Potrivit cercetarelor economice într-o cerere stabil extrem de competitivă și rămâne, vânzările de aproape orice companie legată de un întreprinderile mici sau mijlocii scade anual cu 20%. Cu alte cuvinte, dacă nu iau nicio măsură pentru a crește vânzările în câțiva ani, profiturile din afacerea ta poate fi redusă la jumătate.
Cel mai adesea, calitatea modalitățile cele mai evidente de a crește schimburile comerciale și antreprenori vizualiza publicitate ei înșiși într-o pierdere financiara - promovarea companiei bun este scump, și de multe ori profit, care aduce în cele din urmă, nu pot fi comparate cu costurile suportate. Nu este mult mai eficient, iar acesta este modul liber de a atrage noi clienți și să mențină clienții permanenți - cross selling.
Cross-selling - ce este?
Cross sau cross-selling - este o metodă de tranzacționare, în care consumatorul este oferit împreună cu produsul legate de principalul produs cumpărat de la o reducere sau chiar gratuit. De exemplu, dacă un magazin care vinde aparate de uz casnic sau de filtre de apă oferă la fiecare client într-un sac de cadouri sau detașabile cartușe de filtru de praf, probabilitatea ca clientul va reveni la acest vânzător de consumabile a crescut cu 60-70%. Aceste date au fost obținute de marketing ca urmare a ani de cercetare.
Este evident faptul că cartușele de înlocuire sunt necesare pentru a cumpărătorului mult mai des decât filtrele înșiși, iar cifra principal care le oferă. Prin urmare, cumpărătorii inițial interesate cu acest tip de eco-vânzare în viitor, poate oferi o crestere semnificativa a profitului. Dar, chiar dacă firma dvs. vinde bunuri comerciale mai puțin ambițios decât aparatele de uz casnic, cross-selling va ajuta să vă crește profiturile fără investiții, principalul lucru - pentru a alege grupe de produse complementare.
Analiza vânzărilor - cheia succesului de eco-tranzacționare
Înainte de a începe un plan de a crește vânzările, este necesar de două-trei luni pentru a efectua o analiză detaliată a achizițiilor efectuate la punctul de vânzare. Aceasta va identifica care produsele sunt mult mai probabil să se găsească în același coș. În această analiză ar trebui să fie construită după cum urmează: numărarea și numărul de elemente ori a cumpărat împreună, și de câte ori au fost cumpărate separat. Numai în acest caz, se poate vedea legătura dintre grupele de produse, care nu sunt întotdeauna evidente, așa cum se arată în studiu.
După o analiză detaliată va fi efectuată, este posibil să se dezvolte o strategie de vânzare încrucișată. De exemplu, dacă dețineți un magazin de papetărie, care a constatat că majoritatea cumpărătorilor cumpăra hârtie în legătură cu dosare, clipuri, pixuri, puteți funcționa după cum urmează. Reduce costul de hârtie, astfel încât diferența dintre punctul de vânzare și de cei mai apropiați concurenții săi era palpabilă.
Uneori, expertii recomanda sa cross-sell chiar reduce marja de 2-3% din costul. În acest caz, prețurile de grup produse conexe pot fi lăsate la nivelul pieței sau chiar puțin mai ridicat - dar nu atât de mult încât a devenit vizibil.
Apoi, începe să se deplaseze magazinul dvs. ca furnizor de cea mai ieftină hârtie în zona sau chiar în oraș. Deoarece experiența de magazine care au implementat un astfel de sistem de vânzări într-o pierdere lună de la prețuri mai mici pentru hârtie offset de creșterea volumelor de vânzări de eco-produse, iar profitul total a crescut cu 10-15%.
Schema de Cross-comerciale se aplică în aproape orice afacere, este folosit cu succes ca un salon de frumusete mica sau la punctul de vânzare de produse chimice de uz casnic, și lanțuri de retail mari, care economisesc cu sume uriase pe publicitatea, creșterea vânzărilor prin resurse interne. Cu succes implementarea unui astfel de sistem în propria afacere, vă vor crește semnificativ profiturile și să câștige noi clienți.
Cel mai adesea, calitatea modalitățile cele mai evidente de a crește schimburile comerciale și antreprenori vizualiza publicitate ei înșiși într-o pierdere financiara - promovarea companiei bun este scump, și de multe ori profit, care aduce în cele din urmă, nu pot fi comparate cu costurile suportate. Nu este mult mai eficient, iar acesta este modul liber de a atrage noi clienți și să mențină clienții permanenți - cross selling.
Cross-selling - ce este?
Cross sau cross-selling - este o metodă de tranzacționare, în care consumatorul este oferit împreună cu produsul legate de principalul produs cumpărat de la o reducere sau chiar gratuit. De exemplu, dacă un magazin care vinde aparate de uz casnic sau de filtre de apă oferă la fiecare client într-un sac de cadouri sau detașabile cartușe de filtru de praf, probabilitatea ca clientul va reveni la acest vânzător de consumabile a crescut cu 60-70%. Aceste date au fost obținute de marketing ca urmare a ani de cercetare.
Este evident faptul că cartușele de înlocuire sunt necesare pentru a cumpărătorului mult mai des decât filtrele înșiși, iar cifra principal care le oferă. Prin urmare, cumpărătorii inițial interesate cu acest tip de eco-vânzare în viitor, poate oferi o crestere semnificativa a profitului. Dar, chiar dacă firma dvs. vinde bunuri comerciale mai puțin ambițios decât aparatele de uz casnic, cross-selling va ajuta să vă crește profiturile fără investiții, principalul lucru - pentru a alege grupe de produse complementare.
Analiza vânzărilor - cheia succesului de eco-tranzacționare
Înainte de a începe un plan de a crește vânzările, este necesar de două-trei luni pentru a efectua o analiză detaliată a achizițiilor efectuate la punctul de vânzare. Aceasta va identifica care produsele sunt mult mai probabil să se găsească în același coș. În această analiză ar trebui să fie construită după cum urmează: numărarea și numărul de elemente ori a cumpărat împreună, și de câte ori au fost cumpărate separat. Numai în acest caz, se poate vedea legătura dintre grupele de produse, care nu sunt întotdeauna evidente, așa cum se arată în studiu.
După o analiză detaliată va fi efectuată, este posibil să se dezvolte o strategie de vânzare încrucișată. De exemplu, dacă dețineți un magazin de papetărie, care a constatat că majoritatea cumpărătorilor cumpăra hârtie în legătură cu dosare, clipuri, pixuri, puteți funcționa după cum urmează. Reduce costul de hârtie, astfel încât diferența dintre punctul de vânzare și de cei mai apropiați concurenții săi era palpabilă.
Uneori, expertii recomanda sa cross-sell chiar reduce marja de 2-3% din costul. În acest caz, prețurile de grup produse conexe pot fi lăsate la nivelul pieței sau chiar puțin mai ridicat - dar nu atât de mult încât a devenit vizibil.
Apoi, începe să se deplaseze magazinul dvs. ca furnizor de cea mai ieftină hârtie în zona sau chiar în oraș. Deoarece experiența de magazine care au implementat un astfel de sistem de vânzări într-o pierdere lună de la prețuri mai mici pentru hârtie offset de creșterea volumelor de vânzări de eco-produse, iar profitul total a crescut cu 10-15%.
Schema de Cross-comerciale se aplică în aproape orice afacere, este folosit cu succes ca un salon de frumusete mica sau la punctul de vânzare de produse chimice de uz casnic, și lanțuri de retail mari, care economisesc cu sume uriase pe publicitatea, creșterea vânzărilor prin resurse interne. Cu succes implementarea unui astfel de sistem în propria afacere, vă vor crește semnificativ profiturile și să câștige noi clienți.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu