luni, 24 iunie 2013

Marketing competent - calea spre succesul companiei

În prezent, există mai multe metode și scheme pentru a atrage cumpărători și, în consecință, să crească profiturile. Toți economiștii de conducere, oricum, în lucrările sale tratate cu aceste probleme. Astfel, arta de a vinde mărfurile au fost alocate într-o zonă separată de cunoștințe economice - de marketing.
Valoarea de tehnologii de marketing pentru afaceri
Există multe definiții ale marketingului. Philip Kotler a crezut că esența acestui concept este dorinta de a satisface pe deplin nevoile cumpărătorului. Și doar atunci când ajunge, puteți maestru știința de a întregi activități de reglementare a pieței.
Profesorul Kotler a fost corect și că marketingul - este un proces continuu, nu o anumită rețetă, care, atunci când odată aplicat, asigură succesul companiei. Printre cele mai comune greseli de noi afaceri au o concepție greșită că tehnici de marketing sunt direct legate numai de piața de export și metode de vânzare, ci o abordare de sunet pentru acest caz este mult mai profundă.
Adevăratul scop de marketing - lasa asa produsele potrivite pentru client că vânzările sale nu va avea nevoie de orice formă de publicitate sau de alte trucuri ale comerțului, bunurile sunt vândute numai în detrimentul cererii sale de către cumpărător. Cu toate acestea, în practică, devine clar că, chiar și la punerea în aplicare a primului și principalul punct nu invalidează metode de stimulare a cererii, care a fost în mod tradițional de publicitate.
Astfel, de introducere pe piață numai pe deplin numit bine-organizată, în cazul în care metodologia utilizată constă într-un set de instrumente de marketing - mix de marketing.
Conceptul de management de marketing
Până în prezent, identifica mai multe concepte-cheie care caracterizează pe deplin utilizarea a mixului de marketing în activitățile de unități de afaceri specifice:
Conceptul de îmbunătățire a producției sau a conceptului de producție - statele care cumpărătorii sunt mai de susținere a acestor produse, care sunt predominante în piață, dar câștigarea competiției, fie de preț sau calitate. Principala problemă cu care se confruntă noua - este alegerea de propria nișă în afaceri. Mulți oameni cred eronat că numai ideea originală a companiei este capabil de a le distinge de gazdă a competiției. Cu toate acestea, în practică se dovedește că oamenii nu sunt de gând să le plătească marfa necunoscut. Prin urmare, marketing savvy sunt sfătuiți să aleagă tip populare de produse, ci poziționați-l pentru a se potrivi orice caracteristici. Exemplu: pâine - una dintre cele mai populare produse, care sunt întotdeauna în cerere ca un posibil "nișă" de antreprenor, în scopul de a ieși din competiție - deschiderea unei brutării mini, producția și vânzarea de soiuri de dieta hipocalorica de produse de patiserie.
Conceptul de îmbunătățire a conceptului de produs sau - mai bine produsul, cu atât mai mult el se bucură de mare a cererii, astfel încât producătorul trebuie să depună eforturi pentru a îmbunătăți calitatea caracteristicilor produsului.
Conceptul de intensificarea eforturilor comerciale sau de vânzare conceptul - oricine, chiar și cel mai bun produs are nevoie de publicitate. În fața concurenței acerbe câștigătorul este producătorul care a fost capabil să intereseze mai mult decât orice alt cumpărător.
Secretele de publicitate eficiente
Generalizând conceptul de marketing eficient, acesta ar trebui să fie împărțită în trei componente principale: nișă de afaceri, demn de bunuri de consum și de rețea de vânzări pricepere organizat. Ultimul punct este, printre altele, implică vânzarea de publicitate. Deci, cum a face publicitate eficiente, promovarea și ce tip de produs astăzi, cel mai eficient?
Potrivit cercetării, cele mai multe informații în prezent o primește prin intermediul tehnologiilor Internet. Prin urmare, având site-ul dvs. propriu pentru o companie de succes - aceasta este o condiție prealabilă.
Ca de marketing aloca publicitate outdoor ca una dintre cele mai eficiente metode. Prin postarea pe panouri publicitare, broșuri, bannere, în vagoanele de metrou, autobuze și alte mijloace de transport public, antreprenorul afectează aparatul vizual uman, iar noi de multe ori nu observa efectul acestei influențe. Afișe publicitare sunt introduse atât de strâns de viață a cetățeanului mediu, el este adesea constienti de cele mai multe din ceea ce a văzut, chiar la un nivel subconștient, percepe în continuare informații. Și că, de fapt, dă rezultatul.
Metode de vânzare în marketing foarte mult. Și, deși Artemy Lebedev, la momentul spus că pe piață nu există cu adevărat, dar realitățile de afaceri spun contrariul - modul de a gestiona dorintele consumatorilor sunt, și ele, cu utilizarea corectă a acestora perfect valabil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu