Bloguri de afaceri va face chiar și vizitatorilor ocazionali pentru client regulat
Recent, blog-uri de afaceri devin tot mai populare printre cei care doresc comerțului pe web. Și acest lucru se datorează faptului că acestea vă permit să se stabilească un nou mod de comunicare - două sensuri de schimb de informații, nu numai atunci când se transportă informațiile dvs. pentru cumparatori, dar ei sunt capabili de a comunica cu tine. Și dacă este așa, atunci aveți posibilitatea nu numai de a face publicitate marfa lor, dar, de asemenea, să-i convingă pe cei care încă îndoială, l cumpere. Dar pentru aceasta trebuie să fie capabil să efectueze bloguri de afaceri pentru perfecțiune, astfel încât să vă va învăța.
Unul dintre principalele avantaje ale unui blog de afaceri este eficiența sa de netăgăduit, a crescut foarte mult metodele standard de comunicare. Acest lucru este extrem de important, mai ales pentru acele companii și antreprenori care sunt doar începutul pentru a construi propria rețea de vânzări. Apropo, acesta este motivul pentru blog-uri sunt, de fapt, noile media, atât de popular printre politicieni, publiciști și jurnaliști au apreciat faptul că, în plus față de publicarea de gândurile lui, acum puteți citi opiniile cititorilor și de a împărtăși cu ei nu numai informații, ci și emoțiile. Deci, de ce nu te folosi acest instrument pentru a comunica cu clienții dumneavoastră?
De aceea, site-uri corporate nu mai sunt principalele standarde de vanzari de succes. Și toate pentru că site-ul de fiecare companie oferă clienților cu formulare de contact sau adresa de e-mail pentru contact, și aproape nu permite de a crea o legătură între companie și client, ca și în acest caz, este prea formal.
Redactată în forma unui jurnal, care conține informații nu numai despre produsul sau serviciul, ci, de asemenea, toate realitatea înconjurătoare, condițiile de producție, idei, crearea, etc, blog-uri de afaceri sunt foarte interesante, chiar și pentru lectură. Nu numai că, ei pot discuta despre societate și de a nu face publicitate produselor lor, precum vorbi despre planurile sale privind inovarea folosit, a primit răspunsuri de la cititori pe aceasta. Acest lucru va fi deosebit de important pentru companiile care depind de modul în care acestea au fost în măsură să îndeplinească aspirațiile și visele de cumparatori.
Dar nu uitați că blogurile de afaceri nu ar trebui să fie privit ca un "literariness" arbitrar, ci ca un instrument tipic avansat de marketing. Chiar acum voi face fără informații "uscat". Acum, informațiile furnizate, dacă vreți, cu pasiune și cu umor, nu ar trebui doar să atragă atenția clienților, dar, de asemenea, să-i interesați, nu numai - pentru a face prieteni ai companiei dumneavoastră. Și pentru aceasta, trebuie să învețe pentru a servi angajații dumneavoastră nu-mi place oameni de afaceri, dar viu, interesant, demn de atenția și simpatia oamenilor.
Cea mai importantă lege pentru un blog de afaceri este: Mai multe informații interesante pe care le posta, mai multe cititorii vei avea! Dar nu au pentru clienti. Deoarece pentru acest mic distra, nevoie de mai mult interes!
Dar acum ai cel mai bun instrument pentru acest - blog-ul dvs. de afaceri, astfel încât să puteți da cu ușurință impresia de orice cititor exact ceea ce compania dumneavoastră este cel mai bun din industrie.
Specialiști în marketing spun că cele mai bune bloguri de afaceri sunt de lucru pentru companiile care vând lucruri pentru copii și articole de lux, de colecție și bunuri de agrement. De asemenea, ele vor fi utile pentru companii de turism, companiile de închirieri auto și agențiile de căsătorie locuințe. Care este, în aceste tipuri de comerț în cazul în care cumpărătorii mei au nevoie de consiliere înainte de a face o achiziție sau o carte de serviciu. Dar pentru producătorii de imprimante (de exemplu) un blog de afaceri este inutil, deoarece, în primul rând, vom cumpăra imprimante, nu în fiecare zi, și în al doilea rând, în cazul în care această achiziție este de a nu se concentreze pe consultanță, iar prețul și faptul cât de multe pagini fără cartuș realimentare, imprimanta va imprima pentru noi.
Cu toate acestea, amintiți-vă că nu este necesar să se apropie de crearea unui blog de afaceri prea optimiste. Creația sa și promovarea rețelei de o mulțime de muncă de zi cu zi se va cere.
Imaginați-vă cât de mult comentarii spam, vulgar și negativ va trebui să-l elimine. De asemenea, veți avea întotdeauna să răspundă la întrebări și a vedea comentariile, și, în plus, este în mod constant a veni cu noi teme că interesul în blog-ul dvs. nu a murit. Dar, dacă ați reuși toate, și să dobândească treptat un blog de un număr tot mai mare de cititori, apoi, treptat, ei nu vor deveni doar clienții fideli, ci "rastaschat" de ghilimele blog pe web. Acest lucru, la rândul său, va provoca interes atât de incredibil în el că foarte curând, publicul a blog-ul dvs. aproape se va dubla într-o săptămână. Și apoi începe să obtinerea pe blog-ul de afaceri se întoarce de afaceri care depășesc de multe ori pe cel ce sunt folosite pentru a obține, în caz de default, și, prin urmare, nu au nici o zonă de interes.
Recent, blog-uri de afaceri devin tot mai populare printre cei care doresc comerțului pe web. Și acest lucru se datorează faptului că acestea vă permit să se stabilească un nou mod de comunicare - două sensuri de schimb de informații, nu numai atunci când se transportă informațiile dvs. pentru cumparatori, dar ei sunt capabili de a comunica cu tine. Și dacă este așa, atunci aveți posibilitatea nu numai de a face publicitate marfa lor, dar, de asemenea, să-i convingă pe cei care încă îndoială, l cumpere. Dar pentru aceasta trebuie să fie capabil să efectueze bloguri de afaceri pentru perfecțiune, astfel încât să vă va învăța.
Unul dintre principalele avantaje ale unui blog de afaceri este eficiența sa de netăgăduit, a crescut foarte mult metodele standard de comunicare. Acest lucru este extrem de important, mai ales pentru acele companii și antreprenori care sunt doar începutul pentru a construi propria rețea de vânzări. Apropo, acesta este motivul pentru blog-uri sunt, de fapt, noile media, atât de popular printre politicieni, publiciști și jurnaliști au apreciat faptul că, în plus față de publicarea de gândurile lui, acum puteți citi opiniile cititorilor și de a împărtăși cu ei nu numai informații, ci și emoțiile. Deci, de ce nu te folosi acest instrument pentru a comunica cu clienții dumneavoastră?
De aceea, site-uri corporate nu mai sunt principalele standarde de vanzari de succes. Și toate pentru că site-ul de fiecare companie oferă clienților cu formulare de contact sau adresa de e-mail pentru contact, și aproape nu permite de a crea o legătură între companie și client, ca și în acest caz, este prea formal.
Redactată în forma unui jurnal, care conține informații nu numai despre produsul sau serviciul, ci, de asemenea, toate realitatea înconjurătoare, condițiile de producție, idei, crearea, etc, blog-uri de afaceri sunt foarte interesante, chiar și pentru lectură. Nu numai că, ei pot discuta despre societate și de a nu face publicitate produselor lor, precum vorbi despre planurile sale privind inovarea folosit, a primit răspunsuri de la cititori pe aceasta. Acest lucru va fi deosebit de important pentru companiile care depind de modul în care acestea au fost în măsură să îndeplinească aspirațiile și visele de cumparatori.
Dar nu uitați că blogurile de afaceri nu ar trebui să fie privit ca un "literariness" arbitrar, ci ca un instrument tipic avansat de marketing. Chiar acum voi face fără informații "uscat". Acum, informațiile furnizate, dacă vreți, cu pasiune și cu umor, nu ar trebui doar să atragă atenția clienților, dar, de asemenea, să-i interesați, nu numai - pentru a face prieteni ai companiei dumneavoastră. Și pentru aceasta, trebuie să învețe pentru a servi angajații dumneavoastră nu-mi place oameni de afaceri, dar viu, interesant, demn de atenția și simpatia oamenilor.
Cea mai importantă lege pentru un blog de afaceri este: Mai multe informații interesante pe care le posta, mai multe cititorii vei avea! Dar nu au pentru clienti. Deoarece pentru acest mic distra, nevoie de mai mult interes!
Dar acum ai cel mai bun instrument pentru acest - blog-ul dvs. de afaceri, astfel încât să puteți da cu ușurință impresia de orice cititor exact ceea ce compania dumneavoastră este cel mai bun din industrie.
Specialiști în marketing spun că cele mai bune bloguri de afaceri sunt de lucru pentru companiile care vând lucruri pentru copii și articole de lux, de colecție și bunuri de agrement. De asemenea, ele vor fi utile pentru companii de turism, companiile de închirieri auto și agențiile de căsătorie locuințe. Care este, în aceste tipuri de comerț în cazul în care cumpărătorii mei au nevoie de consiliere înainte de a face o achiziție sau o carte de serviciu. Dar pentru producătorii de imprimante (de exemplu) un blog de afaceri este inutil, deoarece, în primul rând, vom cumpăra imprimante, nu în fiecare zi, și în al doilea rând, în cazul în care această achiziție este de a nu se concentreze pe consultanță, iar prețul și faptul cât de multe pagini fără cartuș realimentare, imprimanta va imprima pentru noi.
Cu toate acestea, amintiți-vă că nu este necesar să se apropie de crearea unui blog de afaceri prea optimiste. Creația sa și promovarea rețelei de o mulțime de muncă de zi cu zi se va cere.
Imaginați-vă cât de mult comentarii spam, vulgar și negativ va trebui să-l elimine. De asemenea, veți avea întotdeauna să răspundă la întrebări și a vedea comentariile, și, în plus, este în mod constant a veni cu noi teme că interesul în blog-ul dvs. nu a murit. Dar, dacă ați reuși toate, și să dobândească treptat un blog de un număr tot mai mare de cititori, apoi, treptat, ei nu vor deveni doar clienții fideli, ci "rastaschat" de ghilimele blog pe web. Acest lucru, la rândul său, va provoca interes atât de incredibil în el că foarte curând, publicul a blog-ul dvs. aproape se va dubla într-o săptămână. Și apoi începe să obtinerea pe blog-ul de afaceri se întoarce de afaceri care depășesc de multe ori pe cel ce sunt folosite pentru a obține, în caz de default, și, prin urmare, nu au nici o zonă de interes.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu