Cum de a deschide o librărie
Cei care iubesc a citi, au cumpărat și vor cumpăra cărți noi în "hârtie", electronice sau chiar in forme noi. Afaceri librărie nu aduce profituri foarte mari, dar cei care au o pasiune pentru cărți și dorește să obțină un venit constant din lucrurile preferate, trebuie să vă gândiți cum să deschidă o librărie.
Ce ar trebui să ia în considerare atunci când se planifică crearea unui librărie
Unul dintre principalele avantaje ale afacerii librărie - este ea însăși un produs care nu se strica, ușor de transportat și, practic, nu se învechește niciodată.
Comparativ cu alte tipuri de tranzacționare, cum ar fi hrană sau îmbrăcăminte, rata profitului în afaceri Comertul este foarte mic. Profitabilitatea nu este prea mare - mai mult sau mai puțin vizibile bani pot fi obținute doar printr-un viraj. Dar aceasta nu este carte prea voluminos - acest lucru nu este elementul pe care doriți să îl om în fiecare zi. Este imposibil de a face o marjă mare - diferența dintre prețul de vânzare și publicare nu este mare. În medie, marca-up în comerț - nu mai mult de 60%. De aici concluzia: de succes, trebuie să aveți un magazin mare sau o rețea de magazine mici.
Aceasta din urmă poate fi mult mai profitabile, și ar trebui să fie luate în considerare atunci când se planifică deschiderea unei librării. Dacă aveți mai multe magazine de carte mici, care se specializează într-un anumit tip de materiale tipărite, în funcție de locația - apropierea școlilor, club sportiv, universitate, teatru, spațiul pentru ei să ia minim. Costurile sunt reduse dramatic din cauza prelucrat produs tot de intrare în stoc. Contabil -, de asemenea, unul la toate. Rămân doar costul salariilor și a chiriilor vânzători.
De ce am nevoie pentru a deschide o librărie
Aici, totul este mai mult sau mai puțin standard, la fel ca și în cazul în care te-ai decis pentru a deschide un magazin de animale de companie sau magazin de îmbrăcăminte pentru copii.
Chirie de spații și de depozit.
Personal.
Marfuri.
Sistemul instituit de contabilitate.
Pentru o nevoie de magazin mic:
- Asistent de magazin, ea poate fi, de asemenea, un casier;
- Contabil;
- Marfa.
Pentru un cuplu de librării mici, combinate într-o singură rețea cu doar un contabil și un expert marfă la toate punctele de desfacere.
Gama de cărți pentru un mic magazin ar trebui să fie nu mai puțin de 15.000 de titluri. Aceasta este una dintre cele mai importante condiții pentru rentabilitate. Pentru a obține bunuri, este cea mai avantajoasă de a stabili contacte directe cu editorii. Ei au cele mai multe ori nu au nevoie de plată în avans, și sunt de acord să dea carte de a vinde.
Pentru a considerare pentru mărfuri au nevoie de un program special de depozitare. La început, costum și "Comerț și depozit" de 1C. Dar cu programul de analiza a fluxului de mărfuri și achiziții de toate va fi un pic mai complicat: versiuni finite ale acestui tip practic nici unul. Este necesar să se dispună dezvoltatorii de software.
Cum de a atrage cumparatori
Pentru a atrage clienți și de a crește vânzările în magazin este util de a avea, sau vitrina dedicate schimbului de carte. Aici vizitatorii pot aduce deja citit literatura de specialitate și prin plata unui anumit procent, se schimba pentru un alt -, de asemenea, la mâna a doua. Se pare că una și aceeași carte vanduta de mai multe ori.
O altă opțiune este un schimb de carte - Front "închiriere carte". Cumpărătorul ia cartea nu la toate, dar în biblioteca - lectură. Cu toate acestea, el aduce în formă de garanție, costul integral al cărții, plus un procent de utilizare. Cartea este dat un termen fix, înregistrarea a intrat într-un registru special. Când cartea a fost adus înapoi în timp, atunci valoarea sa este returnat la cumpărător. În cazul în care termenul a expirat - taxă suplimentară luată este proporțională cu timpul de întârziere. Clientul poate, dacă se dorește, se lasă, în general, cartea în sine, și acesta va fi considerat vândut dacă nu este returnat, de exemplu, într-o săptămână.
În perioada sovietică, în librării majore a fost de serviciu foarte popular pentru pre-comanda cataloage editori. Vizitatorii completat o cerere de cărți poștale. Când cartea a dorit a venit la adresa cardului magazinului, care a venit și a răscumpărat comanda. Ceva similar poate fi organizate acum, dar în format electronic. În loc de servicii poștale este logic de a folosi e-mail și SMS.
Magazin de carte - un fel de club de lectură. De obicei, acesta are clienții săi regulate de la localnici sau vizitatori ai instituției, zidurile care se inchiriaza o camera. Camera în sine poate fi destul de mici - suficient pentru a gard off "colț", în holul mare sau foaierul instituției, centre culturale, complexe sportive, etc Specificitatea trebuie aleasă în conformitate cu locație. Acesta ar trebui să vizeze un anumit public - elevi, părinți cu copii sau fani ai un stil de viață sănătos. Nu-i rău, în cazul în care cărțile out-of-print scumpe vor fi combinat cu producția de o varietate de editori, a produs un număr foarte mic de copii. În plus față de vânzările cu amănuntul, puteți obține un venit mic, dar constant din contractele încheiate cu biblioteca a organizației într-o cameră în care există un magazin.
O componentă foarte importantă a veniturilor poate fi profit care poate fi obținut, în cazul în care împreună cu un magazine de carte reală și chiar un magazin online. Este de dorit să facă pentru a nu a fost doar normale, de imprimare, dar, de asemenea, versiunea electronică a cărții, și chiar cărți audio. Nash, cititorul intern, spre deosebire de vest, de foarte multe ori după ce a ascultat vă place cărți audio, sau vizionarea adaptarea filmului, și vrea să cumpere original - tradițional "de hârtie" carte. Aceste caracteristici ar trebui să fie luate în considerare psihologie și, după lansarea de succes televizor teleromanov la lucrările de autori contemporani. De obicei, după astfel de hit-uri creștere a cererii de cărți relevante. Și nu cumpara doar cartonate ieftine, și scumpe volume Hardcover, frumos concepute.
Acestea sunt caracteristicile de afaceri. Desigur, cei care se gândesc din greu pentru a deschide o librărie trebuie să înțeleagă că pentru a deveni un milionar doar prin vânzarea de produse tipărite sunt puțin probabil să reușească, dar pentru a ajunge la un anumit venit constant poate fi încă.
Cei care iubesc a citi, au cumpărat și vor cumpăra cărți noi în "hârtie", electronice sau chiar in forme noi. Afaceri librărie nu aduce profituri foarte mari, dar cei care au o pasiune pentru cărți și dorește să obțină un venit constant din lucrurile preferate, trebuie să vă gândiți cum să deschidă o librărie.
Ce ar trebui să ia în considerare atunci când se planifică crearea unui librărie
Unul dintre principalele avantaje ale afacerii librărie - este ea însăși un produs care nu se strica, ușor de transportat și, practic, nu se învechește niciodată.
Comparativ cu alte tipuri de tranzacționare, cum ar fi hrană sau îmbrăcăminte, rata profitului în afaceri Comertul este foarte mic. Profitabilitatea nu este prea mare - mai mult sau mai puțin vizibile bani pot fi obținute doar printr-un viraj. Dar aceasta nu este carte prea voluminos - acest lucru nu este elementul pe care doriți să îl om în fiecare zi. Este imposibil de a face o marjă mare - diferența dintre prețul de vânzare și publicare nu este mare. În medie, marca-up în comerț - nu mai mult de 60%. De aici concluzia: de succes, trebuie să aveți un magazin mare sau o rețea de magazine mici.
Aceasta din urmă poate fi mult mai profitabile, și ar trebui să fie luate în considerare atunci când se planifică deschiderea unei librării. Dacă aveți mai multe magazine de carte mici, care se specializează într-un anumit tip de materiale tipărite, în funcție de locația - apropierea școlilor, club sportiv, universitate, teatru, spațiul pentru ei să ia minim. Costurile sunt reduse dramatic din cauza prelucrat produs tot de intrare în stoc. Contabil -, de asemenea, unul la toate. Rămân doar costul salariilor și a chiriilor vânzători.
De ce am nevoie pentru a deschide o librărie
Aici, totul este mai mult sau mai puțin standard, la fel ca și în cazul în care te-ai decis pentru a deschide un magazin de animale de companie sau magazin de îmbrăcăminte pentru copii.
Chirie de spații și de depozit.
Personal.
Marfuri.
Sistemul instituit de contabilitate.
Pentru o nevoie de magazin mic:
- Asistent de magazin, ea poate fi, de asemenea, un casier;
- Contabil;
- Marfa.
Pentru un cuplu de librării mici, combinate într-o singură rețea cu doar un contabil și un expert marfă la toate punctele de desfacere.
Gama de cărți pentru un mic magazin ar trebui să fie nu mai puțin de 15.000 de titluri. Aceasta este una dintre cele mai importante condiții pentru rentabilitate. Pentru a obține bunuri, este cea mai avantajoasă de a stabili contacte directe cu editorii. Ei au cele mai multe ori nu au nevoie de plată în avans, și sunt de acord să dea carte de a vinde.
Pentru a considerare pentru mărfuri au nevoie de un program special de depozitare. La început, costum și "Comerț și depozit" de 1C. Dar cu programul de analiza a fluxului de mărfuri și achiziții de toate va fi un pic mai complicat: versiuni finite ale acestui tip practic nici unul. Este necesar să se dispună dezvoltatorii de software.
Cum de a atrage cumparatori
Pentru a atrage clienți și de a crește vânzările în magazin este util de a avea, sau vitrina dedicate schimbului de carte. Aici vizitatorii pot aduce deja citit literatura de specialitate și prin plata unui anumit procent, se schimba pentru un alt -, de asemenea, la mâna a doua. Se pare că una și aceeași carte vanduta de mai multe ori.
O altă opțiune este un schimb de carte - Front "închiriere carte". Cumpărătorul ia cartea nu la toate, dar în biblioteca - lectură. Cu toate acestea, el aduce în formă de garanție, costul integral al cărții, plus un procent de utilizare. Cartea este dat un termen fix, înregistrarea a intrat într-un registru special. Când cartea a fost adus înapoi în timp, atunci valoarea sa este returnat la cumpărător. În cazul în care termenul a expirat - taxă suplimentară luată este proporțională cu timpul de întârziere. Clientul poate, dacă se dorește, se lasă, în general, cartea în sine, și acesta va fi considerat vândut dacă nu este returnat, de exemplu, într-o săptămână.
În perioada sovietică, în librării majore a fost de serviciu foarte popular pentru pre-comanda cataloage editori. Vizitatorii completat o cerere de cărți poștale. Când cartea a dorit a venit la adresa cardului magazinului, care a venit și a răscumpărat comanda. Ceva similar poate fi organizate acum, dar în format electronic. În loc de servicii poștale este logic de a folosi e-mail și SMS.
Magazin de carte - un fel de club de lectură. De obicei, acesta are clienții săi regulate de la localnici sau vizitatori ai instituției, zidurile care se inchiriaza o camera. Camera în sine poate fi destul de mici - suficient pentru a gard off "colț", în holul mare sau foaierul instituției, centre culturale, complexe sportive, etc Specificitatea trebuie aleasă în conformitate cu locație. Acesta ar trebui să vizeze un anumit public - elevi, părinți cu copii sau fani ai un stil de viață sănătos. Nu-i rău, în cazul în care cărțile out-of-print scumpe vor fi combinat cu producția de o varietate de editori, a produs un număr foarte mic de copii. În plus față de vânzările cu amănuntul, puteți obține un venit mic, dar constant din contractele încheiate cu biblioteca a organizației într-o cameră în care există un magazin.
O componentă foarte importantă a veniturilor poate fi profit care poate fi obținut, în cazul în care împreună cu un magazine de carte reală și chiar un magazin online. Este de dorit să facă pentru a nu a fost doar normale, de imprimare, dar, de asemenea, versiunea electronică a cărții, și chiar cărți audio. Nash, cititorul intern, spre deosebire de vest, de foarte multe ori după ce a ascultat vă place cărți audio, sau vizionarea adaptarea filmului, și vrea să cumpere original - tradițional "de hârtie" carte. Aceste caracteristici ar trebui să fie luate în considerare psihologie și, după lansarea de succes televizor teleromanov la lucrările de autori contemporani. De obicei, după astfel de hit-uri creștere a cererii de cărți relevante. Și nu cumpara doar cartonate ieftine, și scumpe volume Hardcover, frumos concepute.
Acestea sunt caracteristicile de afaceri. Desigur, cei care se gândesc din greu pentru a deschide o librărie trebuie să înțeleagă că pentru a deveni un milionar doar prin vânzarea de produse tipărite sunt puțin probabil să reușească, dar pentru a ajunge la un anumit venit constant poate fi încă.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu