Ruth Handler (mai bine cunoscuta ca "Mama" papusei Barbie ) s-a născut în anul 1916. Fiind al zecelea copil într-o familie, ea a trebuit să învăţe din copilărie toate poverile vieţii: la 10 ani, fata este deja livra sodiu sau se afla in spatele casierul la farmacie cu sora. Din acel moment ea si-a dat seama că este necesar pentru a termina scoala şi merge la colegiu pentru a câştiga un trai. A fost primul protest a lui Ruth Handler, deoarece părinţii ei au fost convinşi că fiecare fată ar trebui să se căsătorească, devenit o mama buna si gospodina, şi cariera şi gândurile cu privire la modul de a deveni un milionar, numai pentru barbati. Dar Ruth a reuşit ulterior pe amindoua.
Prima afacere de familie sau cum a început totul ca visul de părinţii fetei, Ruth s-a căsătorit, şi imediat după nuntă, cuplul a organizat un mic de afaceri vânzare mobilier de Elliot în garajul lui. După ceva timp cuplu de tineri este alăturat vechi prieten Elliot – Harold Matson, împreună cu care au inceput sa ma gandesc, cum de a câştiga o mulţime de bani, şi organizat compania Mattel.
Mattel primul angajate în producţia de rame din lemn pentru picturi, apoi afaceri investit aproximativ $ 100 k. Hèndlery apoi a decis să extindă sale de afaceri şi a început producţia de jucărie compania Mattel mobilier. Prezenta decizie nu a fost spontan: reziduurilor în primul rând, lemn mai eficient a fost pus în producţie, mai degrabă decât doar arunca-l departe, şi în al doilea rând, perioada postbelică de creştere economică, şi vieţile oamenilor îmbunătăţit treptat a devenit, prin urmare, cererea pentru divertisment (inclusiv jucării) şi crescut de vacanta. După copii mobilier cutii muzicale au fost emise, care, de asemenea, cu succes vândut pe piața jucăriilor.
Ruth Handler a fost o experienţă nepreţuită în primii ani ai companiei. Au dat seama că condiţia principală a succesului în afaceri, iar astăzi oferă un bun venit cei mai bogati oameni din lume-un unic şi bine produsul.
Barbie este punctul culminant al succesului companiei în 1955 Mattel Mattel a incasari de aproape 5 milioane de dolari. şi Hèndlery, intre provocare, a decis să risc. Mai întâi li publicitatea jucării pentru copii la TV între arătând Disney desene animate. Din nou Ruth Handler a fost contrar normelor acceptate, dar în acest caz este o comerciale, mai degrabă decât familia, deoarece tuturor copiilor jucării Producatori preferat pentru a comunica cu cumpărătorul prin intermediul distribuitorului. Ruth, de asemenea, a spus despre ea direct.
Publicitate, compania a cheltuit $ 500 k. dar după 2 ani, a câştigat 14 miliarde dolari. La acel moment s-a născut Barbie legendara. Ruth a observat că fiica ei îi place să se joace cu păpuşi de hârtie, păpuşi au fost adulţi este mult mai popular decât pupsiki. Rutina de tratare a făcut o ofertă şi a dat lumii Barbie.
Nou jucărie părinţii şi companii en-gros au acceptat prudenţă şi neîncredere, pentru ca Barbie sa uitat destul de sincer (subţire blonda cu ochii mari, luminoase buzele şi formează un adult femeie), dar aceasta nu a împiedicat-o să devină celebru printre copii.
Secretele de succes de Ruth Handler, Mattel Barbie a fost doar momeală. După vânzări dimensiune impresionanta a ajuns, compania a lansat o grămadă de haine, ustensile, accesorii, casa papusa si mobilier, şi, de asemenea, a venit cu noi prieteni. Şi toate acestea a fost un mare succes, deoarece Barbie este deja în dragoste cu fetele. În afară de jucărie implicaţi copiii în acest proces, astfel încât a fost interesant.
Împreună cu faptul că, cum a făcut timp, au fost noile evoluţii şi nevoile de oameni schimbat şi produse de Mattel. Compania a oferit întotdeauna ceva de relevante azi. De exemplu, atunci când tema egalitatea de gen a fost popular, Barbie s-a schimbat profesiei şi a devenit un poliţist, pompier, afaceri doamnă, şi aşa mai departe. d.
Ruth Handler a trebuit să treacă prin multe obstacole şi dificultăţi să îndure critici dure, dar perseverenţa şi dorinţa de succes a ajutat-o nu numai o schimbare radicală în lumea de jucarii pentru copii, dar au devenit afaceri de succes, bine-cunoscut Lady.
Prima afacere de familie sau cum a început totul ca visul de părinţii fetei, Ruth s-a căsătorit, şi imediat după nuntă, cuplul a organizat un mic de afaceri vânzare mobilier de Elliot în garajul lui. După ceva timp cuplu de tineri este alăturat vechi prieten Elliot – Harold Matson, împreună cu care au inceput sa ma gandesc, cum de a câştiga o mulţime de bani, şi organizat compania Mattel.
Mattel primul angajate în producţia de rame din lemn pentru picturi, apoi afaceri investit aproximativ $ 100 k. Hèndlery apoi a decis să extindă sale de afaceri şi a început producţia de jucărie compania Mattel mobilier. Prezenta decizie nu a fost spontan: reziduurilor în primul rând, lemn mai eficient a fost pus în producţie, mai degrabă decât doar arunca-l departe, şi în al doilea rând, perioada postbelică de creştere economică, şi vieţile oamenilor îmbunătăţit treptat a devenit, prin urmare, cererea pentru divertisment (inclusiv jucării) şi crescut de vacanta. După copii mobilier cutii muzicale au fost emise, care, de asemenea, cu succes vândut pe piața jucăriilor.
Ruth Handler a fost o experienţă nepreţuită în primii ani ai companiei. Au dat seama că condiţia principală a succesului în afaceri, iar astăzi oferă un bun venit cei mai bogati oameni din lume-un unic şi bine produsul.
Barbie este punctul culminant al succesului companiei în 1955 Mattel Mattel a incasari de aproape 5 milioane de dolari. şi Hèndlery, intre provocare, a decis să risc. Mai întâi li publicitatea jucării pentru copii la TV între arătând Disney desene animate. Din nou Ruth Handler a fost contrar normelor acceptate, dar în acest caz este o comerciale, mai degrabă decât familia, deoarece tuturor copiilor jucării Producatori preferat pentru a comunica cu cumpărătorul prin intermediul distribuitorului. Ruth, de asemenea, a spus despre ea direct.
Publicitate, compania a cheltuit $ 500 k. dar după 2 ani, a câştigat 14 miliarde dolari. La acel moment s-a născut Barbie legendara. Ruth a observat că fiica ei îi place să se joace cu păpuşi de hârtie, păpuşi au fost adulţi este mult mai popular decât pupsiki. Rutina de tratare a făcut o ofertă şi a dat lumii Barbie.
Nou jucărie părinţii şi companii en-gros au acceptat prudenţă şi neîncredere, pentru ca Barbie sa uitat destul de sincer (subţire blonda cu ochii mari, luminoase buzele şi formează un adult femeie), dar aceasta nu a împiedicat-o să devină celebru printre copii.
Secretele de succes de Ruth Handler, Mattel Barbie a fost doar momeală. După vânzări dimensiune impresionanta a ajuns, compania a lansat o grămadă de haine, ustensile, accesorii, casa papusa si mobilier, şi, de asemenea, a venit cu noi prieteni. Şi toate acestea a fost un mare succes, deoarece Barbie este deja în dragoste cu fetele. În afară de jucărie implicaţi copiii în acest proces, astfel încât a fost interesant.
Împreună cu faptul că, cum a făcut timp, au fost noile evoluţii şi nevoile de oameni schimbat şi produse de Mattel. Compania a oferit întotdeauna ceva de relevante azi. De exemplu, atunci când tema egalitatea de gen a fost popular, Barbie s-a schimbat profesiei şi a devenit un poliţist, pompier, afaceri doamnă, şi aşa mai departe. d.
Ruth Handler a trebuit să treacă prin multe obstacole şi dificultăţi să îndure critici dure, dar perseverenţa şi dorinţa de succes a ajutat-o nu numai o schimbare radicală în lumea de jucarii pentru copii, dar au devenit afaceri de succes, bine-cunoscut Lady.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu