Chiar și cei mai înțelepți și mai experimentați oameni de afaceri pot face uneori greșeli de neiertat, ceea ce duce la rezultate foarte slabe. Dar aceasta este o excepție, dar cu privire la start-up afaceri, acestea au tendința de a acționa de multe ori nu în întregime adevărat. Greșelile tipice ale tinerilor oameni de afaceri și cele mai frecvente conceptii gresite legate de deschiderea propriilor afaceri, de multe ori duce la o pierdere de încredere în propria lor putere și refuzul de continuare a afacerii. Pentru a evita dezamăgirile și decizii proaste, să învețe din greșelile altora, și apoi, pentru a evita propria lor va fi mult mai ușor.
Erori în planificarea
Absența unui plan de afaceri detaliat
Chiar dacă sunt pe deplin încrezători în succesul planificate și ia în considerare ideea ta de afaceri unic, nu te scuza de la cheltuielile de planificare obligatorii și venituri. Desigur, ca de afaceri se dezvoltă unele elemente se pot schimba, dar cea mai mare parte din planul de afaceri va rămâne neschimbată. O bună planificare și stabilirea corectă obiectiv este extrem de important atât pentru înțelegerea perspectivelor de caz și de a evalua profitabilitatea.
Prea multe opțiuni de afaceri în același timp
Creativ și plin de idei care aspiră antreprenori sunt adesea luate pentru punerea în aplicare a mai multor idei. Desigur, este foarte interesant și deschidă propriul ei magazin de bijuterii, și de a câștiga on-line cu ajutorul de cumpărături on-line, și ia comenzi pentru obiecte de artizanat unice. Se pare că fiecare dintre aceste cazuri este destul de capabil de un profit, să nu mai vorbim ce s-ar întâmpla în cazul în care afacerea toate în același timp ... Experiența a demonstrat că, în general, dacă faci totul dintr-o dată, nu va fi nimic. Alege un singur lucru, și nu a comuta la alte idei, până când lucrarea va aduce la perfecțiune.
Erori deschiderea carcasei
Numele ofera o prima impresie
De multe ori dorința de a fi diferit de concurență face afaceri în devenire alege firmele lor sunt nume doar fantastice. Originalitatea, desigur, o modalitate foarte bună de a iesi in evidenta, dar în tot ceea ce trebuie să știți măsurii. Este mai bine să alegeți un nume de ușoară, plăcută pentru firma de a provoca reacții negative din partea clienților sau dubii cu privire la caracterul adecvat al proprietarului. Desigur, salonul de frumusete "Transilvania" - este foarte impresionant, dar ce te poți aștepta de la calitatea serviciilor sale, ținând seama instantaneu pop-up, în asociere cu memorie de acest teren uimitor?
Alegerea greșită de furnizori
Înainte de a deschide propriul magazin și începe de tranzacționare on-line, să examineze cu atenție politicile de prețuri ale concurenților. Compară prețurile de produse similare în numărul maxim de vânzători. Apoi scade prețul estimat marca-up (cu cifra de 25-30%), și în viitor, toate ofertele care vin la tine, compara cu suma rezultată. În cazul în care prețul este prea mic de la furnizor, ar trebui să se gândească la calitatea produselor livrate pentru ei - e posibil ca după punerea în aplicare a "beneficiilor" de bunuri de partid achiziționate, va trebui să dedice tot timpul său pentru litigii cu clienții. În plus, produsul de calitate scăzută nu vor beneficia de reputatia ta ca un antreprenor.
Erori în evaluarea propriilor forțe
Informații - cheia succesului
Citiți întotdeauna toate lucrurile noi care apar în industria dumneavoastră. Studiu de portaluri de profil, citesc ziare și publicații de afaceri. Mai știi, cu atât mai mult succes va afacerea ta.
Concurentii sunt de remarcat
Studiul a concurenței în marile corporații implicate în departamentele întregi. Importanța studiului de firme din același sector ca tine, nu poate fi supraevaluat - pentru a fi cu un pas inainte, este necesar să se studieze concurenții lor și să înțeleagă modul lor de gândire.
Evitarea greșelilor comune și atent la propria afacere, puteți obține cu ușurință de succes și să devină un milionar.
Erori în planificarea
Absența unui plan de afaceri detaliat
Chiar dacă sunt pe deplin încrezători în succesul planificate și ia în considerare ideea ta de afaceri unic, nu te scuza de la cheltuielile de planificare obligatorii și venituri. Desigur, ca de afaceri se dezvoltă unele elemente se pot schimba, dar cea mai mare parte din planul de afaceri va rămâne neschimbată. O bună planificare și stabilirea corectă obiectiv este extrem de important atât pentru înțelegerea perspectivelor de caz și de a evalua profitabilitatea.
Prea multe opțiuni de afaceri în același timp
Creativ și plin de idei care aspiră antreprenori sunt adesea luate pentru punerea în aplicare a mai multor idei. Desigur, este foarte interesant și deschidă propriul ei magazin de bijuterii, și de a câștiga on-line cu ajutorul de cumpărături on-line, și ia comenzi pentru obiecte de artizanat unice. Se pare că fiecare dintre aceste cazuri este destul de capabil de un profit, să nu mai vorbim ce s-ar întâmpla în cazul în care afacerea toate în același timp ... Experiența a demonstrat că, în general, dacă faci totul dintr-o dată, nu va fi nimic. Alege un singur lucru, și nu a comuta la alte idei, până când lucrarea va aduce la perfecțiune.
Erori deschiderea carcasei
Numele ofera o prima impresie
De multe ori dorința de a fi diferit de concurență face afaceri în devenire alege firmele lor sunt nume doar fantastice. Originalitatea, desigur, o modalitate foarte bună de a iesi in evidenta, dar în tot ceea ce trebuie să știți măsurii. Este mai bine să alegeți un nume de ușoară, plăcută pentru firma de a provoca reacții negative din partea clienților sau dubii cu privire la caracterul adecvat al proprietarului. Desigur, salonul de frumusete "Transilvania" - este foarte impresionant, dar ce te poți aștepta de la calitatea serviciilor sale, ținând seama instantaneu pop-up, în asociere cu memorie de acest teren uimitor?
Alegerea greșită de furnizori
Înainte de a deschide propriul magazin și începe de tranzacționare on-line, să examineze cu atenție politicile de prețuri ale concurenților. Compară prețurile de produse similare în numărul maxim de vânzători. Apoi scade prețul estimat marca-up (cu cifra de 25-30%), și în viitor, toate ofertele care vin la tine, compara cu suma rezultată. În cazul în care prețul este prea mic de la furnizor, ar trebui să se gândească la calitatea produselor livrate pentru ei - e posibil ca după punerea în aplicare a "beneficiilor" de bunuri de partid achiziționate, va trebui să dedice tot timpul său pentru litigii cu clienții. În plus, produsul de calitate scăzută nu vor beneficia de reputatia ta ca un antreprenor.
Erori în evaluarea propriilor forțe
Informații - cheia succesului
Citiți întotdeauna toate lucrurile noi care apar în industria dumneavoastră. Studiu de portaluri de profil, citesc ziare și publicații de afaceri. Mai știi, cu atât mai mult succes va afacerea ta.
Concurentii sunt de remarcat
Studiul a concurenței în marile corporații implicate în departamentele întregi. Importanța studiului de firme din același sector ca tine, nu poate fi supraevaluat - pentru a fi cu un pas inainte, este necesar să se studieze concurenții lor și să înțeleagă modul lor de gândire.
Evitarea greșelilor comune și atent la propria afacere, puteți obține cu ușurință de succes și să devină un milionar.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu