sâmbătă, 22 iunie 2013

Secretul succesului a lui Hugh Hefner fondatoru Playboy

Cele mai recunoscute logo-ul în lume - este un iepure într-un smoching, emblema Playboy. Nu există, probabil, nici o persoană care nu a auzit de această publicație. Fondatorul său Hugh Hefner a devenit nu numai unul dintre cei mai bogati oameni din lume, el a creat un nou mod de viață.

Primii ani
Poate că dacă părinții nu erau oameni Hugh afisari neobișnuit de stricte, viața lui ar fi dovedit foarte diferit. Familia Hefner a fost tabu, nu numai cu privire la obiceiurile proaste, dar chiar merge la cinema. În fiecare duminică, familia a trebuit să participe la un serviciu de biserică. Oh, și despre educația sexuală a băieților și nu ar putea exista. Sex și reprezentarea Glen și Grace Hefner a fost ceva murdar și rușinos și ar putea fi utilizate exclusiv pentru concepția de copii.

A studiat Hefner nu contează: el nu avea perseverență și diligență. Cu toate acestea, acest lucru nu a împiedicat profesori vedea că băiatul este inteligentă pentru vârsta lui și, desigur, este înzestrată cu abilități de a fi creativ. Hugh Este o mare plăcere pentru scris și desen desene animate pentru ziarul scolii. Nici unul nu a avut nici o îndoială că băiatul va deveni un jurnalist.
Jur avut dreptate: nici în timpul serviciului său în armata în 1944, nici la Universitatea din Illinois, care au absolvit de la Hugh extern, tipul nu s-au oprit pentru a lucra cu ziare și trage desene animate.

Un început în viață
În iunie 1949 Hefner sa căsătorit Mildred Williams. Pentru a hrăni familia lui, el a primit un loc de muncă ca un copywriter intr-o populara revista Esquire. Ci o taxă de cinci dolari pentru materialul nu a fost o realizare Hugh. Și din acel moment a început să se gândească la cum să facă o mulțime de bani. Eforturile lui Hefner au fost apreciate de către editorul de la "Esquire", dar nu la fel de așteptat: Hugh a sugerat mutarea sediul principal al revistei de la New York. Hefner, la rândul său, a cerut o majorare de salariu o săptămână pentru cinci dolari. Editorii luat-o ca aroganță totală, și Hefner concediat.
În acest moment, Hefner a ajuns în mâinile unui card de puțin cunoscut, cu un gol Norma Jean Ray, care uneori a acționat în filme sub numele de Marilyn Monroe. Și am dat seama pe mine: el a decis să publice o revistă, cum ar fi "Esquire", dar mai relaxat, modern și sincer. Desigur, cu imagini erotice. Și coperta revistei a fost de a fi exact card cu Marilyn. Pentru a face acest lucru, Hugh a trebuit să cumpere toate copiile de carduri, pentru că a fost lăsat practic toate economiile sale. Dar Hefner a decis să nu se retragă.
Hugh pus tot ce poate fi, si a ajutat sute de dolari. Apoi, el a început să caute investitori. Patruzeci și cinci de persoane au încredere într-o nouă revistă, și opt mii, Hefner a colectat destul de faptul că în decembrie 1953 primul număr al "Playboy" a venit cincizeci de mii de exemplare. Ei pur și simplu se pisa de pe rafturi în primele două săptămâni. După șase ani de "Playboy" primul venit un milion de copii.

Secretul succesului Playboy
Desigur că nu știe dacă Hugh Hefner gândit cum de a deveni un milionar atunci când a creat "Playboy". Dar faptul că el a vrut să facă o revistă populară și a pus tot acest efort - un fapt incontestabil.
El a făcut o ofertă pentru un public de gândire care este un fel de femei. Prin urmare, în "Playboy" a fost întotdeauna doar frumoasă fotografie erotic. Optzeci și cinci la sută din revista ocupat articol. Aceasta bucurie imprima poveștile lor mari scriitori și împărtășească gândurile cunoscut politicieni, apărat opiniile sale figuri publice și activiști pentru drepturile omului. Hefner a fost un psiholog talentat și de publicitate, astfel încât durabilitatea "Playboy", poate fi explicat prin faptul că Hugh l-au facut mai mult decat o revista, el a creat un stil de viață.
Hefner perfect găsi cu precizie linia de demarcație dintre eleganta si sinceritate. Fiecare cititor simțit cel puțin un lord.
Urcă-te pe coperta revistei - a devenit un vis drag de multe fete. Hefner le-a dat această ocazie. El a numit stelele și femei obișnuite, pentru că revista oțel ar putea confrunta cu orice. Apropo, în primii ani de Playboy, Hugh, acest principiu a ajutat la salvarea în mod semnificativ pe taxele de modele.
Rolul important jucat în promovarea afacerii și imaginea de Hefner. Imprevizibil Hugh cu conacul său de lux, smokingul și petreceri feeric, a reușit să forțeze milioane de oameni să viseze la o astfel de viață.
În 1971, sub numele de "Playboy" nu este doar o revistă, cu Hefner a avut o rețea de cluburi, hoteluri, cazinouri, și chiar și câteva stațiuni. Corporația "Playboy Enterprises", care a alergat de unul singur Hefner, erau încă agenție de modeling, o companie de publicare, studio de înregistrare, televiziune și serviciu de limuzină. Venitul principal al companiei a fost doar de jocuri de noroc și de divertisment.
Totul sa schimbat în anii șaptezeci târziu, atunci când veniturile corporative început să scadă. Cluburile nu mai sunt profitabile, prin urmare, un număr de școli a trebuit să închidă. Veniturile din jocuri de noroc a scăzut. Moda sa schimbat, iar Hugh nu a putut fi aranjate sub ea.
În 1985, guvernul SUA a decis că vânzarea de cărți erotice ar trebui să fie efectuate numai prin intermediul unei rețele de magazine de specialitate. De atunci, el a dat de control al afacerii la fiica lui Christie. Și ea a făcut față cu sarcina. În 1998, imperiul profit Hefner numai din vânzarea de "Playboy" a facut 320 de milioane de dolari.
Până în prezent, starea lui Hefner estimează că 43 de milioane de dolari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu