joi, 30 mai 2013

Ideeade afacere - magazin de condiment

Cum de a deschide un magazin de condiment
Odata condimente erau vândute la un pret ca aurul, și că ei înșiși erau un fel de monedă de schimb. Acum, desigur, valoarea lor a scăzut oarecum. Dar dacă ești serios in gândire cum de a face bani, ar trebui să asculte opiniile analiștilor care consideră afaceri de a vinde mirodenii la una dintre cele mai cost-eficiente.
Pentru a începe
Începe o afacere de comerț condiment este posibil, chiar și cu doar un contor sau bancă în picioare în magazin sau supermarket. L chirie cu forța la orice antreprenor in devenire. Nu ar fi nevoie de capital de importante de start-up.
Desigur, absolut nici o investiție pentru a începe o afacere eșuează, dar costurile de deschidere a unei condimente magazin poate fi de bine, și trebuie să se încadreze într-o sumă care nu depășește zece mii de dolari. Aproximativ o treime din compania va trebui să se înregistreze sau PI, echipamente și facilități de închiriere. La prima achiziție de bunuri va fi de ajuns și trei de mii, iar fondurile rămase vor fi cheltuite pe publicitate și alte cheltuieli.

Care ar trebui să fie
Locația cea mai avantajoasă sau magazin, care vinde mirodenii, va fi alături de o bacanie. Diverse condimente și condimente sunt adesea produse conexe, care sunt de cumpărare pentru prepararea unor feluri de mâncare. Vand condimente din magazin nu are sens - mulți dintre ei alerga repede afară de abur sau au un termen de valabilitate foarte limitat la domiciliu. Prin urmare, ele sunt susceptibile de a achiziționa, împreună cu produsul principal, care va găti.
Toate condimente ar trebui să fie puse în borcane de sticlă închise sau containere speciale de vid. Acest lucru nu numai că arată frumos, dar, de asemenea, asigură siguranța produsului este capabil să ruleze rapid de abur. În plus, excesiv de arome tarta nu sunt întotdeauna adecvate și poate provoca nemulțumirea vizitatori ai centrului comercial. Condimente acceptat stabilit în funcție de țara din care au prins. În plus față de "pur" frumos de a avea condimente și amestecuri de diferite: pentru carne, pește, legume, etc
Cele mai multe condimente vândute de greutate, astfel încât contorul să fie un corespunzătoare cântare electronice de precizie.
Ce condimente pentru a vinde, toată lumea trebuie să dau seama pe cont propriu, în funcție de cerere și tradițiile din cumparatorii locali. Dar unele condimente "universal" încă mai există: ghimbir, cardamom, cuișoare, scorțișoară, coriandru, curry, fenicul, și un amestec de diferite tipuri de ardei.
În cazul în care pentru a lua produsul cu condimente magazin
În timpul nostru pentru a cumpara un lot de piper sau alte condimente, nu este necesar de a trimite comercianții cu trei mări. Aceste produse "de peste mări", este posibil pentru a ajunge la distribuitorii ruși, cum ar fi compania Moscova "condimente indiene." Ei au stabilit deja o rețea de furnizori, atât în ​​Asia și în Europa. Perioada de valabilitate a acestor produse nu este de obicei mai puțin de doi ani - cu ambalaj adecvat, ele nu sunt deloc perisabile, și dificultăți în implementarea lor va fi. Singurul lucru pe care nu ar trebui să fie trecute cu vederea - este prezența a documentelor de însoțire pentru toate produsele exotice.

Cum de a atrage clienții în magazin condimente
Pentru a atrage cumpărătorii nu trebuie să se publicitate condimente, și acele feluri de mâncare care sunt pregătite cu aplicarea lor. Puteți folosi, de asemenea, resurse de pe Internet, și tot felul de petreceri în stil oriental. Necesitatea de a găsi o abordare unica pentru publicitate. Doar un singur film "The Princess de condimente" este capabil de a aduce la tine mai mulți vizitatori decât toate panourile și fluturași. Și în scopul de a deveni un cumpărător permanent ocazional trebuie să ia în considerare programul de bonus special.
Un rol important în aducerea cumpărătorii și să joace un caracter și profesionalism a vânzătorului. Un specialist bun va consilia cu privire la timp, la modul de a utiliza un anumit noutate de Est, spune mâncăruri baza de prescriptie medicala neobișnuite și gustoase. Este foarte util de a avea în colecțiile magazin de rețete și reviste glossy de pe gătit. Multe din plantele utilizate pentru a prepara condimente sunt, de asemenea, medicamente. Prin urmare, vânzătorul, care le vinde, ar trebui să știe toate proprietățile de mărfuri. Cine și ce este util pentru cine - este dăunătoare în orice boli și cum să se aplice. Aici putem aminti diverse legende și credințe populare legate de mirodenii - astfel de lucruri sunt întotdeauna foarte interesat de o anumită categorie de vizitatori. După ce a primit răspunsuri la întrebările lor, ei dobândesc nu numai mărfurile, ci, de asemenea, să recomande magazin de prietenii tăi. După cum știți, "word of mouth", am avut întotdeauna unul dintre cele mai bune forme de publicitate.
Popularitatea de bucătăria exotice, orientale a fost în continuă creștere. Chiar și oamenii din clasa de mijloc mai mici nu doresc să se complacă în această plăcere. Pentru că, se apropie serios de crearea propriei afaceri legate de comerț o varietate de mirodenii și plante aromatice, este destul de capabil de a ceda randamente bune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu