Istoria de comerț - este mai presus de toate, istoria relațiilor dintre vânzător și cumpărător. Mulți cercetători subliniază că această poveste este marcat de cicluri - de la relatia individ inițială atunci când vânzătorul cunoștea pe toți clienții lor în persoană în fața scara de piață cu anonimatul completă și un flux mare de clienți, și apariția în continuare a vânzătorilor mari, dorința de a reveni la individualizarea de comerț.
Sistem de loialitate - primii pași în istoria comerțului cu discount
Prima de loialitate a apărut în antichitate, când cele mai bogate și comercianții de cumpărători dispuși să ofere reduceri și a dat daruri. Legile comerciale nu au primit încă dovezi științifice, dar primii producatori intuitiv - să aibă clienți fideli, aveți nevoie pentru a le găsi o notă personală.
De-a lungul timpului, piața este în expansiune, creșterea numărului de cumpărători și vânzători a fost greu pentru a urmări de fiecare dintre clienții săi. Comerțului a devenit un masiv, dar complet impersonale, și relația dintre vânzător și cumpărător-au pierdut personalizare de culoare. În același timp, numărul tot mai mare de concurenți a forțat comercianții să caute modalități de a câștiga clienții repeta, pentru că magnitudinea a pieței a permis mult timp acesta din urmă alege cu meticulozitate cel de la care ei sunt gata să cumpere. Multi vanzatori sunt din nou gândesc cum să câștige loialitatea clienților și de a le face permanent.
Americii - casa de comert cu discount
Pentru prima dată ideea de a transforma sistemul comercial reducere de venit antreprenori americani. Ei au fost cei care, în mijlocul secolului trecut au observat că, dacă vă oferi clientului chiar și un mic discount pe un anumit produs poate fi de mai multe ori mai multe vânzări. După mai mulți ani de experimentare și strategia de cercetare a fost dezvoltat ca vânzătorii au permis să promoveze cu succes produsele lor fără a cheltui bani in plus pe publicitate.
Acesta a fost de a crea un magazine de discount comerciale, în cazul în care clienții primesc în mod regulat o reducere de pe un anumit produs. De multe ori, prețul a fost chiar mai jos de achiziție, dar proprietarii nu au supraviețuit din cauza acestor pierderi. Ei păreau nesemnificative în contextul profiturile pe care le-au primit din vânzarea de alte produse. Cumpărător rare plecat de la magazin cu o singură achiziție, și în paralel cu achiziționarea de unt la o reducere, gospodinele și chiar efectuate de pe munte de alte produse, și soții lor au fost ieșirea din magazin Laden nu numai achiziționate de la o bere cu discount, dar, de asemenea, o mare cantitate de gustări și țigări.
Clienti satisfacuti primesc o reducere, nu a observat ceea ce a mai rămas din magazine mult mai mult decât ceea ce au putut pentru a economisi bani, și bani turnat în buzunar autorii savvy reducere a comerțului râu.
Vânzare cu discount astăzi
În scopul de a câștiga o mulțime de bani de azi pe vânzarea de bunuri de a lupta pentru fiecare cumpărător, și comerțul cu discount a devenit principalul instrument în atingerea succesului. Chiar și proprietarii de magazine mici care vând ceai sau buticuri de cosmetice oferă clienților lor carduri de discount, permițându-le să primească un mic discount. Unul are doar pentru a oferi clientului această bucată râvnit de plastic, și are un cumpărător aleator devine permanent, deoarece cuvântul magic "discount" câțiva oameni rămân indiferenți.
Pe de comerț reducere a avut loc astăzi, și puncte de vânzare cu amănuntul mici, și Giants, care acoperă întreaga țară, cu o rețea de supermarketuri. În lupta pentru clienți, care le oferă toate noile reduceri, promotii si dezvolta toate tipurile de carduri cu discount înmânate, atrage numărul maxim de clienți.
Tranzacționare Modern reducere - o nouă rundă de cumpărător și relația vânzător, permițându fiecare dintre ei pentru a obține beneficiile lor. Vânzătorul primește o crestere a cifrei de afaceri, iar cumpărătorul - plăcerea de a fi ieftin și să cumpere realizarea de membri ai unui cerc select - proprietarii de carte cu discount, care confirmă propriul statut în ochii lui.
Sistem de loialitate - primii pași în istoria comerțului cu discount
Prima de loialitate a apărut în antichitate, când cele mai bogate și comercianții de cumpărători dispuși să ofere reduceri și a dat daruri. Legile comerciale nu au primit încă dovezi științifice, dar primii producatori intuitiv - să aibă clienți fideli, aveți nevoie pentru a le găsi o notă personală.
De-a lungul timpului, piața este în expansiune, creșterea numărului de cumpărători și vânzători a fost greu pentru a urmări de fiecare dintre clienții săi. Comerțului a devenit un masiv, dar complet impersonale, și relația dintre vânzător și cumpărător-au pierdut personalizare de culoare. În același timp, numărul tot mai mare de concurenți a forțat comercianții să caute modalități de a câștiga clienții repeta, pentru că magnitudinea a pieței a permis mult timp acesta din urmă alege cu meticulozitate cel de la care ei sunt gata să cumpere. Multi vanzatori sunt din nou gândesc cum să câștige loialitatea clienților și de a le face permanent.
Americii - casa de comert cu discount
Pentru prima dată ideea de a transforma sistemul comercial reducere de venit antreprenori americani. Ei au fost cei care, în mijlocul secolului trecut au observat că, dacă vă oferi clientului chiar și un mic discount pe un anumit produs poate fi de mai multe ori mai multe vânzări. După mai mulți ani de experimentare și strategia de cercetare a fost dezvoltat ca vânzătorii au permis să promoveze cu succes produsele lor fără a cheltui bani in plus pe publicitate.
Acesta a fost de a crea un magazine de discount comerciale, în cazul în care clienții primesc în mod regulat o reducere de pe un anumit produs. De multe ori, prețul a fost chiar mai jos de achiziție, dar proprietarii nu au supraviețuit din cauza acestor pierderi. Ei păreau nesemnificative în contextul profiturile pe care le-au primit din vânzarea de alte produse. Cumpărător rare plecat de la magazin cu o singură achiziție, și în paralel cu achiziționarea de unt la o reducere, gospodinele și chiar efectuate de pe munte de alte produse, și soții lor au fost ieșirea din magazin Laden nu numai achiziționate de la o bere cu discount, dar, de asemenea, o mare cantitate de gustări și țigări.
Clienti satisfacuti primesc o reducere, nu a observat ceea ce a mai rămas din magazine mult mai mult decât ceea ce au putut pentru a economisi bani, și bani turnat în buzunar autorii savvy reducere a comerțului râu.
Vânzare cu discount astăzi
În scopul de a câștiga o mulțime de bani de azi pe vânzarea de bunuri de a lupta pentru fiecare cumpărător, și comerțul cu discount a devenit principalul instrument în atingerea succesului. Chiar și proprietarii de magazine mici care vând ceai sau buticuri de cosmetice oferă clienților lor carduri de discount, permițându-le să primească un mic discount. Unul are doar pentru a oferi clientului această bucată râvnit de plastic, și are un cumpărător aleator devine permanent, deoarece cuvântul magic "discount" câțiva oameni rămân indiferenți.
Pe de comerț reducere a avut loc astăzi, și puncte de vânzare cu amănuntul mici, și Giants, care acoperă întreaga țară, cu o rețea de supermarketuri. În lupta pentru clienți, care le oferă toate noile reduceri, promotii si dezvolta toate tipurile de carduri cu discount înmânate, atrage numărul maxim de clienți.
Tranzacționare Modern reducere - o nouă rundă de cumpărător și relația vânzător, permițându fiecare dintre ei pentru a obține beneficiile lor. Vânzătorul primește o crestere a cifrei de afaceri, iar cumpărătorul - plăcerea de a fi ieftin și să cumpere realizarea de membri ai unui cerc select - proprietarii de carte cu discount, care confirmă propriul statut în ochii lui.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu