Ce este publicitatea? Fluxul de aer rapid, conștiința invaluitoare vâscozitate. Abundența sa de a șoca orice imaginație, pentru că astăzi se găsește aproape peste tot: servicii fără sfârșit, consumabile, aprovizionare ... pentru a evidenția și promova afacerea dvs., printre astfel de diversitate a devenit foarte dificil, ceea ce a vorbi despre câștigarea încrederii astfel de public "impenetrabil".
Publicitatea - este comerțul cu motor, care este de ce este atât de important chiar și pentru întreprinderile mici. Cu toate acestea competent se exprima și de a atrage cumpărători interesați - o arta. Cum să-l înțeleagă? Urmatoarele sfaturi te vor ajuta cu siguranță să reușească în această chestiune și, în consecință, pentru a face o publicitate eficiente.
1 sfat: Identificați publicul
Ce fel de public este conceput produsul dvs.? Tineret, companii solide, copii, femei, bărbați? Indicate în mod clar publicul nu doar mai ușor de a găsi cuvintele potrivite pentru text de publicitate, dar va funcționa bine în această direcție.
2 Sfat: O declarație simplă
Simplu reclama, mai bine este percepută. Încercați să păstrați textul concis și ușor de citit sau a asculta. Nu utilizați o mulțime de cuvinte sau fraze complexe. În plus, ghidat de un public care sa cumpere produsul. De exemplu, dacă vindeți mixere si cumparatori-ele dvs. - femei, nu plătesc mult caietul de sarcini cu varf atenție. Publicitate "Acest mixer se amesteca crema în 3 minute!" Va fi mult mai interesant și mai ușor de înțeles.
3 Consiliul: Good Design
Dacă doriți să faceți publicitate eficiente, trebuie să aibă grijă cu privire la calitatea anunțului dvs., iar acest lucru înseamnă că este necesar să iasă în evidență față de restul!
- Utiliza noile fonturi. Doar opri pentru un ușor de citit
- A face un titlu major, și elemente importante ale textului pot fi plasate într-o cutie mică sau cursive
- Postați anunțurile dumneavoastră pe partea de sus a fotografiei. Se crede că această imagine dislocare atrage mai multă atenție și crește posibilitatea ca textul va fi citit
- În imaginea cu textul cele mai bune rezultate imagine de anunțuri. Ce a ajunge la oameni în cazul în care se va folosi serviciile tale? În general, imaginea este întotdeauna mai liniștitor decât o simplă ilustrare. Stai imagine pozitivă și să fie sigur de a însoți legendă său explicativ.
4 de sfat: Text vanzare
În scopul de a face publicitate eficiente, este necesar să se includă elementele importante care afectează mintea și subconștientul. Scrisoare de vânzări - o colecție de fraze perfect coerente, atenția publicului prinde. Să ne uităm la unele criterii pentru stabilirea lor și care să garanteze eficiența de publicitate și o creștere a vânzărilor:
- Descrierea emoțională. Aceasta se referă la participarea la viața oamenilor obișnuiți. Ce-i îngrijorează, și cum le putem ajuta? Acest factor este bazată pe principiul - o problemă de rezolvare. Această abordare este considerată a fi una dintre cele mai de succes. De exemplu, reclama, care a început ca "Cine este excesul de greutate?" Sau "Wanted doamne plin!" Oricum, este de interes.
- Oferă o alegere. Alegere implică o anumită libertate de acțiune și să inspire încrederea consumatorilor, doar una dintre opțiunile ar trebui să fie un pic absurd, sau făcut în favoarea ta, cum ar fi "Cumpărați flori în magazin. Sau vom aduce le-te! "
- Repetarea. Asigurați-vă că copia dvs. de anunturi a fost repetat de cel puțin trei idei principale care doriți să le transmită clienților. La final poate include directă comanda "Buy", "Vino!" Etc
- Eliminarea particula "nu". Subconștientul nostru pur și simplu nu se percep, și, de exemplu, fraza "Tu nu va fi rău" intoarce impotriva ta.
- Cuvântul magic "liber." Porniți-l - să se asigure un flux mai mare de potențiali cumpărători. Gândiți-vă la ceea ce ai de oferit? Poate livrarea la domiciliu sau ambalajul produsului? Oferi oamenilor o șansă de a "salva", și de lucru cu tine va fi profitabil.
- Promoții, concursuri, cupoane. Fii original! Inventa ceva neobișnuit și apoi puteți face publicitate eficiente! Noua abordare creativă într-adevăr ajută pentru a deveni vizibile.
Desigur, toate aceste sfaturi - acesta este doar vârful aisbergului, deoarece fiecare zonă informații specifice și oarecum diferit de celelalte. Cu toate acestea, acum că știi că poate afecta crearea de o campanie de publicitate mare. Eu sincer vă doresc de vânzări de succes, și în cele din urmă, amintiți-vă: cel mai simplu mod de a vinde ceva care te va dori să cumpere. Luați în considerare această nuanță în publicitate sale, și tu nu-l va regreta.
Publicitatea - este comerțul cu motor, care este de ce este atât de important chiar și pentru întreprinderile mici. Cu toate acestea competent se exprima și de a atrage cumpărători interesați - o arta. Cum să-l înțeleagă? Urmatoarele sfaturi te vor ajuta cu siguranță să reușească în această chestiune și, în consecință, pentru a face o publicitate eficiente.
1 sfat: Identificați publicul
Ce fel de public este conceput produsul dvs.? Tineret, companii solide, copii, femei, bărbați? Indicate în mod clar publicul nu doar mai ușor de a găsi cuvintele potrivite pentru text de publicitate, dar va funcționa bine în această direcție.
2 Sfat: O declarație simplă
Simplu reclama, mai bine este percepută. Încercați să păstrați textul concis și ușor de citit sau a asculta. Nu utilizați o mulțime de cuvinte sau fraze complexe. În plus, ghidat de un public care sa cumpere produsul. De exemplu, dacă vindeți mixere si cumparatori-ele dvs. - femei, nu plătesc mult caietul de sarcini cu varf atenție. Publicitate "Acest mixer se amesteca crema în 3 minute!" Va fi mult mai interesant și mai ușor de înțeles.
3 Consiliul: Good Design
Dacă doriți să faceți publicitate eficiente, trebuie să aibă grijă cu privire la calitatea anunțului dvs., iar acest lucru înseamnă că este necesar să iasă în evidență față de restul!
- Utiliza noile fonturi. Doar opri pentru un ușor de citit
- A face un titlu major, și elemente importante ale textului pot fi plasate într-o cutie mică sau cursive
- Postați anunțurile dumneavoastră pe partea de sus a fotografiei. Se crede că această imagine dislocare atrage mai multă atenție și crește posibilitatea ca textul va fi citit
- În imaginea cu textul cele mai bune rezultate imagine de anunțuri. Ce a ajunge la oameni în cazul în care se va folosi serviciile tale? În general, imaginea este întotdeauna mai liniștitor decât o simplă ilustrare. Stai imagine pozitivă și să fie sigur de a însoți legendă său explicativ.
4 de sfat: Text vanzare
În scopul de a face publicitate eficiente, este necesar să se includă elementele importante care afectează mintea și subconștientul. Scrisoare de vânzări - o colecție de fraze perfect coerente, atenția publicului prinde. Să ne uităm la unele criterii pentru stabilirea lor și care să garanteze eficiența de publicitate și o creștere a vânzărilor:
- Descrierea emoțională. Aceasta se referă la participarea la viața oamenilor obișnuiți. Ce-i îngrijorează, și cum le putem ajuta? Acest factor este bazată pe principiul - o problemă de rezolvare. Această abordare este considerată a fi una dintre cele mai de succes. De exemplu, reclama, care a început ca "Cine este excesul de greutate?" Sau "Wanted doamne plin!" Oricum, este de interes.
- Oferă o alegere. Alegere implică o anumită libertate de acțiune și să inspire încrederea consumatorilor, doar una dintre opțiunile ar trebui să fie un pic absurd, sau făcut în favoarea ta, cum ar fi "Cumpărați flori în magazin. Sau vom aduce le-te! "
- Repetarea. Asigurați-vă că copia dvs. de anunturi a fost repetat de cel puțin trei idei principale care doriți să le transmită clienților. La final poate include directă comanda "Buy", "Vino!" Etc
- Eliminarea particula "nu". Subconștientul nostru pur și simplu nu se percep, și, de exemplu, fraza "Tu nu va fi rău" intoarce impotriva ta.
- Cuvântul magic "liber." Porniți-l - să se asigure un flux mai mare de potențiali cumpărători. Gândiți-vă la ceea ce ai de oferit? Poate livrarea la domiciliu sau ambalajul produsului? Oferi oamenilor o șansă de a "salva", și de lucru cu tine va fi profitabil.
- Promoții, concursuri, cupoane. Fii original! Inventa ceva neobișnuit și apoi puteți face publicitate eficiente! Noua abordare creativă într-adevăr ajută pentru a deveni vizibile.
Desigur, toate aceste sfaturi - acesta este doar vârful aisbergului, deoarece fiecare zonă informații specifice și oarecum diferit de celelalte. Cu toate acestea, acum că știi că poate afecta crearea de o campanie de publicitate mare. Eu sincer vă doresc de vânzări de succes, și în cele din urmă, amintiți-vă: cel mai simplu mod de a vinde ceva care te va dori să cumpere. Luați în considerare această nuanță în publicitate sale, și tu nu-l va regreta.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu