luni, 24 iunie 2013

De ce nu sunt îndeplinite așteptările de start-up-uri a antreprenoriilor

Destul de o priveliște familiară atunci când abia încep să muncesc și să câștig niște bani, antreprenorul cade jos activităților sale, deoarece nu văd niceo perspectiva. Dar, pentru ca orice om de afaceri care aspiră este întotdeauna planuri de afaceri, construiește strategia, de ce cele mai multe nu reușesc să atingă obiectivele?
Problema este eroare de calcul de marketing în setări greșite cu care un antreprenor care aspiră vine în afaceri. De multe ori un incepator in capul meu se învârte doar un singur gând - cum de a face bani. Și încercarea de a ajunge rapid la un anumit venit, începe să facă greșeli. Aici sunt unele dintre ele.

Dorința de a ocupa o noua nisa
Unii antreprenori cred că afacerea merge bine, daca oferta de bunuri și servicii care nu sunt pe piața de consum. Dar acest lucru nu este nimic mai mult decât o iluzie. Toate nișe potențial profitabile, să nu mai vorbim cei care aduc un venit serios de echilibru este distribuit. Desigur, este posibil de a găsi un loc neocupat. Dar acest lucru va fi un "punct" este foarte mic și nu de afaceri foarte profitabile, cum ar fi, de exemplu, pantofi de reparații cort în clădiri noi sau de vânzare pâinea caldă de la stația de cale ferată, în cazul în care o mulțime de opriri care trec trenurile de călători.
În cazul în care antreprenorul este de gând să se angajeze în activități de pe piață în cazul în care mulți concurenți, nu este necesar de a inventa o nișă în acest nou produs pentru consumator. Ea pur și simplu nu. Și dorința de a găsi ceva nou nu este nimic mai mult decât o lipsă de încredere în propriile abilități și teamă de concurență.
În așteptare pentru un profit rapid
Orice antreprenor devenire întotdeauna foarte bun pentru afacerea lor. El crede că "a inventat" ceva interesant care atrage imediat atenția asupra activității sale și deschide calea fluxuri mici de profit, care în timp se va transforma cu siguranță într-un râu adânc.
De multe ori, antreprenorii sunt data la care activitatea este de a scoate. Cel mai adesea, așteptările asociate cu câștiguri solide în ceea ce privește 6-12 luni de la începerea lucrului. Aceasta este o altă greșeală. Fiecare afacere are nevoie de o etapă de "accelerare", atunci când acesta va câștiga impuls. Practica arată că acest proces este foarte dificil și lent. Indiferent de produse și servicii le-ați oferit la consumator, este necesar să se obișnuiască cu ea, a început să recunoască, să aprecieze avantajele sale peste omologii existente pe piață, și în cele din urmă a dat-o prioritate. De obicei, este nevoie de mai mulți ani, în care de afaceri de un antreprenor necesită efort, timp, răbdare și financiare perfuzii.
Invenții chiar atât de luminos, cum ar fi un pistol, "Colt", care ar putea produce șase fotografii consecutive fără reîncărcare muniție, inventatorul a făcut un profit de 18 ani de la crearea! Și este pe fundalul faptului că toate existente în momentul în care armele model ar putea trage doar o singură dată, iar apoi au nevoie pentru a fi reîncărcate. Un CD-disc celebru? Ele au devenit populare în anii 90 ai secolului trecut, și a fost inventat în 1978! Desigur, obiecte de azi super-noi se misca mai repede, dar câți bani sunt cheltuiți pe publicitate. Dacă aveți acest tip de bani, doar să fie pacient.
Convingerea că "bunurile și serviciile mele este nevoie de toate!"
Majoritatea antreprenorilor sunt atât de adânc scufundate în toate nuanțele asociate care desfășoară activități independente, care în momentul de lucru sunt ferm convinși că bunurile sau serviciile lor nevoie de toată lumea. O altă concepție greșită. Chiar dacă vinde îmbrăcăminte pentru copii, aceasta nu înseamnă că magazinul dvs. va scadea toate trecerea de părinți, copii bunici.
În acest caz, eroarea constă în faptul că antreprenorul nu are nici cea mai mică idee cu privire la care este adresat unui serviciu (marfa). El construiește castele în aer, mai degrabă decât pentru a decide cu privire la segmentul de populație care are nevoie într-adevăr sentința. Ceea ce va identificarea "segment"? În primul rând, recunoașterea adresa care ar trebui să promoveze și în funcție de aceasta va fi clar în ce formă trebuie să fie făcute publice.
În același magazin de copil care vinde haine de marcă scumpe și încălțăminte de la producătorii europeni de conducere va fi de interes pentru cumpărători cu venituri medii și mari. Persoanele cu venituri sub medie nu va deveni cumparatori de produse într-un magazin, deci nu are sens să cheltui bani pe publicitate socială și să depună eforturi pentru un magazin de a cunoaște mai multe persoane. La acea vreme, ca regia campanie de publicitate convingătoare poate aduce la magazin este într-adevăr oameni care oferă bunuri care ar putea fi de interes. Mai departe depinde deja de profesionalismul vânzătorilor.
Deci, înainte de a deschide propria afacere, trebuie să te gândești la tactica și strategia de acțiune în viitor, să fie determinat cu "lor" clienți și pentru a cât de greu sau de ușor va fi să apăsați pe concurenți într-o nișă deja ocupate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu