marți, 25 iunie 2013

Distribuția de produse cosmetice - de unde să încep și dacă să se înceapă

În ultimii 15 ani, la punerea în aplicare a produselor cosmetice și alte produse prin cataloage și de vânzări consultanți de muncă a devenit un lucru comun și foarte frecvente. Multe companii sunt bine cunoscut și iubit de către clienții din cauza publicitate activă în mass-media și a calității produselor bine-dovedit. Dar putem, au fost implicați în afaceri similare de la sol în sus ca un consultant regulat pentru a obține rezultate cu adevărat remarcabile? Și cât de ușor este adevărat?
Distribuția de produse cosmetice - de unde să încep?
Noi trebuie să înceapă cu o evaluare realistă a capacității de a începe - a face lista de contacte de potentiali clienti: rude, prieteni, cunoștințe, colegi de la institut, colegi. Un avantaj real este echipa a unei femei, care, desigur, a inclus o dorinta de a participa în general: Review pagini luminoase, discuții, cosmetice alegerea. Deci, dacă o domnișoară va primi un rimel bun, atunci data viitoare cu siguranta va fi însoțit de alt client nou. Și tu te poți fi propriul tau reclama vie - miros subtil de parfum, care va interesa pe alții, crema de fata, un proprietăți minunate, care pot să vă spun de exemplu.

Câștiguri reprezentant al unei rețele este determinată de diferența de prețuri în catalog și prețuri pentru consultant - de obicei în jurul valorii de 23-25%. Sistemul de bonusuri si promotii, cadouri pentru vânzările totale sau achizitii specifice crește ușor dimensiunea de venituri. Vă mulțumim pentru munca depusă de consultanți care au semnat cu campania dvs., veți obține, de asemenea, un procent din vânzările lor. Acesta este motivul pentru mulți consultanți sunt construirea de rețele întregi de comandă, în care venitul principal este încă în primul rând depinde de produsele vândute, și, astfel, de la cumpărători.
Cu toate acestea, pentru a găsi clienți - jumătate din luptă, deoarece nevoia de a le face permanente, și este de dorit ca ordinele lor au fost eventual semnificative. Deci, un student sau personal tinere mame cu care te-ar putea dezamăgi - ele nu sunt atât de mulți agenți liberi. În plus, este printre ele sunt cele mai comune și potențiali concurenți - cum ar fi distribuitorii ca tine cu aceleași produse, dar bine stabilite "Connections" la aceasta sau care "teritoriu".
Sansele de o vânzare de produse de rețea asistent depind în mare măsură pe calitățile personale: încrederea în sine, abilități de comunicare, face noi prieteni, întâlni cu oamenii, de a fi un prietenos, energic, activ și atent. Pentru aplicarea efectivă a efortului nu numai să-și vândă, dar, de asemenea, să învețe să facă: să participe la cursuri de master și ateliere de lucru, pentru a înțelege produsele pe care le oferă și problemele de sănătate și frumusețe. Pentru toate acestea trebuie nu doar dorință, dar, de asemenea, de timp, astfel încât activitatea de distribuitor, deși a însemnat de un program gratuit, necesită o mulțime de angajament, și a tinerelor mame cu copii, de exemplu, ar putea fi foarte dificilă sau chiar imposibilă.
Un pic de ajutor pentru a fi produse de transport maritim în special ocupat de unitati mobile, aproape de casă și locul de muncă pe un program specific, sau de curierat expres domiciliu. Adevărat, acest serviciu se plătește separat, deși nu prea scump, dar conta pe ea este doar pentru comenzi mari.
Recruții (consilier), o mulțime de sfaturi pentru a căuta în mod activ pentru clienti la fiecare pas, în fiecare minut liber și non-free din timpul tau, lasand cateva zile cataloage cu coordonatele sale în magazine, saloane de înfrumusețare, săli de sport și centre de afaceri. În realitate, este important să se ia nu cantitatea, ci calitatea. Libertate obsesiv doar enervant, atât de multe spații publice salut noi semne și anunțuri: "Distribuitorii nu sunt admise." Decide să nu pentru a accelera, și durata comunicării, un fel de ușoară agitație prezentare seducatoare nou catalog sau sfaturi deja familiar pentru cumpărător să acorde o atenție la geantă de mână cu a cincea pagina de doar sub pantofi noi se răcească elemente.
Cumpărătorii de căutare sunt de multe ori nu se limitează la cel mai apropiat de locul de muncă principal și cartiere acasă. Cu toate acestea, ar trebui să evalueze costul călătoriei la locuri de interes pentru tine si timpul necesar pentru a colecta și de nave ordine.
Există o altă modalitate moderna de a atrage potențiali clienți și părțile de căutare pentru echipa ta viitoare de consultanți. Această posibilitate este bine pusă în aplicare în rețelele sociale prin crearea de grupuri tematice, întâlniri, publicitate în comunitățile de frumusețe și de căutare de locuri de muncă, sau pur și simplu la diferite site-uri și forumuri în care sunteți un participant activ în comunicare live. Puteți crea chiar va propriul magazin virtual pe un serviciu de hosting gratuit, în cazul în care toată lumea va putea vedea, discuta și bucurați-vă de produse interesante. Site-urile oficiale companiile de distribuție au implementat deja cele mai multe dintre ele se pot înregistra prin intermediul consultantilor de Internet, care permite aproape șterge granițele teritoriale și valorile distanță pentru membrii unei echipe de distribuitori.
Nimic nu dovedește singurul care nu încearcă și nu încerc. După cântărirea "pro" și "contra", te test, încercând în rolul unui consultant. Poți obține bogat de produse cosmetice de raspandire, depinde numai de tine. Principalul lucru - să evalueze cu luciditate situația și să acționeze cu înțelepciune, lăsând loc pentru o retragere - sau, mai degrabă, nu uita de "față în condiții de siguranță acasă": educație, o profesie serioasă, iar activitatea principală este de a nu lăsa pe cer-mare, dar o sursă stabilă de venit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu