luni, 24 iunie 2013

Marketing psihologie de afaceri la domiciliu clientului

Astăzi de cursa constanta contra timp dă naștere la cererea de servicii de diferite tipuri de la client acasa. Pentru a ajunge la această listă foarte mare și chiar mai mult pentru a veni cu propria cale originală de a face bani este problematică, și de a începe o afacere de la zero, uneori chiar inutilă, dar numai la prima vedere.
Afaceri legate de furnizarea de servicii de la clientul are atât avantaje cât și dezavantaje. Vestea buna este ca nici o taxă suplimentară pentru închirierea spațiilor si toate utilitatile ulterioare și alte plăți, capacitatea de a organiza lucrurile, fără investiții majore. Dezamăgitor faptul că clienții vor dori să se uite pentru tine, ca un puțini oameni le cunosc și cunoștință casual cu speranța echipa ta nu este necesară.

Navei, merge pe un drum lung pentru a face bani, nu se taie la gramada de capcane, puțini s-au gândit plan de afaceri, este important să se acorde atenție la psihologia de marketing.
De ce la domiciliu
Pentru a înțelege un adevăr simplu de a face un pic de cercetare de piață. Sondaj de ce în loc de saloane splendoarea vă invită invita un specialist de la domiciliu, și să compare răspunsurile.
Casnică având mai multe copii, de urmărire cu atenție bugetul familiei, este de acord să plătesc pentru servicii la domiciliu, deoarece copiii aflați în grija a, nu este nevoie să-și petreacă timpul pe călătorie, pentru că, în ciuda plăcerea derivată din propria transformare, termenii săi de referință rămâne același. Femeie de afaceri, de asemenea, susțin contrariul, am prefera o abordare individuală, ar trebui să fie propriul lui, când vreau, iar banii nu sunt o problemă.
Concluzie: convenabil pentru toată lumea, dar în felul său, și sarcina dumneavoastră este ușor de a organiza și extinde.
Fiți la curent cu cârlig
Pentru a începe să câștigați bani este întotdeauna greu, dar totul este în mâinile tale. De origine ar trebui să fie similar cu asalt. Anunturi, ori de câte ori este posibil, competent, frumos, luminos. Se va potrivi toate - Ziar de publicitate, polonezii stradă, de radio, de televiziune locale, rețele sociale și asigurați-vă că pagina dvs. de confortabil pe Internet. Carduri de afaceri de pretutindeni - in magazine, cafenele, camere de firme mari de așteptare în e-mail, chitanțe, facturi de utilități, pentru că ei vin în fiecare apartament.
Dar culminant al comunicatului de presă ar trebui să fie un cadou obligatorie pentru fiecare și îndepărtat desen al unui premiu mare, promisiunea că fiecare tratament zecime din prestarea de servicii nu este plătită. Aceasta este o adevărată pescuit cu momeala vie. Ceva s-ar lucra în mod necesar.
Nu vreau să fiu un maestru bun, aveți nevoie pentru a deveni un psiholog
Începutul Bright - un viitor stabil. Daca echipa ta este format din profesioniști calificați, dar nimeni nu înțelege psihologia, merită să cheltui bani pe un administrator cu un sens logic bun. El va lua comenzi, și de a comunica cu clienții și să dea o îndrumare pentru profesioniști.
De multe ori face o achiziție lucruri sau servicii, noi nu atât de mult se referă la necesitatea, la fel ca în nevoie spirituală. Că este, jumătate din bătălie nu este ca serviciile prestate, deși au, de asemenea, nu trebuie neglijat, și satisfacție morală. Să ne întoarcem la exemplul de frumusețe și cele două tinere.
Dacă prima încredere deplină profesioniști și să obțină plăcere de faptul că maestrul în timpul funcționării va comenta acțiunile lor, lăsați sfaturi utile și arate interes, de afaceri doamnă vrea să vadă expertul, obligând om, urmând în mod clar instrucțiunile ei.
Bright Dot
Atenția și grija de client este foarte important, dar multe uita despre asta. Ai promis cadou - cu siguranță. Acest lucru poate fi un notebook cu logo-ul, stilou, cheie lanț, da orice doar pentru a vă reaminti.
Si cel mai important - un rămas bun luminos. Acesta funcționează efectul de surpriză mare. Acesta trebuie să fie cardul dvs. de asteptare. De exemplu, se deplasează departe, maestrul ca prin accident, elibereaza un balon cu heliu, cu un număr de telefon și atașarea unui mânerul ușii, spune ușor "apel". Zâmbet timid de client - cheia pentru continuarea relațiilor de afaceri.
Vrac carte poștală calendar, lăsat pe masă va face vă aduceți aminte de cel puțin un an, un compact disc cu înregistrări de sunete ale naturii și coordonatele de pe partea din față a pus plus de grăsime în favoarea ta.
O concluzie - deoarece nu se încadrează în coșul de gemeni, de care este foarte greu să iasă, cuceri clienții lor originalitate și excentricitate, acorde mai multă atenție spre satisfacția mentală a clientului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu