
Desigur, puteți aștepta până când bârfă ea nu a sparge informațiile pe județ, dar aceasta nu este în valoare de mult conta pe ea: omul este conceput astfel încât, dacă ceva nu se potriveste, acest lucru va recunoaște cel puțin cinci la zece oameni, și dacă vă place - că doar una sau două.
În acest caz, publicitate - mai eficientă modalitate de a te exprima. Asta e doar ceea ce de a alege: de unități modulare din ziar, publicitatea pe transport public, clipuri video și bannere pe străzi? Alegerea este acum atât de mare încât orbit. Care dintre ele va atrage cumparatori? Haideți să aflăm ...
Care sunt diferitele tipuri de publicitate
Radio și TV
Fiind la audiere - nu înseamnă amintit. Se crede că vocea trebuie neapărat susținută de film pe canalul local. Atunci efectul va fi mult mai bine.
Ziar
Unități modulare în ziare atrage întotdeauna atenția. Deși mulți susțin acum că o astfel de abordare nu este de lucru, oamenii încă le citesc, și probabilitatea de a ajunge la publicul țintă este foarte mare. Apropo, dacă ați pus anunțul dvs. în directorul de afaceri anuală a orașului, se pot trage unele 10-15% din cumparatori.
Publicitate pe transportul
Discret, dar luminos. Mai bine, desigur, opta pentru cel mai popular oras de pe traseu sau cel care se află aproape de magazin. Apoi, publicitatea de transport poate fi mai eficiente.
Panourile
În ultimii ani, mai multe agenții de publicitate susțin că, practic, nu se mai întorc. Se pare că acest lucru se datorează faptului că oamenii trebuie să le ia ca spam stradă. Cu toate acestea, dacă îl abordare cu creativitate și umor (pentru a da "spectacol"), atunci vă puteți aștepta la un rezultat bun.
Publicitate online
Tu nu ar trebui să subestimeze niciodată world wide web. Chiar dacă crezi că ești "departe de civilizație", și o astfel de măsură nu genera venituri, știu că astăzi, aproape toți utilizatorii de Internet. Mai ales că puteți alege publicitate regional.
Prezentări
Acesta este considerat unul dintre cele mai puternice metode de promovare. Desigur, acesta nu este potrivit pentru toate tipurile de afaceri, dar poți veni mereu cu ceva din propria mea. De exemplu, în magazin de flori poate aranja o expoziție de flori neobisnuite: acum există o mulțime de instrumente diferite pentru a le face stralucesc in intuneric, a pus pe muguri de desen sau remodela. Astfel de mișcări au atras întotdeauna de oameni.
Încercați diferite variante, uita-te pentru noi abordări. Pentru publicitate productiv necesar pentru a păstra "ochii deschiși". Și nu uita de promotii pentru a marca datele vacanță - ele sunt un foarte bun de tranzactionare mișcare.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu