marți, 28 mai 2013

Ideea de afaceri - cusut, distribuția și vânzarea de rochii de mireasa

Ideea de afaceri - cusut, distribuția și vânzarea de rochii de mireasa
În ultimii ani, industria nuntilor este într-o stare constanta de dezvoltare, și tot ceea ce-a face cu ceremonia de căsătorie este un produs extrem de căutat. Deci, ce este de spus, fără de care nu se poate face nici o mireasa - o rochie de mireasa?
O mulțime de oameni încearcă să răspundă la întrebarea cum de a face bani, vin la destul greu la o decizie naturala de a deschide propria afacere. Și decizia de a deschide propriul salon de mireasă are o perspective destul de atractive, atât în ​​termeni de rentabilitate și în ceea ce privește impactul emoțional.


Start
Luate împreună, capitalul de pornire pentru punerea în aplicare a ideii de afaceri trebuie să fie de la 20 000 la 40 000 de. Setul minim de om de afaceri novice în acest caz, ar trebui să includă un cost de un timp de instalații de prelucrare, achiziționarea de echipamente de exploatare și valoarea de pornire pentru achiziționarea de bunuri. Precum și costul în curs de desfășurare a salariilor personalului, publicitatea, curățarea și tot felul de lucruri mici care însoțesc fluxul de lucru, cum ar fi rochii de curățare uscată. Nu uitați că în spații închiriate trebuie să fie ajustate, și de afaceri legitime de deschidere sau de IP, sau LLC, și pregătește-te să plătească impozite și contabilitate. Asta e despre fiecare dintre articole este de a discuta mai în detaliu.

Primul pas - înregistrarea companii
Pentru a afla cum de a înregistra o afacere, spune destul de mult. Este suficient clar că fără acest pas nu poate începe pentru a merge mai departe, deoarece contractele cu furnizorii, chiriași, precum și casa de marcat și sistemul de raportare este ferm legat de viitorul entității dumneavoastră.

Pasul doi - închiriere cameră
Rochii de mireasa - este o marfă care sunt trimise pe scop, deci nu trebuie să caute un loc cu suficient de manevrabilitate și în centrul orașului, acesta va fi suficient pentru a oferi confort pentru clientii din accesibilității de transport a cabinei.
Camera a început să fie de aproximativ 30-50 de metri patrati. metri. În acest spațiu ar trebui să prevadă zone pentru rochii de montaj, pentru montarea, showroom și un registru de numerar. Nu uita de un colț separat pentru a discuta despre dorințele și clienții navigare directorul de salon.
Este posibil ca camera poate necesita reparatii, servicii și designer de interior de ferestre, precum și o atenție deosebită ar trebui să fie plătite de iluminat - deoarece culoarea albă poate avea până la 20 de nuante. Și este necesar, ceea ce ar fi evident pentru clienții.
Este demn de amintit că interiorul frumos, confort și locație convenabilă sunt capabili de a creste numarul de clienti salon pentru 10 sau 15%.

Etapa a treia - echipamentul necesar
În cazul în care problema rezolvată cu camera, nu un păcat să se gândească la hardware-ul a habitaclului. Pentru prima dată, trebuie să cumpărați o pereche de vitrine de sticlă și suporturi pentru accesorii, mobilier pentru birouri și spații de întâlnire, casa de marcat, o oglindă pentru dressing. O anumită sumă va fi cheltuită pe interior decoratiuni interioare. De echipamente veți avea nevoie de un generator de abur, broderie si masina de cusut, unelte pentru crearea de flori artificiale și, desigur, manechine! În cazul în care Salonul oferă ferestre extern - nu stint pe design lor.

Pasul patru - probleme de personal
Numărul total de personal depinde de scopul cu care aveți de gând să se apropie de proiect. Adesea salon lucrătorilor de a îmbina mai multe poziții.
Cel mai necesar pentru a obține doi consultanți de vânzări, croitoreasă, precum și găsi ca o persoană pentru contabilitate. Curățenie în cameră pot fi efectuate Firma de curățenie sau direct către vânzător, dar rochii albe și lung necesita un tratament special al subiectului. Deoarece această afacere este legat de mirese emotionale si un pic nervos, pe de selecție a personalului competent depinde direct de reputația și imaginea a compartimentului pentru pasageri.

Pasul cinci - achiziționarea de prima colectie
În funcție de faptul dacă se deschide un salon de vânzare de rochii de-a gata sau atelier personalizate pentru, colecția originală poate fi diferit. În prima caz, este necesar să achiziționeze un minim de 30 la 50 de modele rochii cu privire la linia de cota destinată. În al doilea - doar câteva modele care sunt un model de vestimentar dumneavoastră. Ca proprietarii de întreprinderi similare, fiecare rochie este în așteptare pentru mireasa lui, și rochii de cele mai multe nerevendicate nu se întâmplă. Aceste rochii care nu sunt vândute imediat, intra in aceeasi masina.
În orice caz, un furnizor de bun - este jumătate din succes a cazului.

Pasul Șase - Publicitate
Deci, frumusețea este gata pentru a ajunge la locul de muncă. Dar fără investiții suplimentare în publicitate prosperitate afaceri este imposibil.
Cele mai eficiente mijloace de promovare care postați informații despre salonul de pe forumuri de specialitate, nunta reviste glossy, numeroase comentarii pozitive despre salonul de la oraș forumuri (poate veni și de a ajuta), precum și crearea de rețele sociale și de site-ul propriu. Toate împreună potențialul de a atrage atenția necesară la salon. Dar publicitatea în masă sa dovedit a fi ineficiente, deoarece nu angajează direct la publicul țintă.
Ei bine, Cuvântul veșnic al gurii nu a lăsat pe cei care lucrează conștiincios.

Cusut, închiria sau vinde? Ce alegi
Atunci când decide să cumpere o rochie de mireasa, pe viitor mireasa are posibilitatea de a dobândi o de-a gata producției în fabrică haine, și coase următoarea în studio-la-comandă, sau chiar să ia o tinuta iubit pentru închiriere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu