce proiectul pentru a face un profit.

Beneficiile Tehnologie
Transferarea imaginilor pe suprafață textilă sau ceramic este produs prin mijloace termice. Pre-a făcut tipar digital imaginea dorită pe un film termic special. Avantajul acestei tehnologii constă în faptul că, echipamentul poate fi utilizat un echipament simplu tipar digital. Necesitatea de a achiziționa echipamente de imprimare scump în stadii incipiente de dezvoltare a afacerii este eliminat.

Concept
În mediul social de astăzi, există doi factori relevanți - branding personal și creativitatea inovatoare. Oameni care sunt capabili să combine și poziția în societate, aceste concepte sunt de succes în mediul lor, este mai ușor urca pe scara carierei. Oportunități pentru imprimare personal largă - devine o oportunitate de a sta într-o echipă, bine situat convingerile lor de viață, de a crea o imagine pozitivă a naturii originale cu imagini grafice și text.
Imprimare termica, ca un mijloc de branding personal, este popular în rândul tinerilor într-un mediu creativ. În lumea de afaceri poate fi folosit în scopuri promoționale. În mediul de turism este folosit în producția de suveniruri, cu simboluri de o anumită țară sau localitate. Un alt domeniu în care de imprimare termică pe cani si tricouri sunt incredibil de populare - producerea de cadouri personalizate. Printre moduri de a face bani, proiectul are o capacitate termică mare.
Start-up de capital și problemele organizatorice
Înființarea de întreprinderi de construcții termică în trei etape:
Achiziționarea de echipamente și provizii,
Căutare, închirierea, construirea de facilități,
Atragerea clienților, marketing pentru a promova.
Calcula suma totală de bani de semințe se poate face pe baza următoarelor estimări de cost (aproximativ) pentru echipamente, chirie și alte cheltuieli.
Computer - $ 500-1000,
Scaner - $ 100-200,
Aparat foto digital $ 100-300,
Printer Color $ 500-1000
Toner pentru imprimanta - $ 100-200,
Presa căldură pentru Textile - $ 500-2000
Căni termoizolante genți de 300 - 2000 $
Termo - $ 100-200,
T-shirt, baza cani (determinată de mărimea bazei de circulație. Baza costului mediu de 1.10 dolari per copie, în funcție de calitatea, performanta, etc).
Premise (închiria sau cumpăra, în funcție de caracteristicile spațiu suficient -. 10.6 m2).
Angajați salariale (contractul, piesă, se aplică anumite condiții).
Personalul care lucrează cu volume mici pot fi limitate la 1-2 angajați. Experienta: alfabetizare de calculator, se acordă prioritate la prezența de experienta in proiectarea, posibilitatea de a accesa editori grafice, creativitatea. Pentru a lucra cu Thermopresses nu necesită educație specială: doar 1-2 ateliere de lucru pentru dobândirea de competențe de bază.
Prețurile pentru echipamente și consumabile variază în funcție de capacitățile de capital inițial. Cel mai scump echipament - prese termice. Pentru a lucra cu volume mici de posibilă achiziționarea de mașini din clasa economic. Odată cu dezvoltarea de posibila achiziționare de echipamente suplimentare, extinderea zonei, investiția într-o campanie de publicitate, etc

Atragerea de clienți și profitabilitatea
În fiecare oraș, domeniul de aplicare al termice activi în același timp, astfel încât pentru a atrage clienții pentru a crea o imagine pozitivă a companiei. Pentru acest lucru este necesar pentru a atinge cea mai inalta calitate a produselor, pentru a oferi clientilor cu un nivel ridicat de servicii cositorire, abordarea personală. Lucrările necesare: integrarea de idei originale, creând un catalog de concepte de design unice de înregistrare a produselor de către client. Implicat în publicitate - semnul, reclame pe canalele de televiziune locale, crearea de grupuri în rețelele sociale. Proiectul perioada de amortizare - 2-6 luni, în funcție de locație, ritmul de progres și dezvoltare a afacerii. Venitul mediu este de aproximativ 2-5 mii de dolari pe lună.

Un comentariu:

  1. Si noi am inceput acum cativa ani acest business de tricouri imprimate: inkspired.ro. Nu e deloc asa usor cum e descris mai sus

    RăspundețiȘtergere