luni, 24 iunie 2013

De ce adesea idei de afaceri bune nu sunt realizate?

Mulți dintre noi mai devreme sau mai târziu, gândul de a înființa afacerii, dar cea mai mare parte a venit chiar înainte de stadiul de discuții și desen perspective luminoase în cap, dar nimic nu este progresat. De ce se întâmplă asta? În acest articol vreau să examineze motivele pentru care oamenii renunță la caz la jumătate de drum sau nu începe să avanseze, și tot ce rămâne în cap sau pe hârtie.
1. Lumea reală nu există pentru tine
"Nu va merge niciodată. Crede-mă! "Cât de des ai auzit când spune oamenilor despre noua ta idee? Cred că tot timpul. Unul devine impresia că trăim într-o lume ciudată în care nu este loc pentru idei noi și modalități de a folosi obiecte familiare. Într-o lume în care ceva nou pierde în mod necesar ideile vechi și familiar pe care oamenii au ajuns deja la un acord. Și nu contează că noua ta idee este mult mai eficientă și mai bine decât cel vechi. Nimic de genul ăsta!

Aruncati o privire atentă la cei din jur. Da, ele sunt, de asemenea, umplute cu pesimism și disperare! Ei sunt gata pentru a trage mormânt oricare dintre idei de afaceri propuse doar pentru că sunt încrezători în eșecul său. Vă sunt conduse într-o idee teribil, dar ce faci? Mai degrabă decât aproape de gura lor, și nu în felul tău, de a începe să se gândească și sunt de acord că acest lucru nu va merge. Dar nici măcar nu încerca ...
De ce este vorba? Sintagma "nimic nou nu va funcționa, și au venit cu tot vechiul" a devenit scuza universal pentru lene uman. Greu pentru a alege un al cincilea punct și apăra nevinovăția prin demonstrarea viabilității toate ideile în practică. Este mult mai ușor de a găsi o scuză. Deci, expresia "Nu va merge" nu este despre tine, ci despre aceste "experți" care nu a făcut-o. Pentru tine nu este relevant.
2. De ce de afaceri este rău să învețe din greșeli?
Este afirmația foarte comun faptul că 9 din 10 companii sortită eșecului, astfel încât oamenii care sunt familiarizați cu această afirmație, a intrat doar afacerea dvs. în 90% din aceste proiecte care nu reușesc. Da afacerea dvs. câteva procente de succes. Ce fel de nedreptate? De fapt, tu creată inițial pentru a eșua și de a oferi pentru a face greșeli cât mai des posibil. Dar ceea ce poate fi învățat de la succesul de eroare? Exista sute de moduri de a face același lucru. După eșecul știți că prima metodă nu funcționează, dar tu încă nu știu pe cel potrivit. Atunci ceea ce este punctul de eroare? Dreapta. Nu!
Personalul de la Harvard Business School realizat un studiu și a constatat că persoanele care au fost învinși, și oamenii care isi incep de la zero, au aceleași șanse de succes. Dar cei care au avut deja succes înainte, au o sansa mult mai mare de un proiect de succes.
Nu va lasati pacaliti, deoarece eșecul altora - doar eșecul altora. Ce ai?
Dacă cineva nu știe cum de a comerțului, atunci care e problema lui. Dacă cineva nu știe cum de a crea o echipă unită, acest lucru nu se aplică în cazul dumneavoastră. Dacă cineva nu se poate evalua în mod corespunzător serviciile lor, cum te simti despre asta? Acest lucru le fac rău și să strice statisticile, și trebuie să te duci și de a face ceea ce trebuie și nu uita în jurul și așteptați pentru eșec.
Pentru tine, aceasta este o surpriză? Nu cred. Legile de afaceri similare cu legile naturii: eșecurile (sau fraieri) natura nu fixeze, și se bazează pe acest succes.
3. De ce nu pot urma orbește planurile de afaceri?
Sunt mai mult decât sigur că nu va Vanga și Nostradamus, dar încă mai face planificarea de afaceri. De ce comparația? Și pentru a se asigura că planificarea pe termen lung - este doar o speculație dvs. personale. Și nu mai mult. Tu nu poate lua în considerare atât de mulți factori care uluit: aici, precum și acțiunile concurenților, precum și starea economiei, și dorințele clienților, care, de altfel, schimbă destul de des, deci nu este necesar pentru a numi planurile, cele mai multe prognoze. Și dacă acesta este doar ficțiune ta, atunci de ce vă faceți griji atât de mult despre asta?
În plus, în urma orbește planul, te pune pe cătușe și o cămașă de forță, pentru ca planul face să rămânem la ea, dar intotdeauna ai nevoie de libertatea de a improviza. Dacă partea ta șansă unică de azi, tu nu ar trebui să abandoneze doar pentru că nu consideră acest lucru un an în urmă.
Cele mai multe dintre informațiile pe care le obține este atunci când încep să facă, nu în avans. Dar, deoarece planurile sunt făcute înainte de începerea acțiunii. Veți vedea greseala principal?
Nu mai ghicitul! În cele mai multe cazuri, planul va rămâne în joc, și ceas de timp va zbura departe de nicăieri. Ai defini mai bine sarcina pentru această săptămână, dar nu în acest an. Selectați un obiectiv mic, dar important, și du-te pentru el.
Hop pe un avion și zbor. Pasta de dinti, crema de ras și perie pot fi cumpărate pe loc.
4. Mai mult nu este mai bine
Sunt sigur că mulți dintre voi sunt judecate cu privire la numărul de persoane care lucrează în ea.
"Da, aceasta este Corporation pentru 3000 de angajați." Din păcate, o astfel de declarație nu poate fi considerată motiv pentru a crede că societatea este foarte puternic.
De ce sa întâmplat? Oamenii tind să cred că mare - e tare. Cu toate acestea, ar trebui să fie o mărime rezonabilă. Este posibil pentru a apela la Oxford și Harvard școli teribile doar pentru că nu și-au deschis sute de campusuri în întreaga lume și mii de profesori angajat? Desigur, nu! Ea chiar pare absurd. Deci, de ce nu putem măsura afacerii noastre pe o scară diferită?
O societate poate fi într-adevăr necesară mii de angajați, iar altele sunt limitate la o duzină de oameni. Creșterea ar trebui să fie lentă, astfel încât să nu pierdeți dimensiunea optimă a companiei. Întreprinderile mici vrea să fie mare, mare - mic. Ai nevoie doar de a găsi o dimensiune care va asigura prosperitatea societății.
Dacă deveniți mare, veți pierde flexibilitatea și mobilitatea inerentă în echipe mici. Puteți să crească mereu, dar reducerea este efectuată în detrimentul reduceri dureroase, care afectează întregul compania ca un întreg.
Nu ezitati sa mărimea companiei. A fi exact ceea ce este necesar. Dureri de cap acestea nimeni nu vrea.
5. Dependenți de muncă - Dușmani
Am crescut pe povești de Stakhanovites. Pur și simplu sa întâmplat ca dependenta de munca ca un fenomen încurajat în cultura noastră. Oamenii care lucrează pe timp de noapte, conduce de exemplu la "mediocritatea", deoarece acestea "leneș" nu este gata să mâinile goale pentru a arunca o gramada mare de muncă. De ce este dependenta de munca - asta este o prostie? Pur și simplu greu de lucru, nu-mi pasă de succesul afacerii. Trebuie doar lucreze mai mult.
Deci, de dependenți de muncă mult mai multe probleme decât valoarea reală.
În primul rând, nu se poate sacrifica pe termen nelimitat lucra ei înșiși. Mai devreme sau mai târziu, el va "arde", iar consecințele vor fi mai mult decât gravă.
În al doilea rând, dependenți de muncă sunt de lucru ineficient. Ei încearcă să nu să se gândească frumos și creative de rezolvare a problemei, si prelungi perioada de timp, creând o nouă lucrare de făcut. Eficacitatea unui dependent de muncă nu pot să aștept, pentru că acești oameni le place sa lucreze ore suplimentare pentru a se simtă ca niște eroi. Ei sunt chiar capabili să creeze probleme la mai mult de lucru.
În al treilea rând, oamenii care nu stați până târziu la birou, începe să se simtă ca și cum ar lucra doar în timpul alocat și du-te acasă. Toate acestea afectează moralul echipei. Din aceasta cauza, de multe ori de muncitorii care au făcut toate, și sunt încă de lucru peste program, cu toate că beneficiile unor astfel de acțiuni este extrem de scăzut.
Și aici este ceea ce caracteristica: dependenți de muncă de multe ori duce la fel de mult și oamenii cu o zi normală de lucru. Nostru "eroi" petrece doar o mult mai tot timpul. Un erou adevărat este deja terminat și stau acasă.
6. Antreprenorii - Club de deschis
Să arunca la dvs. de vocabular cuvântul "antreprenor". Unul devine impresia că aceasta este un fel de categorie aparte de oameni care au capacitatea de a desfășura o activitate, iar restul au pur și simplu nici o șansă de succes. Totul este mult mai simplu: oricine poate deschide o afacere.
Mulți nu-și dau seama că au un strat de societate - stratul de oameni antreprenoriale. Aceste băieți și fete, bărbați și femei, bunici a face pur și simplu lucrurile pe care le iubesc și să fiți plătit pentru ea.
Deci, nu aveți nevoie de un costum scump și servietă, un MBA și un apetit ridicat pentru risc de a începe o afacere. Doar ia și să ia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu