marți, 6 august 2013

Etapele succesului

Există 5 componente principale ale succesului:

- Sănătate

- Prevalenta de emoții pozitive,

- Bunăstarea financiară,

- Un sentiment de valoare

- Armonia în mediul imediat

    Dacă o persoană, are un decalaj pentru orice componentă, niciodată nu se va simți că el a atins succesul. Pe de altă parte, dacă ați avut grijă de toate cele cinci componente, și pentru a găsi echilibrul lor, vă va fi capabil să se simtă mult mai rapid om de succes. Succesul este dinamic, din cauza căreia o persoană care vrea să fie pe creasta de succes, trebuie să aibă anumite calități care sunt în curs de dezvoltare, realizarea de succes va fi o chestiune de timp. Succes - este dorința de a privi înainte, dincolo de concurenții lor. Succes - este o dorinta constanta de a extinde afacerea, succes - aceasta este ideea strategic dreptul pe care le întruchipează în viață cu alții. Fiecare dintre voi are un drept necondiționat de a reuși. Singura întrebare este de a:

- Pentru a determina ce zona va fi capabil de a atinge succesul maxim;

- Stabiliți pentru ei înșiși criterii clare pentru succesul lor personal în acest moment;

- Pentru a construi strategia de dreptul de a se realiza;

- Să acționeze.

- TOTUL!

    Dacă luăm în considerare structura a persoanei umane de Sigmund Freud, este clar că rata de succes este foarte greu de realizat, dacă ignorăm inconstientul nostru, care de fapt determină multe dintre obiectivele noastre și acțiunile posibile. Să începem cu obiectivele pe care oamenii stabilite pentru ei înșiși ... sau nu pun atât de mult mai multe ori. La urma urmei, nu este de părere că viața este atât de volatil și impredictibil, care construi obiective pe termen lung, nu are sens. De fapt, studiile pe termen lung de psihologi susțin că persoanele care au stabilit obiective pe termen lung, pentru a realiza mult mai mult în viață decât oamenii care trăiesc azi. Altfel de ce ai nevoie să știi cum să stabilească obiective în viață: Pentru a scapa de obiectivele false și în mare parte nu sunt necesare pe care le impune asupra altor persoane. În al treilea rând, să învețe să definească cu precizie obiectivele și cretă acestora în cel mai scurt drum pentru a-l. Care este baza comportamentului uman? De ce oamenii citesc ziare, colecta timbre, voluntari merg la război sau vin la școală la mijloc? Ceea ce conduce oamenii spre anumite lucruri? Psihologii numesc această forță "motivație", iar acest lucru este motivația este incredibil de important pentru succesul.

    Se crede că la baza motivării sunt anumite nevoi nerealizate care sunt refractate prin prisma caracteristicilor personale si experienta de viata individuale, ghida oamenii la diferite acțiuni. Există mai multe clasificări de motivații (nevoilor). De exemplu, acestea pot fi împărțite în biologică, socială și spirituală. Biologice includ dorința omului de a menține existența lor (nevoia de hrană, îmbrăcăminte, somn, securitate, etc). Nevoile sociale este dorința omului de a comunica, de a popularitate, pentru a domina alte persoane, etc nevoilor spirituale ale individului - este nevoia de a învăța despre lume și el însuși, de auto-îmbunătățire și auto-realizare. Se crede că aceste trei grupe de motivații (biologice, sociale și spirituale), formează un fel de piramidă, în care nevoile biologice sunt stratul bazal. La performanța lor (atunci când o persoană a îndeplinit foamea, setea, etc), el având nevoi sociale, iar apoi - spiritual. De obicei, o persoană în același timp, există mai mult de zece nevoile nerealizate în același timp, și pentru a evita confuzia, subconștientul nostru le pune în ordinea importanței, formare, deci este o structură ierarhică destul de complex. Celebrul psiholog american Abraham Maslow a crezut că, în ciuda diferit "de moment" importanța de nevoile diferite ale vieții unei persoane, ele sunt în mod inerent diferite în funcție de importanță. El a oferit lui "piramida" de motivație, nivelul inferior de care sunt nevoile fiziologice, urmate de nevoia de securitate și stabilitate, mai mare - nevoia de dragoste, atunci nevoia de respect și recunoaștere, precum și la foarte de sus a piramidei - dorința de împlinire personală. Să ne ia în considerare acest dispozitiv o "piramida" un pic mai în detaliu, deoarece acest lucru ne va ajuta să înțelegem mai bine acțiunile și motivațiile altora noastre. Scopul nevoile fiziologice (biologice) - pentru a satisface nevoia urgentă a unei persoane de a mânca, bea, odihna, activitatea sexuala, etc Aceste cerințe sunt extrem de importante, dar, de îndată ce acestea sunt îndeplinite, atunci puterea de ele imediat devine mai slab. Dacă ți-e foame, te vei gandi doar la mâncare, dar atunci când ați saturate foamea, vrei altceva - de exemplu, citesc ziarul de zi cu zi (nevoia de informare). Nevoia de securitate și stabilitate - Include încredere în viitor, sentimentul că nu sunt amenințate, dar limită de vârstă este furnizat.

    Când am lucrat ca psiholog cu ofițerii de credit din Black Earth Banca Centrală de Economii, am constatat că directorii de organizații sunt împărțite în două categorii: se concentreze pe succesul și pentru a evita eșecul. Unii directori de firme cu interes și dorința de ascultat argumentele lor, în timp ce celelalte capete de spaimă și de neîncredere, cum se spune, "prag" periat deoparte o ofertă de credit. Și aceasta într-un moment când condițiile de piață favorabile pentru creșterea economică, și a investit în producția de bani ar putea, în viitorul apropiat, pentru a aduce un profit mai tangibil. Răspunsul nu se afla în sfera economică, ci mai degrabă în domeniul psihologiei. Director, a respins propunerea privind creditarea s-au dezvoltat pe nevoia de securitate și stabilitate, și mințile lor întrerupe automat toate mari perspective, realizarea de succes care i-au atras profesioniști credit. Ca o regulă, a fost vechi directori de afaceri de formare sovietice nu sunt obișnuiți să risc, pentru care scopul principal nu a fost de a face greșeli. A treia nevoile grupului de Maslow - în dragoste și apartenență la grup - acum de multe ori a plecat nemulțumit. Mulți oameni doresc dragoste și afecțiune, în același timp, frica de aceste sentimente. Ei cred că punerea în aplicare a acestor cerințe este o dependență pe rază scurtă de acțiune, ceea ce înseamnă o pierdere de libertate pentru ei. De aceea, aceste persoane prins între dorința de a fi puternic și independent, pe de o parte, și dorința de a dizolva într-o altă persoană sau grup mic de celălalt. De aceea, multe carieriști de succes, în ciuda tuturor beteală de succesul lor externe, uneori simt nefericit și singur, încearcă să înăbușe această orele suplimentare nemulțumire sau alcool. Al patrulea grup - nevoia de recunoaștere, care include o serie de nevoi care pot fi împărțite în două subgrupuri: a) dorința de libertate și independență, dorința de a fi un puternic, competent și de încredere. b) dorința de a avea o reputație de mare, dorința de prestigiu, statut social ridicat și putere. Trebuie remarcat faptul că, contrar populare stereotip în Sovietul timp, ambiția - cel mai important stimulent pozitiv pentru creșterea profesională, și dacă sunt corect hrănit, ea servește ca un motor puternic al progresului personal. A cincea și mai mare a cererii pentru Maslow - este nevoia de auto-actualizare - dorința de a face ceea ce iti place, ce ai abilitățile și talentele. Când un om face ce-i place, există un sentiment de armonie, dar dacă un om nu este capabil de a se realiza pe deplin într-o munca de iubire, el va începe mai devreme sau mai târziu, să se simtă un sentiment de nemulțumire și plictiseală. Pentru a trai fericiti, este important să înțelegem scopul lor în această lume, pentru că pe o planeta locuita de mai mult de șase miliarde de oameni nu există două ființe umane identice. Fiecare este unic și irepetabil. Și primul pas pentru succesul dumneavoastră se află în realizarea acestui fapt mare. Aceasta înseamnă că există un caz (de afaceri, ocupație, vocație), care va face mai bine decât altele. Pentru că ai aranjat așa mâinile, sau ochii, sau este acest metabolismul, sau celulele nervoase specifice împletesc în creier ...

    Doar nu uitați un mic detaliu: chiar diamantul cel mai superb împodobește coroana de cele mai puternice împărații pământului, cu descoperirea sa a fost doar o pietricică de lumină, și numai după tăierea relevant, de cotitură de la un diamant diamant a devenit emit mii de pulverizare irizată și admirat frumusețea ei. Puteți face potențial ceva mai bine decât altele, în cazul în care: a) să înțeleagă ceea ce se poate face bine, și b) se poate practica și de a îmbunătăți abilitățile dumneavoastră ("încadrare diamant sale"). Pentru chiar marele Mozart nu ar fi scris "Un pic de muzică de noapte" și "Requiem", deși de multe ore în copilăria timpurie nu a canta la un instrument muzical, și Leonardo nu ne este prezentat "Mona Lisa", în cazul în care nu sa efectuat anterior, zeci de mii de creion schiță, desen tot ceea ce a intrat în ochii lui - de la păsări creșterea, de criminali care au fost spânzurați. Scriitor Dmitri BILENKINA, a subliniat necesitatea de mai mult pentru a depăși dificultățile, dorința de a păși dincolo de limitele de posibilitate. Acest lucru nu are nevoie de a cincea în Maslow, dar fără e greu de explicat alpiniști viață, aderenți arte martiale, mercenari profesionale și "parc de distractii" de vizitatori, preferând plimbari, cum ar fi "roller coaster" sau sărind cu capul pe o frânghie de cauciuc. În cuvintele lui Montel, "slava și pacea minții nu dorm în același pat." Setea de realizările oferă o persoană bucurie a vieții. Trebuie să fie foarte foame pentru a bucura cu adevarat de alimente. Nevoie să tânjești după victoria să mobilizeze toate forțele pentru a lupta. Alexandru cel Mare a vrut să cucerească lumea, Schliemann sa sape oras legendar Troia, Magellan - ocolul globului, și trebuie să spun, acești oameni reușesc în visele lor. Dar scopul nostru nu este neapărat să fie ca la nivel mondial. Este destul de specific și grave pot fi obiective mai ambițioase, cum ar fi de a cumpăra un Jeep, scrie o carte, face un milion de ruble, sau să devină un membru al Consiliului Local. Printre obiectivele bun și frumos ca tine poate transporta în condiții de siguranță de trei lucruri pe care, conform tradiției, trebuie să le îndeplinească în om viața mea: planta un copac, să construiască o casă, de a concepe și de a ridica un fiu. În general, obiectivele pe care oamenii stabilite pentru ei înșiși, sub formă de succes pot fi diferite, cu toate acestea, înainte de formularea lor, păstrați în minte câteva puncte importante.

1. Istoria ne arată că cele mai mari, obiectivele mai mari sunt, cu atât mai mult el atinge în viață. Nu-ți fie frică pentru a seta bara de prea mare. Dacă vă decideți să devină un inspector, va deveni, cel puțin, un general. Dacă te numeri doar pe bretele căpitanului, este puțin probabil că, chiar promovat la mare.

2. În mare, cel mai important obiectiv pentru noi, care am urmat în viață este determinat nu de minte, și se nasc în adâncurile subconștientului. De fapt, conștiința ajută la realizarea doar că ne oferă inconștient. Prin urmare, este important să înțelegem dorințele subconștiente ascunse și compara în mod corespunzător le cu obiective raționale care se află pe suprafața conștiinței noastre.

3. În formularea obiectiv major în viața mea este foarte important de a iesi din cutie, dincolo de granițele noțiunilor de zi cu zi. Amintiți-vă că capacitatea de a sute de ori mai mare decat intelegerea noastra de ele. Pentru o înțelegere mai clară a acestei probleme, puteți utiliza așa-numita triadă de alegere de carieră - "Vreau să - pot - este necesar." Dacă începe să alegi cariera ta, trebuie să stabilească mai întâi ceea ce, de fapt, v-ar dori să facă, ceea ce activități vă aduce cea mai mare satisfacție (element de detectare, "vreau"). În cazul în care cauza pentru care vă luați va genera interes și entuziasm, se va permite să utilizați o sursă puternică de energie interne, puterea ta este crescut de zece ori. "Motivație emoțională", de Est misticism - - fiziologi-l "dominant" sau "inducerea pozitiv de excitație în cortexul a creierului," psihologii au numit "Ki energie" sau "Qi Gong", dar că nu-i titlul.

    Linia de jos este că, pentru a avea cu adevărat succes numai astfel de activități, care sunt angajate cu dragoste și interes. "Mai" este urmat pentru a evalua potențialul și faceri de a determina ceea ce sunt deosebit de puternice în cazul în care vă puteți bate concurența în ceea ce aveți avantajul. Acest lucru poate fi o abilitate matematic sau capacitatea de a convinge și inspira pe alții. Acest lucru poate fi un talent de a înțelege orice dispozitiv tehnic sau limbi străine. Poate că sunt diferite de alte persoane capacitatea de a analiza trecutul sau previziune a viitorului, iar atunci când le-ați găsit, atunci succesul va înceta să mai fie ceva îndepărtat. Fiind al doilea element al triadei - "mai" este cea mai importantă parte a procedurii de formare a obiectivelor strategice. Acest lucru este în cazul în ascuns punctele tale forte, pofta, cheia de aur pentru succesul viitor. Nu-l găsi, esti condamnat la o soarta tristă a umbrelor, prinderea liderului, dar dezvăluind specificitatea unic de "poate", te-ai deveni un far pentru alții. Cea de a treia parte din triada - "Avem nevoie de a" conecta dorintele si abilitatile tale cu alții, cu nevoile societății. Prin urmare, pentru a determina primele două elemente ale triadei, cred că, și dacă cererea în cadrul Comunității care aveți de gând să-l oferi? Am nevoie de acest lucru pentru oameni? În cazul în care bunurile sau serviciile care aveți de gând să producă în cererea de pe piață, în cazul în care parul tau, cântece, software, mijloace pentru îndepărtarea negilor sau ascuțitori pot face viața mai ușoară pentru oameni sau le face chiar mai fericit pentru o clipă - este minunat! Deci, munca ta va găsi o recunoaștere bine-meritat în societate. De fapt - învățare stabilirea corectă scop - nu e de curs și de seminar și de formare. Trebuie să lucreze individual cu sprijinul și sfatul meu, așa că voi sublinia doar principiile de bază ale muncii. Algoritm:

1. Definirea unei liste de obiective conștiente.

2. Clasament.

3. Specifica lista de scopuri inconștiente.

4. Integrarea obiectivelor conștiente și inconștiente.

5. Identificarea principiilor care stau la baza.

6. Face ajustări ale obiectivelor (principiile).

7. Formularea strategiei pentru atingerea obiectivelor și de a găsi resurse.

    Reguli de obiective, în viață și de afaceri: o formulare pozitivă. Teoretic realizabile (specific). Conditii de realizare. Scopul ar trebui să fie posibil să depind de noi. Preț acceptabil. Conservarea ecologiei sociale. Identificarea resurselor necesare. Evaluarea explica acum aceste norme în detaliu: o formulare pozitivă. Această regulă înseamnă că, în declarația de scop ar trebui să fie nici o particula "nu". În conformitate cu această regulă, scopul de a "nu voi bea nici mai mult," "Nu nu a aprins o țigară", "Eu nu va mai fi frică," etc sunt dificil de realizat din cauza naturii a subconștientului, care se percepe prost negație logică . Se poate cita cel puțin o mulțime de dovezi pentru această teză - cel puțin interzice ineficiente creșterea copiilor. Amintiți-vă cât de copii rai auzi atunci când spun părinți, "Nu te mai prosti," "Nu fugi", "Nu face un zgomot!". În primul rând, subconștiente "prokidyval" aceste particule copii și aude: "prosti! Fugiți! Șaluri ». În al doilea rând, ei nu obține cu un declarații constructive și pozitive, cum ar fi "Stai încă," sau "Vorbește încet," sunt mult mai ușor de înțeles și să execute decât interdicții. Un alt exemplu - încălcarea constantă a poruncilor lui Moise, care este formulat în formă de interdicții, "Să nu poftești nevasta aproapelui tău" (și de ce nu, și ce se va întâmpla dacă ... - fructul interzis este dulce.) Deci, articula obiectivele lor într-un mod pozitiv. Teoretic realizabile (specific). Obiectivele pe care le setați ar trebui să fie realizabil în principiu. Acest lucru nu este atât de mult valabilitatea științifică (obiectivul de "Vreau să învețe să zboare" este realizabil, dacă avem în vedere avion sau planor, dar nu poate fi realizat, având în vedere modul în care zborul de păsări de aripi membrelor). Acest lucru este mai mult despre modul în care textul care să descrie în mod clar rezultatele concrete așteptate. În acest sens, scopul de "a deveni mai îndrăzneață," "fi mai fericit", "invata limba engleza", etc sunt abstracte, și, prin urmare, fundamental de neatins. Ei au nevoie pentru a concretiza (vreau sa fie nu numai curajos, dar "destul de curajos pentru animalele de companie un câine necunoscut" sau "bold, astfel încât am putut vorbi cu tine ca o femeie," sau "destul de curajos pentru a cere trepte său șef de o sută de dolari") . De asemenea, obiectivul - "Vreau să cumpăr o mașină" sau "Vreau să am compania sa" nu este specific.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu