miercuri, 29 mai 2013

Ideea de afaceri - companie pentru îngrijirea de acvarii

Ideea de afaceri - companie pentru îngrijirea de acvarii
Mulți oameni lucrează în întreprinderi, diverse companii și firme nu aduce nu doar satisfacție morală, dar, de asemenea, materialul de venituri suficiente. Și apoi o întreabă cum de a face bani? Și a decis să deschidă o afacere proprie. Rămâne doar pentru a decide - ce? Una dintre opțiuni - un fel de Firma de curățenie, ci un profil foarte îngust - compania de ingrijire de acvarii.

Avantajele serviciului și consumatorii săi potențiali
Principalul avantaj în deschiderea de afaceri - lipsa de costul ridicat de începerea acestuia. Pentru a asigura funcționarea întreprinderii la un număr mic de personal de lucru și mijloace fixe.
Pentru o organizație de afaceri de a utiliza echipamente de curățare și vehiculelor pentru circulația lucrătorilor, precum și punctul central, care va avea comenzi, și să coordoneze activitatea personalului.
Publicul potențial - birouri de societăți comerciale și industriale, instalații medicale, de afaceri restaurant, hoteluri, agenții de turism, și persoane fizice care au acvarii acasă.

Capitalul de start-up
Capital de start-up depinde de capacitatea financiară de proprietar de afaceri și amploarea dorită de dezvoltare.
Versiunea economica a acestei lansare va costa aproximativ 2000 de dolari. Aceasta va include:
Închiriere de echipament pentru curățare acvarii,
cusut brand de îmbrăcăminte pentru 2 lucrătorii
calculator controler stație de lucru,
Publicitate în formă de pliante și afișe,
costul de un taxi pentru a muta lucrătorii sau suplimenta personalul cu propriile lor mașini.
Opțiunea optimă de investiții începe în afaceri va fi mult mai costisitoare. Acesta va varia între 4 și 8 mii de dolari. Această sumă va include costurile de:
achiziționarea de echipamente de curățare
cusut haine de marcă pentru 4 lucrătorii
închirierea și întreținerea de birou
echipamente de birou echipamente informatice și de comunicații.
publicitate în mass-media și pe hârtie
plata cheltuielilor de deplasare ale echipelor de lucru.
Rularea o afacere

Documentație
În primul rând aveți nevoie pentru a obține afacerilor înregistrate - ca un antreprenor privat sau ca o firmă de avocatură. Diferența în alegerea formelor de gestionare depinde de dimensiunea de afaceri. Dacă este o companie mica cu mai mulți angajați - este mai bine de a deschide un antreprenor privat, în cazul în care o companie mare Curatare acvarii - emite mai înțelept imediat o persoană juridică. Caracteristicile valoare de clarificare în guvern - Servicii fiscale și sociale.
De asemenea, atunci când se utilizează spațiu de birou pentru a obține toate documentele legale referitoare la plasarea de leasing sale, foc standardele de siguranță.

Închiria
 La etapa inițială, se poate dispensa de un birou detașabil, funcțiile pot fi efectuate la dispecerat domiciliu. Aceasta va salva o mulțime de bani. Odată cu dezvoltarea de afaceri, de birou este necesar pentru a coordona activitatea personalului și asigurarea imaginea companiei.

Personal
Numărul minim de salariați de afaceri de curățare acvarii - 3 persoane (2 lucrători și 1 Manager). Opțiunea optimă prevede o 2 echipe de lucru - cel puțin 2 persoane și 1 manager de la birou.

Echipament
Pentru cele mai bune de lucru pentru a cumpăra sau închiria un echipament de curățare de specialitate, cum ar fi parbriz ștergătoarele Karcher, pompe de apa. Screpere, de asemenea, la îndemână, bureți, perii, plase, rezervoare de pește și acvarii umplutură, detergenți speciali.

Servicii oferite
Vizitele regulate de 2-4 ori pe lună, în funcție de programul
Curățarea seturi și pahare,
Înlocuirea periodică de 10-20% din apa
Întreținerea și inspecția de echipamente pentru acvarii
Controlul principalilor parametri ai apei
Si design de piscine,
Tratamentul de pește și hrănire a plantelor,
Livrarea de hrana pentru animale

Căutare publicul țintă
Căutare pentru publicul țintă ar trebui să fie un manager sau supervizor, în același timp răspândirea de materiale publicitare. Eficiente de publicitate la punctele de vânzare de acvarii si accesorii. În marile centre comerciale și clinici care sunt potentialii clienti, este mai bine pentru a trimite managerul, care spune în detaliu despre serviciile companiei și tarifele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu