luni, 24 iunie 2013

Strategia orizontala de diversificare

Destul de des, pentru a rămâne pe piață și de a nu fi "mâncat", concurenții companiei au de a dezvolta noi produse folosind tehnologia existente sau nou introduse. Această strategie se numește diversificare în afaceri, care tradus din latina inseamna "nu mai mult" sau "face altfel."
În special, în conformitate cu diversificarea orizontală înseamnă extinderea gamei de produse sale prin dezvoltarea și introducerea unei tehnologii complet noi. Dar, în același companiei produsul finit va vinde prin intermediul rețelei de distribuție deja stabilit. Deci, consumatorii, furnizorii și clienții mari, compania va rămâne neschimbată. În cazul de față, ideile de afaceri pot fi foarte diferite, esența rămâne aceeași - compania vine cu un produs nou, dar îl vinde prin intermediul partenerilor lor regulate.

De obicei, atunci când o diversificare orizontala poate fi o nouă nișă sau să încerce să stăpânească piața internațională. Și să promoveze la nivel internațional pot fi ambele tipuri de mărfuri, produse inovatoare promovate inițial și apoi oferă acele lucruri care au fost făcute în întreaga întreprindere recent.
Nu uitați că produsele fabricate anterior vor fi produse și pe. Dar noul produs va fi un supliment la aceasta, există un însoțitor, sau să fie asociate cu aceasta.
Condițiile de piață majore pentru punerea în aplicare a strategiei de diversificare
După cum sa menționat mai sus, strategia de diversificare orizontala va trebui să aibă o bună și dovedit canale de marketing. Sistem logistic ar trebui să fie raționalizate și a alerga continuu. În caz contrar, căutarea de noi clienți și consumatori se poate distrage toate veniturile inițiale din vânzări.
În contrast cu creșterea rapidă a veniturilor echipamente, diversificare orizontala are nevoie de timp pentru a obține primului venit. Adesea, compania înainte tu maestru de noi tehnologii, semna contracte cu principalii parteneri. De exemplu, o fabrică pentru producția de produse chimice ar putea semna un contract cu fabricile din străinătate care doresc să cumpere anvelope de calitate pentru automobile. Deoarece planta va trebui să stăpânească tehnica de fabricare a cauciucului, dar canalele de realizare a acestor produse nu trebuie să caute. Astfel, noua nisa vor fi ocupate în piețele interne și externe.
Riscurile asociate cu punerea în aplicare a strategiei de diversificare
Riscul principal al oricărei strategii de afaceri este de a investi investiții. În diversificare orizontala, compania riscă să piardă o mare parte din venitul disponibil sau de credit din fondurile primite pentru dezvoltarea, introducerea și implementarea de produse de tehnologie. Este important să ne amintim că numai interesul consumatorilor pentru produse noi vor determina profitul maxim și să plătească înapoi toți banii investiți.
De exemplu, un director de fabrica de cărămidă dintr-o dată a decis să dezvolte producția de pavaj și a achiziționat echipamentul necesar, personal instruit, și a început procesul de creare a primului lot al produsului. Dar cumpărătorii și partenerii nu au fost interesate de oferta, au fost achiziționate de la aceasta planta doar un anumit tip de cărămidă. Prin urmare, cererea de produse noi a fost aproape zero. Companiile trebuie să cheltui bani în plus pentru a atrage consumatori - publicitate și dezvoltarea de piețe, inclusiv contractarea de magazine de retail si persoanelor fizice. Dacă numai toate investițiile plătit!
În cazul în care societatea este conștient de importanța și necesitatea introducerii a strategiei de diversificare orizontala și este încrezător că noul produs va interesa clienți și consumatori, este necesară adoptarea de noi tehnologii. În cele din urmă nu va genera doar venituri suplimentare și pentru a obține un punct de sprijin într-un nou domeniu de activitate, dar devin, de asemenea, un fel de impuls pentru creșterea în continuare a companiei - deschiderea de noi sucursale, departamente și birouri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu