Negocierile - este cea mai importantă formă de comunicare, care să acopere toate nivelurile societății - de la familie la guvern. Abilități de negociere poate fi util peste tot - în familie și în mediul de afaceri. Scopul principal de comunicare de afaceri poate fi numită convergența părților opuse și, ca urmare, soluția la problemele lor comune.
Discuțiile implică doi adversari, ale căror interese coincid numai în parte. Partea opusă, desigur, nu va fi atât de ușor de acord unul cu celălalt. Cu toate acestea, ei încă mai trebuie să ajungă la un acord comun - o întârziere sau o lupta nu ar beneficia de niciuna dintre părți.
Unde ai învățat tactica de negociere
În studiul artei ruse de negociere nu este angajată atât de mult timp în urmă. Și aici, în tactica SUA a procesului de negociere implicat îndeaproape în anii 50. De atunci, nu a publicat deja mai mult de 300 de tutoriale și cărți pe această temă. Tot ceea ce este publicat de autori ruși, este o parafrază, și numai în cazuri rare, mai re-interpretarea de literatura străină. Prin urmare, diferența în oricare dintre autori (noastră sau SUA), vă decideți pentru a explora acolo - și aici și acolo spune povestea de unul și același.
Este demn de a vizita diferite cursuri, în cazul în care se va afla secretele de comunicare de afaceri. Dar aici trebuie să ținem cont de faptul că pentru a îmbunătăți calitatea de negociere nu ar trebui singur, și de formare sistematice. Cea mai comuna forma de instruire și consiliere este o activitate numita "coaching-ul", care este o capacitate de implementare a participanților pentru a obține cea mai bună calitate în activitățile sale.
Pentru a fi cel mai eficient de învățare pot organiza întâlniri individuale cu un antrenor. El va oferi exprima viziunea ta și pentru a găsi cea mai bună opțiune pentru ao rezolva.
Planificarea strategiei de
Imaginați-vă partenerul tău viitor: Care sunt interesele și motivațiile lor. Pe baza a imaginii va fi de planificare o strategie de negociere:
Gândiți-vă la toate acțiunile din conversație. Încercați să creați o atmosferă pozitivă, elimina tensiunea dintre voi. Spune-te, "Această persoană nu este dușmanul meu. Am înființat pozitiv pentru o discutie cu el. "
Fiți pregătiți pentru a demonstra adversarul profesionalism, pentru acest lucru este să creadă în propria lor putere. Spune-i că ești un expert în acest domeniu - acest lucru va face ca acesta să-ți arăt și mai mult respect. Tu ești incompetent în orice domeniu? Stai lângă cineva care-l înțelege. Mai bine să lase negocierile nu sunt "urechile altor persoane," ceea ce arata în fața analfabetismului posibil viitor partener.
Amintiți-vă, negocierile nu ar trebui doar vorbim, ci, de asemenea, asculta! Uita-te, rata de interlocutor reacție. În procesul de a face ajustări în scopul de a transforma conversația în direcția dorită. De exemplu, o osharashte cu ceva "interesant oferta, amuzant doar" pentru a vă lăsa chiar și cel mai bun - noul adversar pentru anumite condiții, cum ar fi, și se va face un pas spre tine.
Nu minciuni și înșelăciune! Este mai bine să păstreze tăcerea, să trișeze, nu te lăsa relaxa pe nimic. În același timp, a salva decență. Fiecare minciună, mai devreme sau mai târziu să devină cunoscut - poate duce la faptul că, în lumea de afaceri pur si simplu nu doresc să aibă mai mult de afaceri.
Nu face un "chip frumos", în cazul în care tranzacția este complet costume - în acest caz, se poate pune adversarul "prost" și "loser". Ajuta-l salveze fata.
Scoate în evidență interlocutorului bunele maniere, să fie galant. Oameni bine-crescut, cum ar fi toată lumea.
Stați în linie. Schimbarea subiect de conversație va conduce la negocieri prelungite, și astfel la oboseala generală și reticența de a continua conversația.
Ia primul atac (mai bine dacă acesta va fi benefic pentru partener). Nu lasa adversarul tău te bate. Acesta va va face sa șef în conversație - după ce va fi mai ușor să dicteze termeni.
Nu fi într-o grabă pentru a răspunde. Este mai bine să mă gândesc un pic, decât după ce spune, "Oh, nu e asta." Fiți foarte specifice în propunerile lor, cerințele.
Nu este necesar să protesteze violent și exprima opoziția față de interlocutor propunere. Încercați să vă limiteze și să răspundă pozitiv la atacuri.
Nu întrerupe, chiar dacă vă simțiți important în această conversație. Dar nu te lăsa și întrerup. Dacă ați pus presiune pe - oferta de a face o pauză de cinci minute și o băutură, de exemplu, cafea.
Nu fumeze sau sa bea alcool, în prezența unui rival. Chiar dacă el nu se supără să-l facă. Obiceiurile proaste într-un fel, "înmuiat", te în ochii lui.
Ce trebuie să faceți în procesul de negocieri
Pentru fiecare negociere este necesar să se dezvolte tehnica de referinta. Omul conduce discuțiile trebuie să fie nu numai o persoana sociabila, dar au, de asemenea, competențele de bază ale psihologiei practice. Aplicării corecte a metodelor de expunere umană (cum ar fi PNL) vă va permite să obțină un rezultat favorabil de conversație.
Discuțiile implică doi adversari, ale căror interese coincid numai în parte. Partea opusă, desigur, nu va fi atât de ușor de acord unul cu celălalt. Cu toate acestea, ei încă mai trebuie să ajungă la un acord comun - o întârziere sau o lupta nu ar beneficia de niciuna dintre părți.
Unde ai învățat tactica de negociere
În studiul artei ruse de negociere nu este angajată atât de mult timp în urmă. Și aici, în tactica SUA a procesului de negociere implicat îndeaproape în anii 50. De atunci, nu a publicat deja mai mult de 300 de tutoriale și cărți pe această temă. Tot ceea ce este publicat de autori ruși, este o parafrază, și numai în cazuri rare, mai re-interpretarea de literatura străină. Prin urmare, diferența în oricare dintre autori (noastră sau SUA), vă decideți pentru a explora acolo - și aici și acolo spune povestea de unul și același.
Este demn de a vizita diferite cursuri, în cazul în care se va afla secretele de comunicare de afaceri. Dar aici trebuie să ținem cont de faptul că pentru a îmbunătăți calitatea de negociere nu ar trebui singur, și de formare sistematice. Cea mai comuna forma de instruire și consiliere este o activitate numita "coaching-ul", care este o capacitate de implementare a participanților pentru a obține cea mai bună calitate în activitățile sale.
Pentru a fi cel mai eficient de învățare pot organiza întâlniri individuale cu un antrenor. El va oferi exprima viziunea ta și pentru a găsi cea mai bună opțiune pentru ao rezolva.
Planificarea strategiei de
Imaginați-vă partenerul tău viitor: Care sunt interesele și motivațiile lor. Pe baza a imaginii va fi de planificare o strategie de negociere:
Gândiți-vă la toate acțiunile din conversație. Încercați să creați o atmosferă pozitivă, elimina tensiunea dintre voi. Spune-te, "Această persoană nu este dușmanul meu. Am înființat pozitiv pentru o discutie cu el. "
Fiți pregătiți pentru a demonstra adversarul profesionalism, pentru acest lucru este să creadă în propria lor putere. Spune-i că ești un expert în acest domeniu - acest lucru va face ca acesta să-ți arăt și mai mult respect. Tu ești incompetent în orice domeniu? Stai lângă cineva care-l înțelege. Mai bine să lase negocierile nu sunt "urechile altor persoane," ceea ce arata în fața analfabetismului posibil viitor partener.
Amintiți-vă, negocierile nu ar trebui doar vorbim, ci, de asemenea, asculta! Uita-te, rata de interlocutor reacție. În procesul de a face ajustări în scopul de a transforma conversația în direcția dorită. De exemplu, o osharashte cu ceva "interesant oferta, amuzant doar" pentru a vă lăsa chiar și cel mai bun - noul adversar pentru anumite condiții, cum ar fi, și se va face un pas spre tine.
Nu minciuni și înșelăciune! Este mai bine să păstreze tăcerea, să trișeze, nu te lăsa relaxa pe nimic. În același timp, a salva decență. Fiecare minciună, mai devreme sau mai târziu să devină cunoscut - poate duce la faptul că, în lumea de afaceri pur si simplu nu doresc să aibă mai mult de afaceri.
Nu face un "chip frumos", în cazul în care tranzacția este complet costume - în acest caz, se poate pune adversarul "prost" și "loser". Ajuta-l salveze fata.
Scoate în evidență interlocutorului bunele maniere, să fie galant. Oameni bine-crescut, cum ar fi toată lumea.
Stați în linie. Schimbarea subiect de conversație va conduce la negocieri prelungite, și astfel la oboseala generală și reticența de a continua conversația.
Ia primul atac (mai bine dacă acesta va fi benefic pentru partener). Nu lasa adversarul tău te bate. Acesta va va face sa șef în conversație - după ce va fi mai ușor să dicteze termeni.
Nu fi într-o grabă pentru a răspunde. Este mai bine să mă gândesc un pic, decât după ce spune, "Oh, nu e asta." Fiți foarte specifice în propunerile lor, cerințele.
Nu este necesar să protesteze violent și exprima opoziția față de interlocutor propunere. Încercați să vă limiteze și să răspundă pozitiv la atacuri.
Nu întrerupe, chiar dacă vă simțiți important în această conversație. Dar nu te lăsa și întrerup. Dacă ați pus presiune pe - oferta de a face o pauză de cinci minute și o băutură, de exemplu, cafea.
Nu fumeze sau sa bea alcool, în prezența unui rival. Chiar dacă el nu se supără să-l facă. Obiceiurile proaste într-un fel, "înmuiat", te în ochii lui.
Ce trebuie să faceți în procesul de negocieri
Pentru fiecare negociere este necesar să se dezvolte tehnica de referinta. Omul conduce discuțiile trebuie să fie nu numai o persoana sociabila, dar au, de asemenea, competențele de bază ale psihologiei practice. Aplicării corecte a metodelor de expunere umană (cum ar fi PNL) vă va permite să obțină un rezultat favorabil de conversație.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu