vineri, 24 mai 2013

Bărbați și femei strategia de dezvoltare a afacerilor


Bărbați și femei strategia de dezvoltare a afacerilor
Faptul că punctele de vedere cu privire la mulți bărbați și femei, lucrurile sunt semnificativ diferite, și chiar nu trebuie să spun nimănui. Dar, foarte rar cineva pune intrebarea despre diferenta strategiei de dezvoltare a afacerilor dintre femei si bărbați. Intre timp, este necesar să se gândească! Nu este un secret faptul că cele mai mari inaltimi in afaceri, le ating acei care este implicat în dezvoltarea de întreaga familie. Deveni oameni de succes, care au in spate o soție inteligentă care sunt interesați de afacerile soțului ei.
Nu cu mult timp în urmă, în Europa, sa constatat că cele mai mari rate sunt firmele conduse, împreună cu bărbați și femei. Pe baza acestor date, în 2010, Spania, Norvegia și Regatul Unit au introdus cote ca managementul unei companii sa nu fie mai puțin de 25% din femei. În general, domeniul de aplicare al afacerilor europene a ajuns la faptul că mii de ani în urmă, chinezii știau: Partea închisa de Yin în legătură cu o formă de lumină Yang creaza o armonie.

In ce este puternica afacerea cu femei

Strategia de dezvoltare a femeilor de afaceri se bazează în mod necesar pe o motivație mare. Și acest lucru nu este surprinzător. Dacă unui barbat este în mod constant e trebuie să un obiectiv, sau un șut în fund, o femeie nu are nevoie. O doamnă are întotdeauna o mulțime de dorință, a cărei punere în aplicare fără o sumă decentă de bani posibil. Dar cea mai puternică motivație a unei femei se află în copiii ei. Ca o regulă, ea, spre deosebire de bărbați se gândească la faptul că un copil ar trebui să aibă o educație bună înainte de a începe școala.

În plus, sexul frumos au caracteristici mai pronunțate, cum ar fi perseverența, răbdarea, capacitatea de a netezi marginile brute, gândirea creativă excelenta și intuiție.
Printre calitatile care împiedică dezvoltarea de afaceri, este mai întâi necesar de menționat incapacitatea de a distribui banii, din cauza celor mulți "vrea", și sunt adesea conduse de venituri. O femeie nu este în măsură să aștepte cinci ani, un nou haina de blana, ca banii vor face o faptă bună! Este necesar să admitem că logica nu este unic pentru fiecare a sexului frumos.
Alegerea unui domeniu de activitate, trebuie să amintim cu toții de forte și punctele slabe. Ce fel de afaceri pentru femei pentru a deveni mai eficient, și care poate provoca pierderi? Având în vedere cele de mai sus, doamnele ar trebui să abandoneze acele domenii în care tentația de a cumpăra ceva în plus: cosmetice, haine, bijuterii, bijuterii.
Prioritatea este mai bine să se angajeze cu o cantitate solida de control mediu, precum și moduri creative. Câștiguri perfect adecvate cu privire la hobby-uri, lucra cu colective, drept privat și practica contabilă.

In ce este puternica afacerea cu barbati
Majoritatea barbatilor au o stofă de lider care este mult mai dezvoltata decât la femei. Barbatii sunt caracterizate prin persistență, încrederea în sine, puterea vointei, bunăvoință, gândire logică. Cu toate acestea, multi nu au toleranță pentru opiniile altora. Se spune că Henry Ford a ajuns la înălțimi numai din cauza soției sale, care ameliora conflictele sotului.
O altă calitate, care este lipsit de orice reprezentant al sexului puternic - gândire flexibilă. Privind lucrurile cu o singura mana, este extrem de dificil de a le preveni orice noi caracteristici. De multe ori este dificil să se înțeleagă că alb și rece și poate fi chiar mai dulce. Acest fapt duce la omiterea multe posibilități.
Oameni de afaceri poate fi absolut orice în care este nevoie de o analiză atentă a situațiilor. De multe ori, cu toate acestea, omul seful nu vrea să fie și sfaturile soției sale, care poate lua o privire la lucrurile. Nu va grabiti in luarea unor decizii importante. Este important să învețe să ia o vedere diametral opuse.
Nu există nici o femeie pur sau pur strategii de sex masculin de dezvoltare a afacerilor, există doar o predispozitie la aceasta. Dovada în acest sens este proprietarul de sex feminin din industria auto, cu o logică puternică și rațiune rece sau liderii de sex masculin din companii MLM. Este important să se cunoască "in fata ta" neajunsurile sale și pentru a evita eventualele erori. Începând cu afacerea dvs., nu trebuie sa te gandesti doar despre cum să faci o mulțime de bani, aveți nevoie pentru a lucra continuu pe tine să crească ca o persoană.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu