În scopul de a reuși în afaceri, ar trebui să învețe mai întâi cum să evite greșelile comune. Pentru a gresi este omeneste, dar merită, pentru a distinge între erori "simple" și erori fatale. Prima inevitabile în obținerea de orice experiență anterioară (în ciuda proverb cu privire la o abordare diferită a procesului de învățare în inteligent și proștii), dar a doua este nici experiențe bune nu aduce mai bine și să le evite.
A evita greșelile fatale în afaceri nu este așa de greu, trebuie doar să urmezi reguli simple, existența care este cunoscut de către fiecare manager ambițios, care a dat osteneala să citească o duzină de cărți în limba engleză moderne de marketing și management. Cu toate acestea, aceste norme nu trebuie să compilați ca un bob de un fel de cunoștințe ezoterice.
Principalele greșeli care împiedică reuși în afaceri este posibil să precizeze în formă compactă de sfaturi simple și clare.
Afacerea ta - e poporul tău
Unul dintre punctele din planul de afaceri ar trebui să fie programul oficial al companiei. Să evalueze ceea ce ai nevoie de specialiști, și ce taxe vor fi pentru a efectua fiecare dintre ele - nu este usor, dar au făcut-o o dată, vă (HR-manager) nu este de gând să pună întrebări stupide de solicitanți în cursul procesului de interviu, și cel mai important - va fi greu să știi ce să faci fiecare dintre cei care primesc salariul în compania dumneavoastră. În primul rând, se va evita păcatul de evaluări subiective. Pentru a fi sincer, uneori, ne simțim antipatie complet nemotivat la oameni, dar nu vreau să-l recunosc ei înșiși și să vină cu ceva mai multe motive întemeiate pentru a exprima faptul că antipatia.
Subordonații amintim cu toții
Conceptele de luptei de clasă și conflict social în zilele noastre, din fericire, aproape a pierdut relevanța, cu toate acestea, comunicarea cu angajații, amintiți-vă mereu: în fiecare vorbite și nici măcar nu a spus un cuvânt să fie gândit și evaluate cu atenție. Imaginea este cel mai bun de a alege în avans și, dacă este posibil, nu-l schimba. Schimbarea este întotdeauna cauza anxietate inutile.
În nici un caz nu poate demotiva angajatii, distruge iluzia progresului personal, trendul pozitiv în karerostroitelstva. Retrogradarea, reducerea salariilor, deteriorarea condițiilor de lucru, responsabilități sporite - toate, în cele mai multe cazuri, duce la faptul că cele mai vizitate site-uri din birou devine un site-uri de căutare de locuri de muncă. Ceea ce nu pot, la rândul lor, au un impact negativ asupra incercarea ta de a reuși în afaceri.
Dacă vă decideți să renunțe la cineva într-un post, se bate, ca traducerea un domeniu nou, dificil și important al muncii, proiect individual sau ceva de genul asta. Dacă acest lucru nu este posibil, este mai bine să concedieze lucrători și angaja pe cineva să-l înlocuiască încă. "Degradat" sau încălcate drepturile angajaților rareori au demonstrat dorința de a munci și de a beneficia compania.
Gândiți-vă de două ori înainte de a delega
Dorința de a transfera afacerea lor de a gestiona fiabil și nu mai face afaceri nu vine la toată lumea, dar în cazul în care se întâmplă acest lucru, incercati sa va imaginati cel mai rău. Persoane (cum ar fi financiar sau CEO-ul tău), care aveți încredere și sunt gata chiar acum de a transfera toate drepturile și puterile, vă înșele, sub conducerea lui caz se va stinge, concurenții vor prevala, furnizorii, partenerii și clienții vor începe să caute un ceva permanent nou ... Acum aveți nevoie pentru a re-evalua probabilitatea de o astfel de dezvoltare a parcelei și a lua o decizie. De fapt, cazurile de retragere relativ succes de cazuri nu sunt rare. De exemplu, proprietarul de saloane de comunicație în rețea "The Messenger" Maxim galbenelele câțiva ani aproape nici o atenție la soarta lor de afaceri. Povara responsabilității este director comercial - o persoană de încredere și competent.
Vorbeste - asculta
Unii oameni cred că pentru un sfat bun și gratuit, care nu costa nimic. Nu la toate. La urma urmei, nu avem întotdeauna posibilitatea de a privi lumea prin ochii străinilor, pentru a analiza situația, bazându-se pe experiența altora. Suntem blocate în interiorul personalitatea lor. Deci, nu renunta la posibilitatea de a o înțelegere multilaterală a problemei. Asculta sfaturile, să-i asculți cu atenție, deoarece este posibil, acesta este unul dintre cei mai importanți factori pentru succesul în afaceri. Tu nu sunt obligați să le urmeze, dar să asculte și să înțeleagă ceea ce se înțelege consilier este. Poate opinia altcuiva pot adăuga sau ajusta ta.
Nu vă fie teamă de greșeli
Puteți face toate greșelile - nu doar proprietar de afaceri, dar, de asemenea, la angajații companiei sale.
Eroare - motorul progresului. Dacă angajații vor fi frică de greșeli, nu vei putea face nimic extraordinar. La urma urmei, singura modalitate de a nu fi confundat - acest lucru este să urmați pașii de concurenți pentru a utiliza doar metode de dovedit deja descrise în studiile de caz, și pentru a evita chiar și gândire despre inovație și experiment. Între timp, toate din cele mai mari succese au fost rezultatul unor experimente îndrăznețe, și, uneori, chiar - erori. Merge un drum necunoscut poate fi foarte util.
Obține de pe pista bătut. Viagra a fost descoperit atunci când oamenii de știință au fost în căutarea unui remediu pentru hipertensiune arterială, Columb a fost încercarea de a ajunge la țărmurile din India, nu din America, penicilina Fleming, precum și procesul de vulcanizare a cauciucului, a fost rezultatul unui experiment eșuat.
La rândul său, mediu care promovează inovația, ar trebui să fie extrem de tolerant de erori, și liderii organizațiilor inovatoare trebuie să fie, de asemenea, tolerant de erori. Într-un sens, eroarea este baza economiei de piață. Când experimentarea, ar trebui să ne ierte, dar nu uita că ceea ce am fost învățați aceste erori. Avem de a face greșeli mai multe ori pentru a invata mai repede și pentru a atinge în cele din urmă de succes în afaceri, și nu numai.
"Erori - este doar o parte a culturii de inovare. Acceptă-l, și vei deveni mai puternic "- sfătuiește Albert Yu, vice presedinte senior al Intel. Într-adevăr, în Valea greșeală Silicon - acest lucru nu este un plasture pe cariera ta, acesta este un semn de distincție. Dar în curând toată lumea va deveni o piață unică foarte competitivă, cu norme comune de joc, dintre care unul este că nu ia riscuri și nu poate fi a doua veșnică.
Deci, fără erori este necesar.
A evita greșelile fatale în afaceri nu este așa de greu, trebuie doar să urmezi reguli simple, existența care este cunoscut de către fiecare manager ambițios, care a dat osteneala să citească o duzină de cărți în limba engleză moderne de marketing și management. Cu toate acestea, aceste norme nu trebuie să compilați ca un bob de un fel de cunoștințe ezoterice.
Principalele greșeli care împiedică reuși în afaceri este posibil să precizeze în formă compactă de sfaturi simple și clare.
Afacerea ta - e poporul tău
Unul dintre punctele din planul de afaceri ar trebui să fie programul oficial al companiei. Să evalueze ceea ce ai nevoie de specialiști, și ce taxe vor fi pentru a efectua fiecare dintre ele - nu este usor, dar au făcut-o o dată, vă (HR-manager) nu este de gând să pună întrebări stupide de solicitanți în cursul procesului de interviu, și cel mai important - va fi greu să știi ce să faci fiecare dintre cei care primesc salariul în compania dumneavoastră. În primul rând, se va evita păcatul de evaluări subiective. Pentru a fi sincer, uneori, ne simțim antipatie complet nemotivat la oameni, dar nu vreau să-l recunosc ei înșiși și să vină cu ceva mai multe motive întemeiate pentru a exprima faptul că antipatia.
Subordonații amintim cu toții
Conceptele de luptei de clasă și conflict social în zilele noastre, din fericire, aproape a pierdut relevanța, cu toate acestea, comunicarea cu angajații, amintiți-vă mereu: în fiecare vorbite și nici măcar nu a spus un cuvânt să fie gândit și evaluate cu atenție. Imaginea este cel mai bun de a alege în avans și, dacă este posibil, nu-l schimba. Schimbarea este întotdeauna cauza anxietate inutile.
În nici un caz nu poate demotiva angajatii, distruge iluzia progresului personal, trendul pozitiv în karerostroitelstva. Retrogradarea, reducerea salariilor, deteriorarea condițiilor de lucru, responsabilități sporite - toate, în cele mai multe cazuri, duce la faptul că cele mai vizitate site-uri din birou devine un site-uri de căutare de locuri de muncă. Ceea ce nu pot, la rândul lor, au un impact negativ asupra incercarea ta de a reuși în afaceri.
Dacă vă decideți să renunțe la cineva într-un post, se bate, ca traducerea un domeniu nou, dificil și important al muncii, proiect individual sau ceva de genul asta. Dacă acest lucru nu este posibil, este mai bine să concedieze lucrători și angaja pe cineva să-l înlocuiască încă. "Degradat" sau încălcate drepturile angajaților rareori au demonstrat dorința de a munci și de a beneficia compania.
Gândiți-vă de două ori înainte de a delega
Dorința de a transfera afacerea lor de a gestiona fiabil și nu mai face afaceri nu vine la toată lumea, dar în cazul în care se întâmplă acest lucru, incercati sa va imaginati cel mai rău. Persoane (cum ar fi financiar sau CEO-ul tău), care aveți încredere și sunt gata chiar acum de a transfera toate drepturile și puterile, vă înșele, sub conducerea lui caz se va stinge, concurenții vor prevala, furnizorii, partenerii și clienții vor începe să caute un ceva permanent nou ... Acum aveți nevoie pentru a re-evalua probabilitatea de o astfel de dezvoltare a parcelei și a lua o decizie. De fapt, cazurile de retragere relativ succes de cazuri nu sunt rare. De exemplu, proprietarul de saloane de comunicație în rețea "The Messenger" Maxim galbenelele câțiva ani aproape nici o atenție la soarta lor de afaceri. Povara responsabilității este director comercial - o persoană de încredere și competent.
Vorbeste - asculta
Unii oameni cred că pentru un sfat bun și gratuit, care nu costa nimic. Nu la toate. La urma urmei, nu avem întotdeauna posibilitatea de a privi lumea prin ochii străinilor, pentru a analiza situația, bazându-se pe experiența altora. Suntem blocate în interiorul personalitatea lor. Deci, nu renunta la posibilitatea de a o înțelegere multilaterală a problemei. Asculta sfaturile, să-i asculți cu atenție, deoarece este posibil, acesta este unul dintre cei mai importanți factori pentru succesul în afaceri. Tu nu sunt obligați să le urmeze, dar să asculte și să înțeleagă ceea ce se înțelege consilier este. Poate opinia altcuiva pot adăuga sau ajusta ta.
Nu vă fie teamă de greșeli
Puteți face toate greșelile - nu doar proprietar de afaceri, dar, de asemenea, la angajații companiei sale.
Eroare - motorul progresului. Dacă angajații vor fi frică de greșeli, nu vei putea face nimic extraordinar. La urma urmei, singura modalitate de a nu fi confundat - acest lucru este să urmați pașii de concurenți pentru a utiliza doar metode de dovedit deja descrise în studiile de caz, și pentru a evita chiar și gândire despre inovație și experiment. Între timp, toate din cele mai mari succese au fost rezultatul unor experimente îndrăznețe, și, uneori, chiar - erori. Merge un drum necunoscut poate fi foarte util.
Obține de pe pista bătut. Viagra a fost descoperit atunci când oamenii de știință au fost în căutarea unui remediu pentru hipertensiune arterială, Columb a fost încercarea de a ajunge la țărmurile din India, nu din America, penicilina Fleming, precum și procesul de vulcanizare a cauciucului, a fost rezultatul unui experiment eșuat.
La rândul său, mediu care promovează inovația, ar trebui să fie extrem de tolerant de erori, și liderii organizațiilor inovatoare trebuie să fie, de asemenea, tolerant de erori. Într-un sens, eroarea este baza economiei de piață. Când experimentarea, ar trebui să ne ierte, dar nu uita că ceea ce am fost învățați aceste erori. Avem de a face greșeli mai multe ori pentru a invata mai repede și pentru a atinge în cele din urmă de succes în afaceri, și nu numai.
"Erori - este doar o parte a culturii de inovare. Acceptă-l, și vei deveni mai puternic "- sfătuiește Albert Yu, vice presedinte senior al Intel. Într-adevăr, în Valea greșeală Silicon - acest lucru nu este un plasture pe cariera ta, acesta este un semn de distincție. Dar în curând toată lumea va deveni o piață unică foarte competitivă, cu norme comune de joc, dintre care unul este că nu ia riscuri și nu poate fi a doua veșnică.
Deci, fără erori este necesar.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu