vineri, 24 mai 2013

Idee de afaceri - glume magazin


Glume Shop - originale și de tipul specific de afaceri care necesită proprietarul unui număr considerabil de eforturile sale de promovare și publicitate a produselor. Deoarece gama de acest magazin nu implică un produs de așa-numitele esențiale, în scopul de a stabili un comerț de succes, trebuie să se caute în mod constant metode și modalități de a atrage clienți. Această idee de afaceri este pentru cei care doresc să încerce mâna lor, nu numai în afaceri, dar, de asemenea, în publicitate, marketing si merchandising.

Costurile estimate
În scopul de a deschide un magazin de glume va avea nevoie de o sumă de 350 la 400000 de ruble. În acest caz, jumatate dintre ei vor merge la achiziționarea de gama, salariile vânzător și vitrine. A doua jumătate - este de a închiria o cameră decorată IP sau LLC și costurile de publicitate. Este de remarcat faptul că magazinul este distractiv și cadouri haioase necesită o gândire-out și profesional organizat companie de publicitate cu atenție că nu informează doar clienții potențiali despre deschiderea unui nou punct de vânzare, și sunt interesat de aceasta și va face vizita magazinul dumneavoastră.

Caracteristici sortiment și de design magazin
Potrivit cercetării efectuate de către experți în marketing, cumpărături glume rareori un centru comercial de pre-planificate. Marea majoritate a clienților aleg să meargă la el în mod spontan, astfel încât alegerea locației se va determina în mare măsură succesul de la priza. Alegeți mall-uri cu trafic mare, zonele centrale ale orasului, prin care se populare trasee de drumeții - aceasta este de multe ori va crește glume trafic magazin.
Al doilea factor care determină profitabilitatea afacerii prin vânzarea de bunuri pentru a stabili starea de spirit, este dimensiunea de gama. Când ia în considerare faptul că cele mai multe dintre vizitatorii vor intra un magazin fără un scop, este necesar de a avea cât mai multe produse în diferite categorii de preț la dobânzi diferite grupuri sociale și de vârstă a clienților.
Cel mai bun este prezența de o serie de magazine prinse 500-600 de posturi, dintre care unul reprezintă un sfert de cadouri patos (stive de note, cazuri cu lingouri de aur, diferite diplome și certificate), un alt sfert - pe tricouri, perne, cani si lenjerie de corp cu distracție sloganuri și imagini amuzante, și restul de 50% - pe accesorii pentru sărbători, mărfuri ieftine pentru tombole, magneți, rame foto și așa mai departe.
De asemenea, este necesar să se acorde o atenție aproape de merchandising magazin, și examinarea normelor sale de bază, să emită magazin, astfel că majoritatea clienților de a face achiziții mai mici.

Cum de a crește vânzările
Chiar și campania de publicitate cele mai eficiente și bine planificate nu garantează o creștere bruscă a vânzărilor. Deci, trebuie să obțineți un parteneri de echilibru, care vă va oferi cu vânzare. Acest lucru poate fi o agenții de sărbătoare, cluburi, efectuarea de multe ori petreceri tematice, companii mari care au nevoie în timpul sezonului de vacanță într-o mulțime de buget, ci de cadouri originale și așa mai departe.
Bine organizat și profitabilitate sustinuta de acest tip de afaceri de publicitate este de 20-25%, astfel conta pe un profit instant și de înaltă, în acest caz, nu este necesar. Dar dacă sunteți dispus să facă eforturi neobosit pentru a dezvolta afacerea lor și se angajează la extinderea, în timp, vă puteți propria ta afacere, aducându-vă un venit constant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu