Merchandising termenul tradus în limba engleză înseamnă comerțul ca o artă, și mulți economiști contemporani este o încarnare locale de marketing în pereții unui magazin în considerare. În ciuda numărului mare de publicitate și informații despre diferite produse oferite de către potențialul cumpărător, decizia de a achiziționa, cel mai adesea, se face în momentul de a fi în punctul de vânzare. Pentru ca un potential client nu a refuzat de cumpărare, proprietarii de magazine trebuie să demonstreze cunoștințe de stiinta de merchandising în întregime.
Vânzări începe de la intrarea în magazin
Dacă sunteți cu scopul de a vinde produsul dvs., aveți nevoie pentru a cel puțin a face clientul intră în magazin. Mulți antreprenori care aspiră fac greșeala de a nu da valoare pentru modul în care au decorat intrarea în spații comerciale, și decolarea bijuterii la deschiderea unui magazin, uita complet despre apariția la ușa din față.
Între timp, experți în domeniul de merchandising se recomandă să respecte următoarele reguli:
De intrare nu ar trebui să fie îngust, întunecat, slab luminat - altfel, "opresive", impresia pe care o va face pe un potential client se va face din urmă la un nivel subconștient să renunțe la vizita.
Nu există "semnale stop" în ușa nu ar trebui să fie plasată. Inscripții care un departament este închis temporar, bunurile achiziționate sunt non-rambursabile și că astfel de informații este mai bine plasat la casa de marcat - în acest caz, clientul se va confrunta la ieșire.
Iluminatul trebuie să fie moale și cald - e un sentiment de confort și permite cumpărătorului să se relaxeze la intrarea în magazin.
Mai mult modul în care - mai multe achiziții
Studiile sugereaza ca, o dată în magazin, majoritatea cumpărătorilor începe să se miște în direcția opusă mișcării acelor de ceasornic. Prin urmare, cele mai interesante secțiuni (produse de bază la magazinele alimentare sau colectii cel mai bine vandut pentru buticuri) trebuie să fie cumpărător la sfârșitul căii.
În acest caz, rafturi sau rafturi cu produse conexe, care sunt în mijlocul magazinului ar trebui să fie la fel de atractiv, cu prețul de ușor de citit luminos și iluminat bun.
De culori, mirosuri și sunete, ca o metodă de merchandising
Schema de culori aleasă pentru magazin, poate avea un impact semnificativ asupra nivelului de vânzări. Prin urmare, în cazul în care sediul dvs. comerciale nu implică clearance-ul de culoare semnatura bine-definit, merchandiseri recomandăm să alegeți pentru a stimula vânzările de bogat roșu închis, albastru sau moale. Aceste culori au un efect de stimulare a cortexului cerebral și a accelera procesul decizional.
De asemenea, să încerce să facă cele mai multe dintre mirosuri și sunete de organizare a spațiului de vânzare cu amănuntul - muzica discret de relaxare, sunete din natură, clinchet de pahare - alegerea depinde în întregime de orientarea specifică a magazinului.
Regula principală a etichetelor de preț clearance - ușor
Adesea, mulți vânzători face din etichetele de preț, sub forma de placi de informare prea colorate și supraîncărcat de la care pentru a obține datele necesare pot fi foarte dificil. Lista de preturi, spun specialistii in promovarea de bunuri, ar trebui să fie mare, cu un font clar, și informații suplimentare ar trebui să fie prezente doar în timpul evenimentelor speciale. Dacă etichetelor de preț sunt prea complexe sau dificil de locație permite identificarea mărfurilor la care se referă, în 80% din cazuri, clientul refuză să cumpere.
Pentru desfășurarea cu succes a comerțului și creșterea cererii de consum, este necesar să se acorde o atenție aproape de toate detaliile de magazin înregistrare. Mai mult un antreprenor devenire reacționa la cerințele de merchandising, mai mult succes de vânzare va merge la magazinul său.
Vânzări începe de la intrarea în magazin
Dacă sunteți cu scopul de a vinde produsul dvs., aveți nevoie pentru a cel puțin a face clientul intră în magazin. Mulți antreprenori care aspiră fac greșeala de a nu da valoare pentru modul în care au decorat intrarea în spații comerciale, și decolarea bijuterii la deschiderea unui magazin, uita complet despre apariția la ușa din față.
Între timp, experți în domeniul de merchandising se recomandă să respecte următoarele reguli:
De intrare nu ar trebui să fie îngust, întunecat, slab luminat - altfel, "opresive", impresia pe care o va face pe un potential client se va face din urmă la un nivel subconștient să renunțe la vizita.
Nu există "semnale stop" în ușa nu ar trebui să fie plasată. Inscripții care un departament este închis temporar, bunurile achiziționate sunt non-rambursabile și că astfel de informații este mai bine plasat la casa de marcat - în acest caz, clientul se va confrunta la ieșire.
Iluminatul trebuie să fie moale și cald - e un sentiment de confort și permite cumpărătorului să se relaxeze la intrarea în magazin.
Mai mult modul în care - mai multe achiziții
Studiile sugereaza ca, o dată în magazin, majoritatea cumpărătorilor începe să se miște în direcția opusă mișcării acelor de ceasornic. Prin urmare, cele mai interesante secțiuni (produse de bază la magazinele alimentare sau colectii cel mai bine vandut pentru buticuri) trebuie să fie cumpărător la sfârșitul căii.
În acest caz, rafturi sau rafturi cu produse conexe, care sunt în mijlocul magazinului ar trebui să fie la fel de atractiv, cu prețul de ușor de citit luminos și iluminat bun.
De culori, mirosuri și sunete, ca o metodă de merchandising
Schema de culori aleasă pentru magazin, poate avea un impact semnificativ asupra nivelului de vânzări. Prin urmare, în cazul în care sediul dvs. comerciale nu implică clearance-ul de culoare semnatura bine-definit, merchandiseri recomandăm să alegeți pentru a stimula vânzările de bogat roșu închis, albastru sau moale. Aceste culori au un efect de stimulare a cortexului cerebral și a accelera procesul decizional.
De asemenea, să încerce să facă cele mai multe dintre mirosuri și sunete de organizare a spațiului de vânzare cu amănuntul - muzica discret de relaxare, sunete din natură, clinchet de pahare - alegerea depinde în întregime de orientarea specifică a magazinului.
Regula principală a etichetelor de preț clearance - ușor
Adesea, mulți vânzători face din etichetele de preț, sub forma de placi de informare prea colorate și supraîncărcat de la care pentru a obține datele necesare pot fi foarte dificil. Lista de preturi, spun specialistii in promovarea de bunuri, ar trebui să fie mare, cu un font clar, și informații suplimentare ar trebui să fie prezente doar în timpul evenimentelor speciale. Dacă etichetelor de preț sunt prea complexe sau dificil de locație permite identificarea mărfurilor la care se referă, în 80% din cazuri, clientul refuză să cumpere.
Pentru desfășurarea cu succes a comerțului și creșterea cererii de consum, este necesar să se acorde o atenție aproape de toate detaliile de magazin înregistrare. Mai mult un antreprenor devenire reacționa la cerințele de merchandising, mai mult succes de vânzare va merge la magazinul său.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu