luni, 24 iunie 2013

Un plan de afaceri eficient - un manual cu privire la crearea lui

Expertii sunt de acord - orice plan de afaceri ar trebui să fie elaborate în conformitate cu o structură rigidă specifice necesare pentru orice document de afaceri, și mai ales de important. Cu toate acestea, o comună tuturor circuitul nu există, deoarece Orice plan de afaceri ar trebui să fie structurată în funcție de cine va fi sa-țintă de consumatori - banca sau comerciantul. De asemenea, structura unui plan de afaceri depinde de obiectivele setate înainte de el - dacă doriți să-și vândă o idee, sau pentru a obține bani pentru proiectul său.

Dar, în ciuda acestor diferențe, vom încerca în continuare să definim o structură standard, în care va fi capabil de a crea un plan de afaceri de bază.
Planul de afaceri - un ghid pas cu pas
1. Descrierea proiectului
Prima parte a planului - un rezumat de ideea ta. Dar poate doar o scrie după ce toate atunci când el este planul de afaceri gata. Rezumatul trebuie să conțină toate informațiile necesare din diferite părți ale planului de afaceri. Acești factori înseamnă că, deși CV-ul este primul punct pentru pregătirea unui plan de afaceri, se scrie în cele din urmă. Abstract este o "vitrină" și "publicitate" de ideea ta de afaceri și, prin urmare, ar trebui să fie pregătit cu atenție. De foarte multe ori succesul unui plan de afaceri depinde dacă cititorul este interesat de adnotare plan de afaceri sau nu, pentru că descrierea ar trebui nu doar interesul, dar, de asemenea, ajunge pentru a citi mai mult.
ATENȚIE! Abstract nu convinge pe nimeni să investească în proiect - acesta este doar un "tapa la felul principal."
Rezumatul trebuie să conțină următoarele informații:
- În scopul dezvoltării unui plan de afaceri;
- Obiectivele de turn-based și implementarea acestora;
- O scurtă descriere a produselor / serviciilor și piețe;
- Experiența și aptitudinile de conducere, în contextul de fitness pentru un anumit proiect;
- Date financiare cheie - costul, eficienta, profit.
2. Caracteristici ale companiei
Această secțiune conține informații de bază despre compania dumneavoastră (în cazul în care un astfel de curs este) sau personal. Această parte a planului de afaceri este relativ scurt, acesta este de obicei prezent:
- Numele și dat firmă juridică;
- O scurtă trecere în revistă a activităților sale;
- Informații complete de contact;
- Caracteristicile de proprietari.
Nu excesiv, dar nu sunt informații obligatorii:
- Istoria companiei;
- Misiunea și obiectivele întreprinderii;
- Pentru a oferi premii si alte premii;
- Resursele disponibile.
3. Caracteristici ale produsului sau serviciului oferit
Această parte a planului de afaceri ar trebui să fie prezentate cu cea mai mare grijă în detalii, pentru că a făcut o analiză aprofundată a produsului pe care doriți să-și vândă sau care au de gând să facă bani. Pentru că este în ea, încearcă să prezinte cele mai importante caracteristici care deosebesc produsul de la concurenta, justificarea pentru prețul de ea, și, de asemenea, o poveste despre canalele de vânzări și alte informații. De asemenea, în această parte a planului de afaceri poate fi descrisă tehnologia de fabricație și de alți factori care determină forma sa finală.
Amintiți-vă că această parte a planului de afaceri include următoarele informații:
- O descriere a produsului sau serviciului;
- Descriere a tehnologiei;
- Comparația cu produsele concurente, avantaje competitive, valoare pentru client;
- Drepturi de autor și brevete;
- Planurile de modernizare a produsului;
- Reglementarea privind utilizarea produsului;
- Faza a ciclului de viață a produsului.
4. Producători, manageri și agenții de vânzări
Aici trebuie să spun despre structurile existente, care vor fi implicate în fabricarea produsului, pe piață și vânzările sale sau, în cazul în care aceste structuri nu există, care ar fi necesare pentru a crea (chirie) le. Amintiți-vă că nu este ideea, iar oamenii sunt cea mai importanta parte a oricărui proiect, și depinde de ele tot succesul oricărui proiect.
Și dacă încă mai cred că el nu este, cel căruia va veni la proiect, credem noi, se va gândi altfel. Deoarece în această secțiune, vă aduce următoarele informații:
- Departamentul de Management, necesare pentru punerea în aplicare a proiectului;
- Structura de producție;
- Repartizarea responsabilităților între diferitele sectoare ale viitorului companiei;
- Salariile, ocuparea forței de muncă și formarea profesională a tuturor executorilor proiectului;
- Monitorizarea și controlul acțiunilor lor;
- Construcții, publicitate și servicii de consultanță, care vor fi nevoiți să utilizeze companiei dumneavoastra;
- Conducerea a întregii afaceri.
5. Pieței și a concurenței
Această parte a planului de afaceri ar trebui să descrie nișă în care compania dumneavoastra va fi de lucru, astfel încât aici caracterizează pe piață, precizează aspectele-cheie ale tuturor lupta ta viitoare financiare pe ea. Tu ar trebui să includă, de asemenea, informații cu privire la aceste branduri și concurenții dumneavoastră. Învață că mai bine sunteți familiarizați cu activitățile companiilor care doresc să concureze, mai bine pregătiți sunteți pentru viitoare munca ta. Tu ar trebui să spun, de asemenea, clientul, care va interesa produsul sau serviciul dvs., având în vedere că definirea corectă a nevoilor lor este cheia succesului.
Structura eșantionului din această parte a planului de afaceri cuprinde următoarele informații:

- Caracteristicile de producție;
- O descriere a companiilor competitive care domină piața;
- Segmentarea pieței;
- Clienții dvs. (tipuri de clienți, care sunt, care sunt nevoile lor, și în cazul în care vor putea să cumpere produsul dvs. și de ce-l aleagă pentru tine);
- O descriere a concurenților și a poziției lor pe piață;
- Obstacole sau, dimpotrivă, factorii de intrare de succes pe piață;
- Analiza punctelor forte și punctele slabe ale produsului;
- Perspectivele comerciale ale vânzărilor sale.
6. Marketing - Vanzari
În această parte a planului de afaceri, va trebui să arate cum intenționează să facă bani pe ideea ta. Această secțiune ar trebui să asigurați-vă că știți ce și cine va vinde. În strategia de marketing a planului de afaceri ar trebui să ia în considerare datele de pe piața țintă, clienții, companiile competitive și companiile care vor fi vânzătorii de produs.
Această parte a planului de afaceri include elemente cum ar fi:
1. descrierea produsului;
2. Pret;
3. strategia de stabilire a prețurilor;
4. costului unitar al produsului / serviciului - costul și prețul de vânzare;
5. concurența prin preț;
6. reduceri;
7. poziția actuală a pieței și perspectivele;
8. Vânzări:
- O descriere a canalelor de vânzări;
- Partenerii de afaceri (acorduri, contracte);
- Modalitati de plata;
- Servicii post-vânzare și alte servicii.
9. Promovare și publicitate:
- O formă de publicitate și promovare;
- Modalități de a atrage clienți (pliante, broșuri, panouri publicitare, ziare, internet, radio și televiziune);
- Bugetul de publicitate (ce procent din veniturile vor fi cheltuite pe publicitate);
- Campanii de publicitate în curs și planificate;
- PR (Relatii Publice) - un mijloc de creare a unei imagini pozitive corporative.
7. Planuri și calendarul pentru punerea lor în aplicare.
Pentru punerea în aplicare a oricărui proiect trebuie să fie acțiuni planificate cu atenție care conduc la implementarea cu succes. Haos și o lipsă de grafica specifice poate ruina chiar și un proiect foarte bun.
Pentru că în această parte a planului de afaceri, luăm în considerare următoarele aspecte:
- Obiectivele companiei, precum si calendarul de asteptat de punere în aplicare a acestora;
- O modalitate de a realiza obiectivele;
- Principalii factori care afectează punerea în aplicare a planurilor;
ATENȚIE! Planul de afaceri trebuie să includă previziunile pentru cel puțin 5 ani de la înființarea de afaceri!
9. Analiza financiară.
Analiza financiară este cel mai recent dintre cele mai importante parti ale planului de afaceri. Putem spune că această parte este inima de planul de afaceri, pentru că în ea îți dai seama de dezvoltarea planului de investiții, împreună cu o estimare a veniturilor viitoare și calendarul de la primirea acestora, și că este ceea ce este esențial pentru evaluarea planului de afaceri pentru supraviețuire.
În această parte, sunteți sigur de a descrie trei elemente principale:
- Echilibrul;
- Contul de profit și pierdere Prognoza (inclusiv toate cheltuielile proiectate);
- Fluxul de numerar total.
În plus, analiza financiară ar trebui să includă, de asemenea, (nu se aplică pentru companiile start-up)
- Rapoartele statistice;
- Sursele de finanțare;
- Analiza pragului de rentabilitate;
- Rentabilitatea capitalului investit;
- Cererii actuale și viitoare de capital;
- Ipotezele pe care se bazează previziunile prezentate.
10. Note.
La sfârșitul planului de afaceri, noi reprezentăm toate clarificări și explicații, care nu sunt incluse în documentul principal. Aici este o lista a unora dintre ele:
- Un glosar de termeni;
- Specificațiile tehnice ale produsului;
- Structura organizatorică;
- Biografii ale membrilor consiliului de administrație și a angajaților-cheie;
- Rezultatele de cercetare de marketing;
- Date de brevete;
- Conturile bancare ale societății;
- Recomandări de la o terță parte;
- Copii ale contractelor pentru a evalua activitățile de afaceri ale firmei.
Asta-i toată structura. Acum puteți crea cu ușurință planul de afaceri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu