Cele mai multi dintre emigranții care merg în America crede cu tărie că este o țară de mari oportunități. Dar doar câțiva dintre cei în fiecare an pași pe "terenul de libertate", îndrăznesc să utilizați aceste caracteristici complet - majoritatea emigranților și rămân pe margine, servind ca personalul pentru cei care sunt cu adevărat capabil de a aduce la viață visul proverbiala american. Când fiul de 16 ani al constructorului din Pakistan a venit în America pentru a studia arta de inginer, în buzunarul lui a fost $ 500, care părea că orice cetățean din țara sa natală o avere și de bun simț. Pricepere, folosind aceste două componente, Han a reușit să cucerească America și să devină un milionar.
Primele descoperiri
Cea mai mare șoc pentru tinerii prețurilor la oțel pakistanezi, care păreau să-l dincolo de nori, și libertatea de acțiune de care concetățenii săi ar putea doar visa. În prima săptămână petrecut în America, el a dat seama că se poate și mai presus de toate la locul de muncă - singura modalitate de a atinge succesul. In timpul studiului Khan munca la negru o mașină de spălat vase, un om de serviciu, un curier - cel mai important, se părea a nu rămâne inactiv. Dar acest tânăr imigrant ar putea stabili obiective clare și realizarea acestora, astfel încât el a terminat studiile cu distincție, permițându-i să obțineți imediat în companie pentru producția de piese auto pentru postul de director tehnic.
Din acest punct de succesul Shahid Khan este doar bunul simț. După ce a trecut șocul faptului că bara de protecție de la fabrica a produs o tehnologie complet neprofitabilă prelungește în mod nejustificat procesul de producție (pentru 1 element necesar pentru a găti la fel de mult ca 15 piese), el a început să se dezvolte o tehnologie mai buna, care a fost gata pentru a merge direct la producătorii de renume in industria auto.
Drumul spre succes
Având un pic de credit, el a fondat propria companie, procesul de fabricație, în care barele de protectie, construite exclusiv pe Khan dezvoltat desene. Acum, pentru crearea unui produs a fost bucată destul de solid de oțel, și sofisticat "model" este în cele din urmă un lucru de domeniul trecutului. Datorită tehnologiei inovatoare, scădere în greutate în mod semnificativ bara de protecție, a fost nespus de mult ca cei doi giganți ai industriei auto americane - clienti Khan a devenit Chrysler si General Motors.
Reducerea greutății autovehiculului, în primul rând, consumul de combustibil redus în mod semnificativ, și în al doilea rând, au permis mașini libere de import din Japonia, care anterior nu au respectat restricțiile de greutate. Timp de doi ani, el a obținut un succes considerabil ca am fost capabil de a cumpăra primul său angajator, care ia permis să-și extindă baza de producție.
Cucerirea lumii
Până la acel moment, compania a deschis imigrant pakistanez care a dezvoltat cu succes, oferind un lot relativ mic de barele de protecție mari producători auto din SUA. Dar volumul de spațiu de producție a rămas scăzută, forțând Khan să renunțe la un ordin mare, ia oferit General Motors. Dându-și seama de necesitatea de a trece la nivelul următor, dar în mod clar înțelegându-se că corporații uriașe nu se va aștepta momentul în care el va fi capabil să deschidă noi unități de producție, Shahid Khan a dat seama că aveți nevoie să căutați pentru astfel de client, care ar permite companiei sale să se dezvolte împreună cu el pentru o vreme nu creșterea volumului de comenzi.
Opțiunea ideală pentru acest lucru părea japonez, care a început cucerirea treptată a pieței auto american, dar, în primul rând, Khan a fost de la ei, și în al doilea rând, nu este deținută de japonezi de a negocia. Dar un astfel de detaliu "minor" nu sa oprit un om de afaceri, și a cerut conducerii General Motors contacte șeful departamentului de corporații japoneze implicate în furnizarea de masini in SUA. Apoi, după ce a angajat mai mulți studenți din Japonia, el a început negocierile, și i-au ținut atât de bine că a primit un contract pentru a produce primul lot de bare de protectie.
Ideea de Khan pe care compania sa va avea ocazia să se dezvolte și să crească cu creșterea ofertei de masini japoneze în America, s-au dovedit a fi corecte, și, crescând treptat ritmul de producție, a reușit să aducă producția barelor de protecție la nivel mondial. De la mijlocul anilor '90 Khan a fost singurul furnizor de barele de protecție de îngrijorare Toyota, care ia permis să realizeze o cifră de afaceri anuală în valoare de 1 miliard de dolari.
Bara de protecție azi creat de către Shahid Khan, poate fi văzut oriunde în lume, și de risc, pe baza unei mici pierderi de luare zavodika au devenit cei mai mari producatori de piese auto.
Istoria Shahid Khan - este un exemplu uimitor de modul în care puteți câștiga bani prin propria lor inventivitatea și capacitatea de a introduce idei inovatoare, chiar și în cazul cel mai conservator. Este prin exemplul lor s-au dovedit de succes - orice afacere poate începe de la zero, principalul lucru - să depună eforturi pentru a avea succes și nu-ți fie frică să își asume riscuri.
Primele descoperiri
Cea mai mare șoc pentru tinerii prețurilor la oțel pakistanezi, care păreau să-l dincolo de nori, și libertatea de acțiune de care concetățenii săi ar putea doar visa. În prima săptămână petrecut în America, el a dat seama că se poate și mai presus de toate la locul de muncă - singura modalitate de a atinge succesul. In timpul studiului Khan munca la negru o mașină de spălat vase, un om de serviciu, un curier - cel mai important, se părea a nu rămâne inactiv. Dar acest tânăr imigrant ar putea stabili obiective clare și realizarea acestora, astfel încât el a terminat studiile cu distincție, permițându-i să obțineți imediat în companie pentru producția de piese auto pentru postul de director tehnic.
Din acest punct de succesul Shahid Khan este doar bunul simț. După ce a trecut șocul faptului că bara de protecție de la fabrica a produs o tehnologie complet neprofitabilă prelungește în mod nejustificat procesul de producție (pentru 1 element necesar pentru a găti la fel de mult ca 15 piese), el a început să se dezvolte o tehnologie mai buna, care a fost gata pentru a merge direct la producătorii de renume in industria auto.
Drumul spre succes
Având un pic de credit, el a fondat propria companie, procesul de fabricație, în care barele de protectie, construite exclusiv pe Khan dezvoltat desene. Acum, pentru crearea unui produs a fost bucată destul de solid de oțel, și sofisticat "model" este în cele din urmă un lucru de domeniul trecutului. Datorită tehnologiei inovatoare, scădere în greutate în mod semnificativ bara de protecție, a fost nespus de mult ca cei doi giganți ai industriei auto americane - clienti Khan a devenit Chrysler si General Motors.
Reducerea greutății autovehiculului, în primul rând, consumul de combustibil redus în mod semnificativ, și în al doilea rând, au permis mașini libere de import din Japonia, care anterior nu au respectat restricțiile de greutate. Timp de doi ani, el a obținut un succes considerabil ca am fost capabil de a cumpăra primul său angajator, care ia permis să-și extindă baza de producție.
Cucerirea lumii
Până la acel moment, compania a deschis imigrant pakistanez care a dezvoltat cu succes, oferind un lot relativ mic de barele de protecție mari producători auto din SUA. Dar volumul de spațiu de producție a rămas scăzută, forțând Khan să renunțe la un ordin mare, ia oferit General Motors. Dându-și seama de necesitatea de a trece la nivelul următor, dar în mod clar înțelegându-se că corporații uriașe nu se va aștepta momentul în care el va fi capabil să deschidă noi unități de producție, Shahid Khan a dat seama că aveți nevoie să căutați pentru astfel de client, care ar permite companiei sale să se dezvolte împreună cu el pentru o vreme nu creșterea volumului de comenzi.
Opțiunea ideală pentru acest lucru părea japonez, care a început cucerirea treptată a pieței auto american, dar, în primul rând, Khan a fost de la ei, și în al doilea rând, nu este deținută de japonezi de a negocia. Dar un astfel de detaliu "minor" nu sa oprit un om de afaceri, și a cerut conducerii General Motors contacte șeful departamentului de corporații japoneze implicate în furnizarea de masini in SUA. Apoi, după ce a angajat mai mulți studenți din Japonia, el a început negocierile, și i-au ținut atât de bine că a primit un contract pentru a produce primul lot de bare de protectie.
Ideea de Khan pe care compania sa va avea ocazia să se dezvolte și să crească cu creșterea ofertei de masini japoneze în America, s-au dovedit a fi corecte, și, crescând treptat ritmul de producție, a reușit să aducă producția barelor de protecție la nivel mondial. De la mijlocul anilor '90 Khan a fost singurul furnizor de barele de protecție de îngrijorare Toyota, care ia permis să realizeze o cifră de afaceri anuală în valoare de 1 miliard de dolari.
Bara de protecție azi creat de către Shahid Khan, poate fi văzut oriunde în lume, și de risc, pe baza unei mici pierderi de luare zavodika au devenit cei mai mari producatori de piese auto.
Istoria Shahid Khan - este un exemplu uimitor de modul în care puteți câștiga bani prin propria lor inventivitatea și capacitatea de a introduce idei inovatoare, chiar și în cazul cel mai conservator. Este prin exemplul lor s-au dovedit de succes - orice afacere poate începe de la zero, principalul lucru - să depună eforturi pentru a avea succes și nu-ți fie frică să își asume riscuri.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu