Pentru a reuși, nu termini neapărat o universitate de prestigiu și îngropezi în știință, este suficient de a învăța să observe ceea ce alții simt, și să-l utilizați la capacitatea maximă pentru a atinge obiectivul. Un exemplu frapant este Michael Dell - fondator al uneia dintre cele mai mari companiei de calculatoare Dell Computer Corporation.
Primul proiect de afaceri
La școală, Michael nu avea prea multe cunoștințe, universitatea, el, de asemenea, nu a terminat, dar aceasta nu la 12 ani pentru a câștiga 2.000 de dolari. Totul a început cu colectarea de timbre. Michael avea un hobby scump, așa că a decis să își diminueze costurile de cumpărare timbre la proprietarii direct. După colectarea numărul necesar de timbre, el a decis să le vândă și plasat reclame in revista. T. Fr. Dell a câștigat prima 2.000 dolari și a învățat o lecție de viață importantă, care l-au învățat cum să devină un milionar, și a servit ca fundament al activității sale în viitor: în scopul de a obține beneficii maxime, aveți nevoie pentru a lucra fără intermediari.
Nebunia care a devenit o afacere serioasă
Cea de a doua mare mișcare Michael a făcuto la 16 ani (la acel moment el a fost pasionat de calculatoare). Aici tinerii au lucrat capacitatea de a gândi în afara caseta. Michael a primit un loc de muncă la editor al ziarului local. Sarcina sa a fost de a găsi noi abonați. Apoi, Dell, în loc de telefonând toți locuitorii orașului (deoarece este prea lung și ineficient), a oferit un abonament ca un cadou pentru tineri casatoriti. Ideea a lucrat, iar Dell a primit 18.000 dolari pentru a cheltui pe o masina, un calculator și a componentelor sale.
La varsta de 18 ani, Michael a mers la universitate, am studiat acolo, dar nu pentru mult timp, pentru că tot timpul implicat în ansamblul de calculatoare, care sunt apoi vândute la studenți. Ordinele au fost atât de multe că Dell a decis sa creeze propria sa companie și a plecat la universitate. Acum, el știa cum să facă o mulțime de bani pe hobby.
6 Pași spre succes Michael Dell
Cu un buget de $ 1000, Michael Dell a fondat Dell Computer Corporation.
1. Concurenții lui tânărul antreprenor ia depasit foarte simplu - a vândut calculatoare, colectate de pe cartea de comandă, în timp ce altele propus opțiunile standard, la prețuri nejustificat de mari.
2. Nu intermediari - că e Michael Dell. Angajații comunica direct cu furnizorii și clienții, și acest lucru a făcut posibilă pentru a reduce costurile și de a vă rugăm să clienților.
3. "Clientul este ca intotdeauna" - acesta a fost motto-ul Dell Computer Corporation, prin care corporația Dell câștigat popularitate. Calculatoare de la Dell sunt concepute pentru a se potrivi cu cerințele individuale ale clienților. De ce vinde ceva ce nu toată lumea îi place să-și piardă clienții și, dacă se poate mulțumi pe toată lumea de ei?
4. Ca un CEO, Michael nu au dat vina angajaților pentru greșeli. Dimpotrivă, el a crezut că prin analiza toate greșelile și eliminarea erorilor, se poate obține o eficiență mai mare.
5. Capacitatea de a opri la timp pentru a evita pierderile au ajutat Michael mari în 1990. Pentru a supraviețui crizei cu cel deteriorare a companiei, Dell a trebuit să închidă toate proiectele și ramurile nepromițătoare și ineficiente.
6. Dell Computer Corporation a atras clienții nu numai o calitate excelentă, dar, de asemenea, cele mai bune preturi. În 1996, acesta a fost factorul decisiv în povestea de succes a companiei atunci când Dell a lansat un nou PowerEdge server. Veniturile companiei au crescut de 2 ori.
La 26, Dell a devenit cel mai tânăr șef al corporației, un Fortune 500. Averea sa a fost estimata la 18 miliarde de dolari pe copil, și Dell nu ar fi putut imagina că cei mai bogati oameni din lume vor fi cu el în lista de aceeași revistă de forbs, iar în 40 de ani, l-au dus la locul 18.
Primul proiect de afaceri
La școală, Michael nu avea prea multe cunoștințe, universitatea, el, de asemenea, nu a terminat, dar aceasta nu la 12 ani pentru a câștiga 2.000 de dolari. Totul a început cu colectarea de timbre. Michael avea un hobby scump, așa că a decis să își diminueze costurile de cumpărare timbre la proprietarii direct. După colectarea numărul necesar de timbre, el a decis să le vândă și plasat reclame in revista. T. Fr. Dell a câștigat prima 2.000 dolari și a învățat o lecție de viață importantă, care l-au învățat cum să devină un milionar, și a servit ca fundament al activității sale în viitor: în scopul de a obține beneficii maxime, aveți nevoie pentru a lucra fără intermediari.
Nebunia care a devenit o afacere serioasă
Cea de a doua mare mișcare Michael a făcuto la 16 ani (la acel moment el a fost pasionat de calculatoare). Aici tinerii au lucrat capacitatea de a gândi în afara caseta. Michael a primit un loc de muncă la editor al ziarului local. Sarcina sa a fost de a găsi noi abonați. Apoi, Dell, în loc de telefonând toți locuitorii orașului (deoarece este prea lung și ineficient), a oferit un abonament ca un cadou pentru tineri casatoriti. Ideea a lucrat, iar Dell a primit 18.000 dolari pentru a cheltui pe o masina, un calculator și a componentelor sale.
La varsta de 18 ani, Michael a mers la universitate, am studiat acolo, dar nu pentru mult timp, pentru că tot timpul implicat în ansamblul de calculatoare, care sunt apoi vândute la studenți. Ordinele au fost atât de multe că Dell a decis sa creeze propria sa companie și a plecat la universitate. Acum, el știa cum să facă o mulțime de bani pe hobby.
6 Pași spre succes Michael Dell
Cu un buget de $ 1000, Michael Dell a fondat Dell Computer Corporation.
1. Concurenții lui tânărul antreprenor ia depasit foarte simplu - a vândut calculatoare, colectate de pe cartea de comandă, în timp ce altele propus opțiunile standard, la prețuri nejustificat de mari.
2. Nu intermediari - că e Michael Dell. Angajații comunica direct cu furnizorii și clienții, și acest lucru a făcut posibilă pentru a reduce costurile și de a vă rugăm să clienților.
3. "Clientul este ca intotdeauna" - acesta a fost motto-ul Dell Computer Corporation, prin care corporația Dell câștigat popularitate. Calculatoare de la Dell sunt concepute pentru a se potrivi cu cerințele individuale ale clienților. De ce vinde ceva ce nu toată lumea îi place să-și piardă clienții și, dacă se poate mulțumi pe toată lumea de ei?
4. Ca un CEO, Michael nu au dat vina angajaților pentru greșeli. Dimpotrivă, el a crezut că prin analiza toate greșelile și eliminarea erorilor, se poate obține o eficiență mai mare.
5. Capacitatea de a opri la timp pentru a evita pierderile au ajutat Michael mari în 1990. Pentru a supraviețui crizei cu cel deteriorare a companiei, Dell a trebuit să închidă toate proiectele și ramurile nepromițătoare și ineficiente.
6. Dell Computer Corporation a atras clienții nu numai o calitate excelentă, dar, de asemenea, cele mai bune preturi. În 1996, acesta a fost factorul decisiv în povestea de succes a companiei atunci când Dell a lansat un nou PowerEdge server. Veniturile companiei au crescut de 2 ori.
La 26, Dell a devenit cel mai tânăr șef al corporației, un Fortune 500. Averea sa a fost estimata la 18 miliarde de dolari pe copil, și Dell nu ar fi putut imagina că cei mai bogati oameni din lume vor fi cu el în lista de aceeași revistă de forbs, iar în 40 de ani, l-au dus la locul 18.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu