joi, 20 iunie 2013

Lillian Bettenkur - cum să transforme afacerea de familie intr-o corporatie

În 1956, ea a moștenit afacere de succes, dar practic necunoscut în afara Franței. Astăzi, după aproape 60 de ani compania L'Oréal cunoscuta în toate colțurile lumii. Și acesta este un merit al Lillian, care, datorită capacității sale unice de a alege pentru echipa sa cei mai talentați și activi, capabili de a crea o corporatie mare, pe baza de întreprinderi relativ mici, care angajează mii de oameni.


Copilărie dedicata cosmetice
Până în momentul cind Lillian sa născut, tatăl său, Eugene Schuler, la 15 ani a fost un antreprenor de succes - crearea primei vopsire par din lume, care a dat nu numai un efect de durata, dar, de asemenea, tratate cu atenție parului, fara a le deteriora, el a devenit un om bogat. Vanzarile de vopsea noi în saloane de coafură și frumusețe permite familiei de a duce o viață confortabilă. Dar, în ciuda faptului că familia nu lipsa de bani, și moștenitoarea tineri societatea nu a putut permite mult mai mult decât colegii lor, Lillian au aparținut niciodată la categoria de "tineri de aur", arderea prin bani de părinți bogați.
De la o vârstă fragedă ea a ascultat cu atenție și se uită la cină poveștile tatălui meu cu privire la modul în care lucrurile sunt în curs de dezvoltare în cadrul companiei, apoi încă foarte mica, și a devenit un adolescent, ea a dedicat tot tatăl lucrul în echipă vacanta. Una dintre cele mai bogate femei ale timpului nostru, la începutul carierei sale, toată vara lipirea cu răbdare etichetele de pe cutii cu vopsea și ambalare lotiune de soare. Studiind activitatea întreprinderii, cu cel mai poziția "inferior", ea se pregătea să devină unul dintre cei mai buni manageri din timpul său.
Cum de a transforma afacerea de familie intr-o corporație transnațională
Aderarea la dreptul de moștenire în 1956, Lillian Bettenkur a devenit proprietarul companiei, care este cunoscut în aproape toate saloanele de Franța, ci în afara lui natal de stat companiei L'Oréal avut un singur reprezentant - în Statele Unite ale Americii. Fiind om de afaceri extrem de talentat, Lillian știa că succesul real este posibilă numai în cazul în care acest brand va fi popular în număr mai mare posibil de țări. Acest lucru va deschide oportunități fără precedent pentru companie, va oferi un flux de bani, care va ajuta pentru a extinde gama si va oferi o oportunitate de a efectua teste de laborator, care sunt imperative pentru crearea de produse de succes de noi.
Din acest moment extinderea activă a L'Oréal - compania a castigat noi piețe. În primul rând, toate forțele și resursele au fost aruncate la capturarea piața de consum din SUA - American fashionista evaluat rapid calitatea și disponibilitatea noului brand, și într-un timp scurt, numărul de reprezentări de companie de cosmetice din țară a crescut la 20. Înainte, în linie a fost Europa și Japonia - cu ajutorul unei echipe de manageri și agenții de publicitate, Lillian Bettenkur promovat profesional a brandului L'Oréal.

"La urma urmei, o merit"
Această frază, care a devenit fata inter-etnic al brandului L'Oréal, a apărut în publicitatea produselor cosmetice în 1967, după ce Lillian ales-o, printre zeci de alte lozinci prezentate de publicitate McCann Erickson agentie ei. Timpul a demonstrat că a fost o alegere bună - eficacitatea campaniilor de publicitate, care sunt create sub îndrumarea strictă a Lillian, a depășit toate așteptările. Ea a fost cea care a decis să trage reclame oferind cele mai frumoase femei din lume - și în ultimii ani, de 40 și ceva de brand a crescut cu persoane de peste 50 de actrite cele mai faimoase și cântăreți din mijloc.
Lillian capacitatea Bettenkur de a selecta cu precizie dreptul de decizie, printre zeci de posibile, a ajutat-o ​​crea o mașină de mare numit L'Oréal Group, care operează în prezent aproximativ 60.000 de angajati in 130 de tari. Moștenitoare avere personală de o mică afacere de familie de-a lungul anilor a crescut la 20 de miliarde de dolari.
În exemplul meu acest franceză s-au dovedit - o femeie în afaceri poate fi mai mult succes decât mulți bărbați, principalul lucru - o minte ascuțită și capacitatea de a lua decizii rapide și nu-ți fie frică de responsabilitate. Lillian Bettenkur a devenit cea mai bogata femeie din lume, și nu e greu să recunosc - este în valoare de ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu